Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00272533/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przetarg nieograniczony nr 4/2025 na zakup i dostawę artykułów spożywczych, owoce, i warzywa, dla Domu Pomocy Społecznej w Łętowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁĘTOWNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490393652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 353
1.5.2.) Miejscowość: Łętownia
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-242
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182773010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsroman@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsletownia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47d284c6-7953-4450-bd9b-e3237192a8051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przetarg nieograniczony nr 4/2025 na zakup i dostawę artykułów spożywczych, owoce, i warzywa, dla Domu Pomocy Społecznej w Łętowni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47d284c6-7953-4450-bd9b-e3237192a805
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099546/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych od.01.07.2025 r. do 30.09.2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.271.5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (owoce, warzywa) dla Domu Pomocy Społecznej w Łętowni oraz Filii w Jordanowie od 01.07.2025 do 30.09.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw
- "Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Jelonkach"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Siennicy
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
- "Dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Przedszkola Nr 2 w Ustrzykach Dolnych".
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.