eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaKompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33068a67-b9a5-4076-b053-6ebdfecf5d55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037548/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Kompl. odpł. pełn. obo. insp. nadzoru inwes. nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w Miejscowości Złockie, gmina Muszyna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie inwestycyjne otrzymało dofinansowanie ze środków Krajowego Planu Odbudowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 47591,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna”.
1. Zakres robót budowlanych:
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC-u klasy SDR34, SN8 o średnicy i grubości ścianki fi 200x5,9 mm, kielichowe z uszczelką gumową, łączone na wcisk,
- budowa studzienek betonowych z połączeniami międzykręgowymi za pośrednictwem uszczelek elastomerowych o średnicy fi 1000, fi 1200, oraz z tworzyw sztucznych o średnicy fi 600, na których należy zastosować włazy typu ciężkiego,
- budowa odcinki sieci odchodzące od kolektora głównego do granicy nieruchomości z rur DN160 PVC klasy SDR34, SN8 o średnicy i grubości ścianki fi 160x4,7 mm, kielichowe z uszczelką gumową, łączone na wcisk
- budowa studni kanalizacyjnych z tworzywa DN4250,
- odtworzenie konstrukcji oraz nawierzchni dróg objętych projektem budowy kanalizacji sanitarnej.
- sieć należy wykonać metodą wykopu otwartego oraz miejscami metodą bezwykopową. Ściany wykopu należy umocnić, a przewody kanalizacyjne układać w wykopie na podsypce o grubości 15 cm i obsypce o grubości min. 30 cm nad wierzchem rury, z piasku o średnicy cząsteczek nie większych niż 2 mm. Główny kolektor sieci kanalizacji sanitarnej wykonać w systemie rur z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC-u klasy S34, SN8 o średnicy i grubości ścianki fi 200x5,9 mm, kielichowe z uszczelką gumową łączone na wcisk wg zaleceń producenta. Odcinki sieci od głównego kolektora do granicy działki wykonać należy z rur DN160 PVC litych z wydłużonym kielichem, SN8 łączonych przez uszczelki gumowe, które w granicach nieruchomości muszą być zakończone korkiem DN160PVC. Na sieci kanalizacyjnej przewidziane zostały studzienki betonowe z połączeniami międzykręgowymi za pośrednictwem uszczelek elastomerowych typu SD o średnicach fi 1000 i fi 1200 oraz z tworzyw sztucznych o średnicy fi 600, na których należy stosować włazy;
- łączna długość kanalizacji sanitarnej wynosi nie mniej niż: 1 790,00 mb;
- zakres robót obejmuje także próby szczelności kolektorów, odtworzenie nawierzchni dróg oraz terenów naruszonych w trakcie realizacji robót, utylizacja odpadów powstałych w trakcie realizacji robót;
- kanalizacja sanitarna zaprojektowana jest na terenie drogi gminnej oraz pasa drogi powiatowej;
- wszelkie prace ziemne w obrębie istniejącego uzbrojenia należy wykonywać ręcznie pod nadzorem odpowiednich służb, zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz opinią z Narady Koordynacyjnej.
2. Zakres kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna” określony został w projektach budowlanych i wykonawczych wraz z załącznikami, opiniach i uzgodnieniach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
3. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
1) pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB,
2) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji,
3) sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji,
5) przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót,
6) bieżące rozwiązywaniu problemów technicznych budowy,
7) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót,
8) informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji,
9) sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami,
10) współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp.,
11) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci),
12) potwierdzenie wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót,
13) udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru,
14) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym,
15) sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego,
16) poświadczenie terminu zakończenia robót,
17) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
18) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń.
19) Wykonawca zobowiązuje się, że wymienione w pkt. 18 dokumenty zostaną dołączone do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą oraz stosownymi instrukcjami obsługi w języku polskim i protokołami odbiorów branżowych.
20) organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) w dni robocze w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:00-16:00, od wtorku do piątku 7:30-15:30 oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy,
21) sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej na każdym etapie robót,
22) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego,
23) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych,
24) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane,
25) uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania,
26) przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru robót wraz z dokumentacją odbiorową,
27) obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzór Budowlany Projektowanie Marek Żmuda ul. B.A. Konstanty 16/12 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7341088471

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadcza, że Pani Elżbieta Szymańska (nazwa podwykonawcy), będzie realizowała przedmiot umowy w zakresie w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i inżynierii drogowej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.