Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212808/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/35wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3276e69a-f07b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017709/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja i obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu w obiektach administrowanych przez 35 WOG w latach 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/INFR/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149599,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w kompleksie przy ul. Krakowskiej 2 w RząsceStan istniejący:
Zabezpieczenia mechaniczne obiektów wojskowych nie spełniają obowiązujących wymogów. Rozstawy prętów w kratach okiennych odbiegają od tych określonych
w instrukcjach wojskowych. Kraty nie są osadzone w ścianie budynku na wymaganej głębokości.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty budowlane; wymagania ogólne
Roboty rozbiórkowe i demontażowe.
Tynki.
Roboty malarskie.
Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
Instalowanie krat.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 12575,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) CZĘŚĆ NR 2: Naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w kompleksieprzy ul. Tynieckiej 45 w Krakowie.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących zabezpieczeń mechanicznych oraz montaż nowych zgodnie z wymogami zawartymi w aktualnie obowiązujących dokumentach normatywnych w zakresie ochrony obiektów wojskowych.
Stan istniejący:
Zabezpieczenia mechaniczne obiektów wojskowych nie spełniają obowiązujących wymogów.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty budowlane; wymagania ogólne
Roboty rozbiórkowe i demontażowe.
Tynki.
Roboty malarskie.
Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
Instalowanie krat.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 5869,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) CZĘŚĆ NR 3: Naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w kompleksie wojskowym przy ul. Ułanów w Krakowie.Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących zabezpieczeń mechanicznych oraz montaż nowych zgodnie z wymogami zawartymi w aktualnie obowiązujących dokumentach normatywnych w zakresie ochrony obiektów wojskowych.
Stan istniejący:
Zabezpieczenia mechaniczne obiektów wojskowych nie spełniają obowiązujących wymogów. Kraty nie są osadzone w ścianie budynku na wymaganej głębokości. Drzwi do pomieszczeń nie spełniają wymogów instrukcji wojskowych.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty budowlane; wymagania ogólne
Roboty rozbiórkowe i demontażowe.
Tynki.
Roboty malarskie.
Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
Instalowanie krat.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 52670,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d) CZĘŚĆ NR 4: Naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w kompleksie przyul. Wrocławskiej 21 w Krakowie.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących zabezpieczeń mechanicznych oraz montaż nowych zgodnie z wymogami zawartymi w aktualnie obowiązujących dokumentach normatywnych w zakresie ochrony obiektów wojskowych.
Stan istniejący:
Zabezpieczenia mechaniczne obiektów wojskowych nie spełniają obowiązujących wymogów. Brama wjazdowa wymaga doposażenia. Część ogrodzenia w złym stanie.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty budowlane; wymagania ogólne
Roboty rozbiórkowe i demontażowe.
Tynki.
Roboty malarskie.
Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
Instalowanie krat.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 42886,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
e) CZĘŚĆ NR 5: Naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w kompleksieprzy ul. Głowackiego 11 w Krakowie.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących zabezpieczeń mechanicznych oraz montaż nowych zgodnie z wymogami zawartymi w aktualnie obowiązujących dokumentach normatywnych w zakresie ochrony obiektów wojskowych.
Stan istniejący:
Zabezpieczenia mechaniczne obiektów wojskowych nie spełniają obowiązujących wymogów. Rozstawy prętów w kratach okiennych odbiegają od tych określonych w instrukcjach wojskowych. Kraty nie są osadzone w ścianie budynku na wymaganej głębokości. Brama wjazdowa wymaga doposażenia w próg z kolcami.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty budowlane; wymagania ogólne
Roboty rozbiórkowe i demontażowe.
Tynki.
Roboty malarskie.
Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
Instalowanie krat.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 29661,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
f) CZĘŚĆ NR 6: Naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w kompleksieprzy ul. Miedzianej 20 w Krakowie.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących zabezpieczeń mechanicznych oraz montaż nowych zgodnie z wymogami zawartymi w aktualnie obowiązujących dokumentach normatywnych w zakresie ochrony obiektów wojskowych.
Stan istniejący:
Zabezpieczenia mechaniczne obiektów wojskowych nie spełniają obowiązujących wymogów. Rozstawy prętów w kratach okiennych odbiegają od tych określonych w instrukcjach wojskowych. Kraty nie są osadzone w ścianie budynku na wymaganej głębokości.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty budowlane; wymagania ogólne
Roboty rozbiórkowe i demontażowe.
Tynki.
Roboty malarskie.
Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
Instalowanie krat.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 5936,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21971,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21971,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21971,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany WOBUD – Jarosław Wołocznik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945 180 75 19
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21971,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9129,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9129,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9129,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany WOBUD – Jarosław Wołocznik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945 180 75 19
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9129,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69249,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69249,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69249,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany WOBUD – Jarosław Wołocznik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945 180 75 19
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69249,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75711,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75711,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75711,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany WOBUD – Jarosław Wołocznik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945 180 75 19
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75711,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 5 pn. „Naprawa elementów zabezpieczeń mechanicznych w kompleksach administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w kompleksie przy ul. Głowackiego 11
w Krakowie”, gdyż cena oferty w wysokości 60 972,96 zł, brutto złożonej przez Zakład Ogólnobudowlany WOBUD – Jarosław Wołocznik ul. Podgórki 32, 30-698 Kraków przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do wartości wskazanej w ofercie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10608,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10608,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10608,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany WOBUD – Jarosław Wołocznik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945 180 75 19
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10608,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI RZĄSKA
- Przeprowadzenie usługi w zakresie wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego (grupowego) na wolne otwarcie żołnierzy 6 BPD
- Naprawa oraz malowanie tynków elewacji bud. nr 5, 6 oraz 11 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie
więcej: przetargi RZĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.