eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Postępowanie na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i budowie/przebudowie obiektu Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Postępowanie na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i budowie/przebudowie obiektu Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: K-PFP Sp. z o.o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871723445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kpfp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpfp.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Celem działalności Spółki jest wspieranie powstawania i rozwoju przedsiębiorczości, oraz rozwoju ekonomii społecznej na terenie województwa kujawsko–pomorskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i budowie/przebudowie obiektu Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-612f2523-4163-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015889/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych „Remont i przebudowa -rozbudowa obiektu” położonego w Bydgoszczy, przy ul. Gimnazjalnej 2 (działka nr 9).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.204.3.2015.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie/rozbudowie obiektu położonego na zabudowanej działce nr 9, Bydgoszcz, ul. Gimnazjalna 2 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną dla celów pełnienia przez obiekty funkcji biurowej. Obiekty objęte zakresem przedmiotu zamówienia to:
budynek kamienicy, czterokondygnacyjny (wraz z poddaszem użytkowym), podpiwniczony; budynki garażowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 266 w zw. z art. 255 pkt 1) oraz w zw. z art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r., poz. 1129) informuje, że do-konuje unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Stosownie do treści SWZ, Zamawiający wymagał, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie za-mówienia przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji, zgodnie z zasadami określonymi w treści SWZ. Do upływu wyznaczonego przez Zamawiającego terminu prze-prowadzenia wizji lokalnej żaden z Wykonawców nie zgłosił udziału w wizji. W konsekwencji, w świetle zaistniałych okoliczności dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione z uwagi na fakt, iż nie ma możliwości złożenia ważnej oferty w przedmiotowym postępowaniu. Nadmienić nale-ży, że zgodnie z treścią art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ma ma prawo do unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert jeśli wystąpiły okoliczności po-wodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Wskazana powyżej okoliczność braku udziału wykonawców w wizji lokalnej stanowi okoliczność, o której mowa w tym przepisie ustawy. Tym samym działanie Zamawiającego, polegające na unieważnieniu przedmiotowego postę-powania jest uzasadnione i zgodne z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.