Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00220409/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343285076
1.5.8.) Numer faksu: 34 3285057
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asikora@olsztyn-jurajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06837232-f3d3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06837232-f3d3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042850/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn – Etap I.”
2. Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Wykonawca do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia powinien zapewnić inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz zespół osób do opiniowania, weryfikacji wykonanej przez Wykonawcę przedmiotowego zadania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
4. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz formalno –prawne postawy do jego działalności określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
5. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego reprezentuje interesy Zamawiającego w trakcie wykonywania dokumentacji projektowej oraz na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą zadania oraz kontroli przestrzegania zaleceń wynikających z wydanych decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska
6. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a w szczególności czynności wymienione w art. 25 i 26 wyżej wymienionej ustawy oraz zapisy zawarte we wzorze umowy – załącznik nr 11 do SWZ.
7. Nadzór inwestorski będzie sprawowanych nad realizację etapu I Budowy basenu wraz
z niezbędną infrastrukturą, która obejmuje następujący zakres robót:
Etap I:
Zakres 0: wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Zakres 1: przygotowanie placu budowy;
Zakres 2: Wycinka drzew kolidujących z planowaną budową;
Zakres 3: wytyczenie geodezyjne budynku, wykopy, wykonanie fundamentowania, budowanie ścian kondygnacji piwnicy, wykonanie izolacji poziomych i pionowych piwnicy, wykonanie rampy dojazdowej do baseny;
Zakres 4: budowa stanu surowego poziomu parteru;
Zakres 5: budowa stanu surowego poziomu piętra;
Zakres 6: montaż konstrukcji dachu z drewna klejonego;
Zakres 7: wykonanie zadaszenia budynku basenu na częścią wyższą i niższą;
Zakres 8: montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż stolarki szklanej zadaszenia strefy jacuzzi;
W ramach I etapu realizacji robót budowlanych budynek krytego basenu ma zostać wykonany do stanu surowego zamkniętego. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia budynku przed ewentualnym zalewaniem. Budynek ma zostać zabezpieczony i zamknięty a na zakończenie realizacji tego etapu Wykonawca robót budowlanych zobligowany będzie do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót budowlanych, wykonania mapy powykonawczej oraz zlecenia i przedłożenia niezależnej ekspertyzy budowlanej wykonanej przez zrzeszonego w Śląskiej Izbie Inżynierów Rzeczoznawcy Budowlanego wytypowanego przez Zamawiającego.
8. Charakterystyka obiektu, dla którego sprawowany będzie nadzór inwestorski:
• budynek pływalni wraz z częścią biurowo – socjalną oraz częścią techniczną, częścią saun:
o budynek winien być trzykondygnacyjny, w tym kondygnacja piwniczna
o kondygnacje użytkowe o wysokości piwnica - ok. 250cm, parter - ok. 330 cm,
o hala basenowa o wysokości ok. 700 cm (w najniższym punkcie). Wysokości pomieszczeń netto zachować zgodnie z obowiązującymi przepisami
i przyjętymi rozwiązaniami aranżacji wnętrz dla tego typu obiektów,
o powierzchnia zabudowy - 1408,50 m2
o powierzchnia całkowita - 3095,71 m2
o Planowany budynek na rzucie prostokąta, 3 kondygnacyjny w tym kondygnacja podziemna
o Budynek przykryty dachem płaskim. Część frontowa od ul. Zielonej niższa, część wyższa budynku nad niecką basenową
• chodniki, parking
• zagospodarowanie terenu
9. Pozostałe etapy realizacji robót budowlanych basenu tj. etapu II i etapu III nie są znane.
Etap II obejmuje zakres robót:
Zakres 9: wykonanie przyłączy do budynku – wod-kan, gaz, elektroenergetyczne przyłącze;
Zakres 10: wykonanie prac budowlanych związanych z montażem instalacji wewnętrznych sanitarnych, elektrycznych,
Zakres 11: montaż niecki basenowych
Zakres 12: montaż technologii basenowej
Zakres 13: prowadzenie prac wykończeniowych podłóg, ścian i sufitów, sufitów podwieszonych, paneli akustycznych;
Zakres 14: szkolenie pracowników w zakresie prawidłowego działania obiektu
Etap III obejmuje zakres robót:
Zakres 15: wykończenie elewacji zewnętrznej budynku, montaż elewacji wentylowanej, wykonanie elewacji z kamienia na elewację, wykonanie w części elewacji w tynku sylikonowym
Zakres 16: prowadzenie prac budowlanych na zewnątrz tj. budowa zewnętrznych instalacji kanalizacji deszczowej, budowa parkingu, chodników, miejsca gromadzenia odpadów, budowa zadaszonego miejsca na rowery, hulajnogi elektryczne, niwelacja terenu, zasianie trawy, nasadzenia roślin ozdobnych, montaż szyldu ,,Kryta Pływalnia w Olsztynie” nad wejściem głównym do budynku w formie podświetlonych liter 3D, montaż ESOK;
Zadanie 17: wyposażenie budynku w niezbędne wyposażenie zgodnie
z przeznaczeniem pomieszczeń, pozwalające na prawidłowe funkcjonowanie budynku;
Zakres 18: szkolenie pracowników w zakresie prawidłowego działania obiektu.
10.W ramach pełnienia funkcji Inspektora nadzoru Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobligowany będzie do opiniowania, weryfikacji i odbioru tworzonej przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie każdej występującej w niej branży budowlanej.
11. Program Funkcjonalno-Użytkowy dotyczący budowy nadzorowanego obiektu wraz
z załącznikami stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23677,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23677,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KABIS CONSULTING ENGINEERS Sp. z o.o 42-200 Częstochowa ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok.P211 - Pełnomocnik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KABIS CONSULTING Konrad Piesyk 42-200 Częstochowa ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok. P211
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520960855
7.3.3) Ulica: Wały Dwernickiego 117/121 lok P211,
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABIS CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KABIS CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23677,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont oświetlenia drogowego na węzłach Elbląg Wschód i Elbląg Południe w podziale na dwa zadania
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
- SZP.221-9.2025 Sukcesywna dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku
- Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i innych związanych z organizacją warsztatów teatralnych na potrzeby Teatru Muzycznego UWM w Olsztynie w terminie 11-14.08.2025 r.
- "Zakup zaawansowanych urządzeń na potrzeby sieci teleinformatycznej z zastosowaniem stawki VAT 0% - serwery"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa obsługi inwestorskiej dla projektu "Przebudowa i modernizacja pomieszczeń ZOZ w Czarnkowie wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby zwiększenia liczby łóżek ZOL w ZZOZ w Czarnkowie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Modernizacja budynku przy ul. Grunwaldzkiej 22 z przeznaczeniem na siedzibę CZK jako ośrodka koordynacyjno-operacyjnego służb miasta Jawora i Powiatu Jaworskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowych dotyczących dróg powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
- Budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Podegrodzie II
- "Wykonanie boiska do piłki plażowej na terenie GOK "Perła" w Nowinach".
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją: "Rozbudowa budynku istniejącej szkoły o salę gimnastyczną z zapleczem socjalnym wraz z jej częściową ......... - Program Olimpia"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.