Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241522/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
- 2022/BZP 00268624/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY BUDYNKU
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W EŁKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc134c74-fd15-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY BUDYNKUSZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W EŁKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc134c74-fd15-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002775/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Szkoła Podstawowa Nr 1 - budowa zaplecza szkolno-sportowego - wykonanie placu zabaw i siłowni terenowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241522/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 194768,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152242,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest budowa szkolnego placu zabaw przy budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ełku przy ul. Koszykowej 1. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie edukacyjnym.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Zabezpieczenie placu budowy,
b) Wycinka i karczowanie drzew i krzewów,
c) Wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych,
d) Dostawa wraz z montażem urządzeń i wyposażenia placu zabaw, elementów małej architektury,
e) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni pod urządzeniami (piasek o uziarnieniu 0-2mm) w otoczeniu z obrzeży betonowych,
f) Wykonanie nawierzchni utwardzonych,
g) Wykonanie trawników dywanowych z dowozem humusu,
h) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
i) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
• certyfikat placu zabaw wykonany przez jednostki zewnętrzne na zgodność z normą PN-EN 1176,
• dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
• oświadczenia kierownika budowy,
• protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
• atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
• inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA:
Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza:
• urządzenia siłowni plenerowej, tj: zestaw steet workout, drążki, narciarz, prasa nożna, wioślarz, orbitrek, wyciskanie siedząc,
• elementy małej architektury: ławkę – 1szt. kosz – 1szt. wraz z nawierzchniami pod nimi,
• naprawy ogrodzenia,
• nasadzenia.
W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
• zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
• pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
• zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
• uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem zakresu) stanowi projekt pn. Budowa szkolnego placu zabaw i siłowni plenerowej Ełk ul. Koszykowa 1.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
1.2.1. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
1.2.2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
1.2.3. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
1.2.4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.
2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Uzasadnienie prawne:art. 255 pkt 1 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych
II. Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do 26.07.2022 r. do godziny 09:00, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Doposażenie 6 pracowni zawodowych dla Technik Handlowiec i Hotelarstwa, Sprzedawca, Cukiernik w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku cz. II w 7 częściach
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania szkoły Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku w roku 2026
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na działkach nr ewid. 1/51; 3/46 obręb 0042 Rożyńsk , gmina Ełk
- Wsparcie nauczycieli oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Handlowiec i Sprzedawca w zakresie kompetencji zawodowych w ramach Zawodowcy z pasją w ZS 6 im. M. Rataja w Ełku cz. II
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ełku i Zespole Szkół nr 5 w Ełku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
- Budowa sal dydaktycznych modułowych dla Szkoły Podstawowej w Kosakowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa sieci wodociągowej azbestowo-cementowej w ulicach: Spacerowa, Sportowa, Spokojna, Sosnowa, Słowiańska, Akacjowa, Słoneczna w miejscowości Szadkowice-Ogrodzim
- "Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku przy ul. 1 Maja 54 w Ornecie"
- Remont dachu budynku OSP Wilków gmina Błędów
- Dostawa mebli i wyposażenia do Żłobka przy ul. Łokietka w Świeciu - część I, II, III, IV, V
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





