Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246018/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI SZEŚCIU REGIONALNYCH DWUDNIOWYCH WYJAZDOWYCH SPOTKAŃ GMINNYCH ZESPOŁÓW DS. LSWS I REGIONALNEGO ZESPOŁU DS. LSWS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-16-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,198423,430130885acdaca9530aa236f1d3ec56.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI SZEŚCIU REGIONALNYCH DWUDNIOWYCH WYJAZDOWYCH SPOTKAŃ GMINNYCH ZESPOŁÓW DS. LSWS I REGIONALNEGO ZESPOŁU DS. LSWS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e73e73c-bc06-4b30-beab-6c59b08ac058
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043001/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.72 Kompleksowa organizacja regionalnego, dwudniowego, wyjazdowego spotkania gminnego i regionalnego zespołu ds. LSWS w ramach projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projekt „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Priorytet 9 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.70.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164941,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji sześciu regionalnych dwudniowych wyjazdowych spotkań Gminnych Zespołów ds. LSWS i Regionalnego Zespołu ds. LSWS w ramach realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów.
2. Łączna liczba uczestników wszystkich spotkań: maksymalnie 180 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia łącznej liczby uczestników spotkań do 160 osób.
3. Podczas spotkań będą trwały prace nad przygotowaniem raportu z rekomendacjami zawierającymi sposób koordynacji usług społeczno-zdrowotnych dla seniorów. Wypracowane rekomendacje pozwolą na implementowanie dobrych, sprawdzonych rozwiązań w obszarze usług społecznych, zdrowotnych i wspierających na rzecz seniorów w innych gminach nie biorących udziału w projekcie. Spotkania będą również okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy Gminnymi Koordynatorami ds. LSWS oraz Regionalnymi Koordynatorami ds. LSWS.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp:
1. Oświadczenie, stanowiące dowód potwierdzający spełnianie warunków, o których, mowa w art. 94 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Dodatku nr 3B do SWZ (składane wraz z ofertą).
2. Wymagane dokumenty (środki dowodowe):
2.1) w przypadku wykonawców będącymi zakładem pracy chronionej lub spółdzielnią socjalną – zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających status wykonawcy, tj. decyzji właściwego organu lub odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru, takiego jak np. KRS.
2.2) w przypadku wykonawców innych niż zakłady pracy chronionej oraz spółdzielnie socjalne – zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. W takich przypadkach zamawiający uzna za wystarczające takie dokumenty jak: wpis na listę przedsiębiorstw społecznych prowadzona przez właściwego ministra lub decyzja właściwego organu lub wpis do właściwego rejestru, takiego jak np. KRS.
2.3) W przypadku wykonawców innych niż zakłady pracy chronionej oraz spółdzielnie socjalne; nie posiadających statusu przedsiębiorstwa społecznego; działającego w celu reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) statut lub umowa spółki non-profit lub inny dokument o tożsamych charakterze;
b) wpis do KRS lub równoważnego mu rejestru;
c) w przypadku braku zapisów statutowych dotyczących demokratycznego zarządzania dokument wewnętrzny regulujący zadania, strukturę organizacyjną i sposób działania podmiotu;
d) zanonimizowana zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 dokumentacja kadrowa Wykonawcy (albo jego jednostki, która będzie realizowała zamówienie), potwierdzająca spełnienie warunku określonego w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczącego zatrudnienia osób marginalizowanych na poziomie nie mniejszym niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie (stan na marzec 2025 lub kwiecień 2025 lub maj 2025 roku):
- dokumenty potwierdzające status osób marginalizowanych, o których mowa
w art. 94 ust. 1 (zaświadczenia o stopniu niepełnosprawności lub zaświadczenia o rejestracji w powiatowym urzędzie pracy lub inne o równoważnej wartości dowodowej);
- umowy o pracę;
- umowy o pracę nakładczą;
- umowy cywilnoprawne z osobami nieprowadzącymi jednoosobowej działalności gospodarczej;
- umowy cywilnoprawne z osobami prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą; niebędącymi pracodawcami; świadczącymi na rzecz wykonawcy usługi przez nieprzerwany okres co najmniej 3 miesięcy;
- dokumentacja dotycząca ubezpieczenia społecznego oraz zdrowotnego, potwierdzająca liczbę zatrudnionego personelu;
- listy płac;
- listy wypłat umów cywilnoprawnych lub rachunki do każdej umowy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1) – wg wzoru określonego w Dodatku nr 3B do SWZ, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2) składa każdy z wykonawców (składane wraz z ofertą).
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawia oświadczenia tych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których, mowa w art. 94 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w dodatku nr 5 do SWZ (składane wraz z ofertą) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2) składa każdy z podmiotów (składane wraz z ofertą).
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających uprawnienie do ubiegania się o zamówienie zastrzeżone jeśli zamawiający już je posiada i są nadal aktualne lub jeśli stosowne informacje może samodzielnie pozyskać z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, takich jak, np. KRS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211999,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591952316
7.3.3) Ulica: OLSZEWSKIEGO 6
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-10INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa leków różnych
- IZP.2411.255.2025.JM Zakup wraz z dostawą filtrów kieszeniowych dla Działu Technicznego ŚCO w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Kliniki Ginekologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i wychowania w Jędrzejowie
- "Dostawy implantów i materiałów zużywalnych dla potrzeb Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Zakup i dostawy prowadników, stabilizatorów serca oraz pierścieni do korekcji dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach, znak sprawy EZ/231/2025/UG
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku zimowego i letniego w formie półkolonii w latach 2026-2027 wraz z działaniami o charakterze animacyjnym
- Prowadzenie zajęć w wodzie: zajęcia dla niemowląt i przedszkolaków, zajęcia nauki i doskonalenia pływania, aqua aerobik - rok 2026
- Świadczenie usług w postaci kart abonamentowych zapewniających dostęp do usług i obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników DSDiK we Wrocławiu oraz osób towarzyszących
- Prowadzenie zajęć: gimnastyka dla seniorów oraz zdrowy kręgosłup w sali - rok 2026
- USŁUGA PRZEWOZU WYCIĄGAMI NARCIARSKIMI ORAZ UDOSTĘPNIENIA STOKU NARCIARSKIEGO
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





