eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0310fd49-fbed-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

13wog.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=65857630

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ►Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
►Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415).
►Wszelkie instrukcje dotyczące korzystania z platformy zakupowej w toku postępowania są dostępne pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/13wog/elearning
►Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego następująco:
W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
Za datę wpływu dokumentów na Platformę przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualna data i godzina, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy.
►Informacje w zakresie użytkowania platformy zakupowej SMARTPZP:
1) Komunikacja Wykonawcy i Zamawiającego w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy w szczególności w zakresie: przekazywania dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
2) Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy, następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
• w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
• w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
3) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.
►Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej SMARTPZP.
►Dopuszcza się w przypadkach wystąpienia awarii systemu np. braku działania platformy zakupowej – kontakt e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ►Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: ►Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; ► w sprawach związanych z danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - p. Moniką Kurzawa, poprzez e-mail: 13wog.iodo@ron.mil.pl lub kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 13 WOG – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; ►dane osobowe wynikające ze złożonych dokumentów, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem umowy i jej realizacją, dochodzeniem ewentualnych roszczeń, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych po stronie Zamawiającego; ►odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p., oraz podmiotom / osobom w zakresie procesu i zarządzania 13WOG w tym dostawcom usług teleinformatycznych, księgowych, prawnych, doradczych, kurierskich i pocztowych, archiwizacyjnych, związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe, pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki służbowe; ►dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w związku z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 13 WOG, przez okres 5 lat od dnia udzielenia zamówienia, przez czas trwania umowy, okres gwarancji oraz czas na dochodzenie ewentualnych roszczeń, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ►obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p. m.in. dotyczą uniemożliwienia przeprowadzenia postępowania z udziałem podmiotu, który nie dopełnił wymagań o których mowa lub niemożliwością zawarcia z nim umowy z przyczyn leżących po jego stronie. ►Zamawiający wskazuje, że Wykonawca jest zobowiązany do realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 lub / i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i których dane Zamawiający pośrednio pozyskał / pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ►Udostępniający / wskazujący dane osobowe po stronie Wykonawcy, ma prawo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych odpowiednio osoby dotyczącej; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie danych osobowych odpowiednio dotyczących narusza przepisy RODO. ►Udostępniającemu / wskazującemu dane osobowe po stronie Wykonawcy, nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 21

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego zestawów narzędzi hydraulicznych „Holmatro - 7 zestawów.
Zakres czynności:
- wymiana filtrów powietrza
- wymiana świec zapłonowych\
- sprawdzenie układu rozruchu silnika -
- sprawdzenie parametrów
pracy silnika
- sprawdzenie szczelności
zwijadeł
- sprawdzenie szczelności
przyłączy kości zwijadeł
- sprawdzenie szczelności
króćca zaworu
- sprawdzenie szczelności kości
przyłącza
- sprawdzenie szczelności
szybkozłącza pompy
- sprawdzenie szczelności
szybkozłączy narzędzi
- sprawdzenie szczelności i działania

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego zestawów narzędzi hydraulicznych „Holmatro - akumulatorowy- 1 zestaw
Zakres czynności:
- wymiana oleju hydraulicznego
- odpowietrzenie układu hydraul. narzędzia
- test szczelności narzędzia
- test siły rozpierającej narzędzia
- test siły ściskania narzędzia
- test działania zaworów zwrotnych
- test działania zaworów bezpieczeństwa
- kontrola poprawności działania zaworu
sterującego i manetki
- kontrola stanu ostrzy tnących
- wymiana smaru ostrzy
- test momentu dokręcania śruby centralnej
- kontrola ładowarki
- kontrola naładowania akumulatora szt. 3
- kontrola poprawności ładowania zestawu
- odczyt danych z zewnętrznego układu
procesora narzędzia
- przegląd podpory szt. 2
- smarowanie miejsc wymaganych przez
Producenta
- sprawdzenie stanu pasów napinających
- sprawdzenie poprawności pracy napinacza

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego pompy „Lukas” P-620 SG i narzędzi hydraulicznych - 1 zestaw. Zakres czynności:
- wymiana filtrów powietrza
- wymiana świec zapłonowych
- sprawdzenie układu rozruchu silnika
- sprawdzenie parametrów
pracy silnika
- sprawdzenie szczelności
zwijadeł
- sprawdzenie szczelności
przyłączy kości zwijadeł
- sprawdzenie szczelności
króćca zaworu
- sprawdzenie szczelności kości
przyłącza
- sprawdzenie szczelności
szybkozłącza pompy
- sprawdzenie szczelności
szybkozłączy narzędzi
- sprawdzenie szczelności
zaworu bezpieczeństwa
- sprawdzenie ciśnienia
maksymalnego
- sprawdzenie sił nacisku i
rozwarcia narzędzi
- wymiana oleju hydraulicznego

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego urządzenia do mycia, dezynfekcji oraz suszenia masek pełnotwarzowych Multi DTS- 1 zestaw.
Zakres czynności:
- Wymiana filtra oczyszczania WF20
- Wymiana kompletu naprawczego
- Dezynfekcja komory mycia oraz zbiornika
- Test szczelności urządzenia oraz połączeń
- Rest urządzenia w trybie serwisowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych - 5 sztuk.
Zakres czynności:
-wymiana filtra oczyszczania
powietrza
- wymiana filtra wstępnego
powietrza
- wymiana oleju
- sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
- sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
-dokonać przeglądu
poprawności działania przyrządów pomiarowych
- wymiana paska napędowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych - 2 sztuki.
Zakres czynności:
-wymiana filtra oczyszczania
powietrza
- wymiana filtra wstępnego
powietrza
- wymiana oleju
- sprawdzenie działania zaworu
bezpieczeństwa
- sprawdzenie czystości
powietrza zgodnie z normą
PN-EN 12021
- dokonać przeglądu
poprawności działania
przyrządów pomiarowych
- wymiana paska napędowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego pił spalinowych - 26 sztuk.
Zakres czynności:
wymiana filtra powietrza
- wymiana świec zapłonowych
- sprawdzenie działania układu
rozruchowego silnika
- sprawdzenie parametrów
pracy silnika
- sprawdzenie działania
hamulca bezpieczeństwa
- wymiana smoczka
- ostrzenie łańcucha
- regulacja naciągu łańcucha
- regulacja pracy silnika

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego przecinarek spalinowych do stali i betonu
- 2 sztuk.
Zakres czynności:
wymiana filtra powietrza
- wymiana świec zapłonowych
- sprawdzenie działania układu
rozruchowego silnika
- sprawdzenie parametrów
pracy silnika
- sprawdzenie działania
hamulca bezpieczeństwa
- wymiana smoczka
- wymiana paska klinowego
- sprawdzenie mocowania
tarczy tnącej
- regulacja pracy silnika

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego części specjalnej lekkiego samochodu ratowniczo gaśniczego na podwoziu Mitsubishi L-200- 1 szt

Zakres czynności:
 obsługa techn. wysokociśnieniowego
agregatu gaśniczego Fireco AWP 45/40
 obsługa silnika spalinowego agregatu
 sprawdzenie poziomu i stanu oleju silnik
 wymiana oleju silnikowego w silniku agregatu
 wymiana świecy zapłonowej i filtra powietrza
 obsługa pompy wodnej agregatu
 sprawdzenie stanu oleju przekładniowego w pompie agregatu
 oczyszczenie układu filtracji pobieranej wody
 wymiana filtra

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego autopompy i układu wodno – pianowego w samochodach pożarniczych- 13 szt

Zakres czynności:
- sprawdzenie szczelności autopompy
- przegląd autopompy – smarowanie
- przegląd skrzyni napędowej autopompy
- przegląd wału napędowego autopompy
- przegląd urządzenia zasysającego
- przegląd zaworu głównego
- przegląd zaworów tłocznych
- przegląd manometrów
i manowakuometrów
- sprawdzenie instalacji elektrycznej
i automatyki sterowania autopompy
- próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia
i wydajności autopompy,
- dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych- 12 szt

Zakres czynności:
- sprawdzenie szczelności pompy
- przegląd elektroniki silnika
- sprawdzenie regulatora obrotów
- przegląd pompy
- przegląd pompy zasysającej
- wymiana oleju w regulatorze obrotów
- sprawdzenie gaźnika
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana filtra powietrza,
- dokonanie próby szczelności i ciśnienia
- przegląd trokomatów
- wymiana filtra paliwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego agregatów prądotwórczych- 14 szt

Zakres czynności:
przegląd elektroniki silnika
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana filtra powietrza
- wymiana oleju w silniku
- wymiana filtra oleju
- sprawdzenie parametrów
pracy silnika
- sprawdzenie parametrów pod
obciążeniem (moc max)
- sprawdzenie zabezpieczenia
prądnicy
- kontrola gniazd wtykowych
poboru energii
- dokonać przeglądu
poprawności działania
przyrządów pomiarowych
- przeprowadzenie pomiarów rezystancji i
sporządzenie protokołu z prac
pomiarowo-kontrolnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego poduszek niskociśnieniowych „Vetter”- 2 zestawy

Zakres czynności:
- sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów i sterowników
- dokonanie przeglądu poprawności
działania przyrządów pomiarowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450 - 10 sztuk

Zakres czynności:
- wymiana oleju
- wymiana filtrów
- wymiana świec zapłonowych
- przegląd zespołów elektroniki

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie - 1 sztuka

Zakres czynności:
- wymiana oleju
- wymiana filtra paliwa
- wymiana świec zapłonowych
- przeprowadzenie próby ciśnieniowej pod kątem szczelności

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego motopomp pożarniczych „TOHATSU”- 20 sztuk

Zakres czynności:
- sprawdzenie szczelności
pompy
- przegląd elektroniki silnika
- sprawdzenie regulatora
obrotów
- przegląd pompy
- przegląd pompy zasysającej
- wymiana oleju w regulatorze
obrotów
- sprawdzenie gaźnika
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana filtra powietrza,
- dokonanie próby szczelności i
ciśnienia
- przegląd trokomatów
- wymiana filtra paliwa,

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego trenażera prądów gaśniczych MSPG-02 - 1 sztuka

Przedmiotem przeglądu okresowego jest mobilny trenażer prądów gaśniczych, w tym w szczególności:
a) Przyczepa transportowa
b) Stojak transportowy na butle
c) Wąż – rurociąg gazowy
d) Żuraw linowy
e) Stanowisko prądów gaśniczych z systemami sterowania
2. Szczegółowy wykaz wymaganych czynności podczas każdego z dwóch przeglądów:
1) Wizualna ogólna ocena sprawności wszystkich elementów i instalacji.
2) Ocena stanu technicznego komponentów.
3) Pomiar ciśnienia gazu dostarczanego do stanowiska prądów gaśniczych wraz z wynikiem pomiaru.
4) Pomiar ciśnienia gazu rozprężonego dostarczanego do stanowiska prądów gaśniczych wraz z wynikiem pomiaru.
5) Kontrola działania automatycznego zaworu gazu.
6) Kontrola ręcznego zaworu odcinającego
7) Kontrola czystości zewnętrznego filtra gazu.
8) Kontrola instalacji gazowej w tym szczelność.
9) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji, urządzeń, itp.
10) Kontrola instalacji elektrycznej pod względem pod względem możliwości uszkodzenia wskutek oddziaływania wysokich temperatur.
11) Kontrola skrzyni zasilającej wraz z jej elementami (zabezpieczenia nadprądowe i różnicowoprądowe, zasilacze układu zapłonowego, zasilacze układu sterującego typu A i typu B.
12) Kontrola systemu alarmowego poprzez załączenie automatyczne – awaria, brak zasilania w energię elektryczną, wyłączenie ręczne przy pomocy przycisku alarmowego, sprawdzenie odcięcia dopływu gazu do punktów ogniowych, sprawdzenie resetowania systemu po wyłączeniu systemu alarmowego i jego ponownego uruchomienia, kontrola wizualna braku uszkodzeń przy elementach systemu alarmowego.
13) Kontrola poprawności działania pilota zdalnego sterowania, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne.
14) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji trenażera i jego elementów (blach zewnętrznych i osłonowych, palników, pompy hydraulicznej – sprawność działania siłownika podnoszącego/opuszczającego i stanu oleju, itp.) oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne.
15) Kontrola poprawności działania wszystkich punktów ogniowych
a) Wąż – rurociąg doprowadzający gaz do palników
b) Rurociągi doprowadzające gaz do palników inicjujących, oczyszczenie z osadu, kontrola działania palnika inicjującego
c) Rurociągi doprowadzające gaz do palników obwodowych punktów ogniowych, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego
d) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne
e) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy
f) Sprawdzenie wszystkich stopni rozgrzania punktów ogniowych
g) Sprawdzenie ciśnienia gazu doprowadzanego do punktów ogniowych (wyniki w protokole)
h) Wymiana filtrów
i) Oględziny i ocena stanu technicznego ekranów pochłaniających ciepło
j) Oględziny i ocena stanu technicznego punktów ogniowych
16) Wymiana okresowa elementów punktów ogniowych:
a) Wymiana modułów zapłonowych
b) Wymiana dysz gazowych
c) Wymiana iskrowników
17) Kontrola prawidłowości działania odstraszacza ogniowego i jego elementów
a) Pomiar ciśnienia gazu dostarczanego do odstraszacza ogniowego (wraz z wynikiem pomiaru)
b) Pomiar ciśnienia gazu rozprężonego (faza lotna) dostarczanego do odstraszacza ogniowego (wraz z wynikiem pomiaru)
c) Kontrola działania automatycznego zaworu gazu
d) Kontrola ręcznego zaworu odcinającego
e) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność
f) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji, urządzeń itp.
g) Kontrola osłon termicznych
h) Wąż – rurociąg doprowadzający gaz do palnika, oczyszczenie z osadu, kontrola działania palnika inicjującego
i) Rurociągi doprowadzające gaz do palnika obwodowego odstraszacza ogniowego, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego
j) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne
k) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy
l) Sprawdzenie wszystkich stopni rozgorzenia odstraszacza ogniowego
m) Sprawdzenie ciśnienia gazu doprowadzanego do odstraszacza ogniowego (wraz z wynikiem)
n) Oględziny i ocena stanu technicznego ekranów pochłaniających ciepło
o) Oględziny i ocena stanu technicznego odstraszacza ogniowego
18) Kontrola poprawności działania urządzenia Hukowego
a) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność
b) Kontrola membrany
19) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji przyczepy transportowej i jej elementów (żuraw linowy, stojak transportowy na butle)
20) Kontrola poprawności działania instalacji elektrycznych przyczepy transportowej i jej elementów

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego symulatora pożarów MSPP-02 - 1 sztuka.
Przedmiotem przeglądu okresowego jest mobilne stanowisko pozoracji pożarów, w tym w szczególności:
a) stanowisko pozoracji pożarów
b) stanowisko ładowania gaśnic treningowych
c) gaśnice treningowe
2. Szczegółowy wykaz wymaganych czynności podczas każdego z dwóch przeglądów:
1) Wizualna ogólna ocena sprawności wszystkich elementów i instalacji
2) Ocena stanu technicznego komponentów
3) Pomiar ciśnienia gazu dostarczanego do stanowiska pozoracji pożarów (wraz z wynikiem)
4) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność
5) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji urządzeń itp.
6) Kontrola instalacji elektrycznej pod względem możliwości uszkodzenia wskutek odziaływania wysokich temperatur
7) Sprawdzenie urządzeń instalacji elektrycznej , w tym pojemności i zużycia akumulatora wraz z wynikiem
8) Kontrola systemu alarmowego poprzez załączenia automatyczne – awaria, brak zasilania w energię elektryczną, wyłączenie ręczne przy pomocy przycisku alarmowego, sprawdzenie odcięcia dopływu gazu do punktu ogniowego, sprawdzenie resetowania systemu po wyłączeniu systemu alarmowego i jego ponownego uruchomienia, kontrola wizualna braku uszkodzeń przy elementach systemu alarmowego
9) Kontrola poprawności działania pilota zdalnego sterowania, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne
10) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji stanowiska pozoracji pożarów i jego elementów (nadstawek: kosz na śmieci, rozdzielnia elektryczna, monitor LCD/TV. silnik elektryczny, do pożaru gorącego oleju, eksplozja aerozolu oraz trenażera butli gazowej, palników, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne
11) Kontrola poprawności działania punktu ogniowego:
a) Wąż – rurociąg doprowadzający gaz do palników
b) Rurociąg doprowadzający gaz do palnika inicjującego, oczyszczenie z osadu, kontrola działania palnika inicjującego
c) Rurociąg doprowadzający gaz do palnika głównego punktu ogniowego, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego
d) Rurociąg doprowadzający gaz do palników obwodowych punktu ogniowego, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego
e) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne
f) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy
g) Sprawdzenie wszystkich stopni rozgorzenia punktu ogniowego
h) Sprawdzenie ciśnienia gazu doprowadzanego do punktu ogniowego wraz z wynikiem
i) Oględziny i ocena stanu technicznego punktów ogniowych
12) Wymiana okresowa elementów punktów ogniowych:
a) Wymiana modułów zapłonowych
b) Wymiana dysz gazowych
c) Wymiana iskrowników
13) Kontrola poprawności działania stanowiska do napełniania gaśnic treningowych i jego elementów a) Kontrola instalacji powietrznej, w tym szczelność
b) Kontrola instalacji wodnej, w tym szczelność
c) Kontrola działania kompresora, w tym wymiana oleju i filtrów
d) Kontrola działania pompy wody
e) Kontrola zaworu trójdrożnego
f) Kontrola węży
g) Kontrola szybkozłączy
h) Kontrola obejm zaciskowych
i) Kontrola zaworów ręcznych
j) Oględziny i ocena stanu technicznego stanowiska do napełniania gaśnic treningowych
14) Kontrola prawidłowości działania gaśnic treningowych (6 szt.)
a) Kontrola zaworu
b) Kontrola węża z dyszą wodną
c) Kontrola poprawności wskazań manometru
d) Czyszczenie powierzchni wewnętrznych gaśnic
e) Oględziny i ocena stanu technicznego gaśnicy treningowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego trenażera zbiornika LPG TLPG-02 - 1 sztuka.
Przedmiotem serwisowania (przeglądu) okresowego jest trenażer zbiornika , w tym w szczególności :
a) Trenażer zbiornika LPG z systemami sterowania;
b) Stojak transportowy na butle;
c) Wąż – rurociąg gazowy.
Serwisowanie (przegląd) polega na kontroli poprawności i bezpieczeństwa działania wszystkich elementów trenażera zbiornika LPG , okresowej wymianie elementów eksploatacyjnych ( zgodnie z zaleceniami producenta) , dokonanie pomiarów w zakresie ciśnienia i szczelności instalacji gazu, porównanie wyników ze wskazaniami i ewentualna regulacja do ustawień fabrycznych
(wskazanych przez producenta), usprawnienie elementów systemu lub ich wymiana na sprawne, przeprowadzenia prac konserwacyjnych ( zgodnie z zaleceniami producenta lub mających na celu bezawaryjną pracę).
Szczegółowy wykaz wymaganych czynności kontrolnych podczas każdego z dwóch przeglądów (w protokole końcowym zawiera się informację dotyczącą każdego z poniższych punktów):
1) Wizualna ogólna ocena sprawności elementów i instalacji;
2) Ocena stanu technicznego komponentów;
3) Pomiar ciśnienia gazu dostarczanego do trenażera zbiornika LPG (wraz z wynikiem pomiaru);
4) Kontrola ręcznego zaworu odcinającego;
5) Kontrola czystości zewnętrznego filtra gazu;
6) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność;
7) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji, urządzeń itp.;
8) Kontrola instalacji elektrycznej pod względem możliwości uszkodzenia w skutek oddziaływania wysokich temperatur;
9) Kontrola skrzyni zasilającej wraz z jej elementami ( zabezpieczenia nadprądowe i różnicowoprądowe, zasilacze układu zapłonowego).
10) Kontrola systemu alarmowego poprzez załączanie automatyczne – awaria, brak zasilania w energię elektryczną, wyłączanie ręczne przy pomocy przycisku alarmowego, sprawdzenie odcięcia dopływu gazu do punktów ogniowych, sprawdzenie resetowania systemu po wyłączeniu systemu alarmowego i jego ponownego uruchomienia, kontrola wizualna braku uszkodzeń przy elementach systemu alarmowego;
11) Kontrola poprawności działania pulpitu zdalnego sterowania, systemów łączności bezprzewodowej, ekranu sterującego, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
12) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji trenażera zbiornika LPG i jego elementów (blach zewnętrznych i osłonowych, palników, itp.), oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
13) Kontrola prawidłowości działania wszystkich elementów punktów ogniowych:
a) Wąż – rurociąg doprowadzający gaz do palników
b) Rurociągi doprowadzające gaz do palników inicjujących, oczyszczenie z osadu, kontrola działania palnika inicjującego;
c) Rurociągi doprowadzające gaz do palników obwodowych punktów ogniowych, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego;
d) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
e) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy;
f) Sprawdzenie wszystkich stopni rozgorzenia punktów ogniowych;
g) Sprawdzenie ciśnienia gazu doprowadzanego do punktów ogniowych ( wyniki w protokole);
h) Wymiana filtrów;
i) Oględziny i ocena stanu technicznego ekranów pochłaniających ciepło;
j) Oględziny i ocena stanu technicznego punktów ogniowych;
14) Wymiana okresowa elementów punktów ogniowych :
a) Wymiana modułów zapłonowych;
b) Wymiana dysz gazowych;
c) Wymiana iskrowników
15) Kontrola prawidłowości działania urządzenia hukowego
a) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność;
b) Kontrola membrany
16) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji stojaka transportowego trenażera.
17) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji stojaka transportowego na butle.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego trenażera techniczno-chemicznego symulatora rurociągu TRG-02 - 1 sztuka.
Przedmiotem serwisowania (przeglądów) pogwarancyjnych jest trenażer rurociągów w tym w szczególności:
a) Moduł trenażera rurociągu z systemami sterowania;
b) Moduł ćwiczebny – zestaw rur z zaworami o różnych przekrojach;
c) Instalacja pneumatyczna;
d) Instalacja elektryczna.
Serwisowanie (przegląd) polega na kontroli poprawności i bezpieczeństwa działania wszystkich elementów trenażera rurociągu, okresowej wymianie elementów eksploatacyjnych ( zgodnie z zaleceniami producenta), dokonanie pomiarów w zakresie ciśnienia i szczelności instalacji powietrznej i wodnej, sprawdzenie działania dozowników do zabarwienia cieczy, porównanie wyników ze wskazaniami i ewentualna regulacja do ustawień fabrycznych ( wskazanych przez producenta ), usprawnienie elementów systemu lub ich wymiana na sprawne, przeprowadzenie prac konserwacyjnych (zgodnie z zaleceniami producenta lub mających na celu bezawaryjna pracę).
Szczegółowy wykaz wymaganych czynności kontrolnych podczas każdego z dwóch przeglądów ( w protokole końcowym zawiera się informację dotyczącą każdego z poniższych punktów):
1) Wizualna ogólna ocena sprawności wszystkich elementów i instalacji;
2) Ocena stanu technicznego komponentów;
3) Pomiar ciśnienia powietrza i wody dostarczanego do dysz trenażera rurociągów ( wraz z wynikiem pomiaru);
4) Kontrola elektrozaworów;
5) Kontrola czystości filtrów instalacji pneumatycznej;
6) Kontrola szczelności instalacji pneumatycznej i wodnej;
7) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji, urządzeń itp.;
8) Kontrola instalacji elektrycznej pod względem możliwości uszkodzenia wskutek oddziaływania czynników atmosferycznych;
9) Kontrola skrzyni zasilającej wraz z jej elementami (zabezpieczenia nadprądowe i różnicowoprądowe, zasilacze układu zapłonowego).
10) Kontrola poprawności działania pilota zdalnego sterowania, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
11) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji trenażera rurociągu jego elementów (blach zewnętrznych i osłonowych, rur, itp.), oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
12) Kontrola prawidłowości działania wszystkich punktów symulacji wycieków i rozszczelnień;
a) Węży – rurociągów doprowadzających powietrze, wodę, barwnik do punktów symulacji wycieków i rozszczelnień;
b) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
c) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy;
d) Sprawdzenie wszystkich stopni ciśnienia podawania wody i powietrza;
e) Wymiana filtrów;
f) Oględziny i ocena stanu technicznego otworów, kryz, rozszczelnień,( będących punktami ćwiczebnymi);
13) Wymiana okresowa elementów punktów ćwiczebnych :
a) Wymiana dysz;
b) Wymiana zaworów;
c) Wymiana śrubunków;
14) Przegląd okresowy kompresora
a) Wymiana oleju;
b) Osuszanie zbiornika z kondensatu wody;
c) Wymiana filtra powietrza.
15) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji trenażera elementów transportowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego trenażera samochodu osobowego TSO-03 - 1 sztuka.
Przedmiotem serwisowania (przeglądów) pogwarancyjnych jest trenażera samochodu osobowego TSO-03, w tym w szczególności:
a) Stojak transportowy na butle
b) Wąż – rurociąg gazowy
c) Trenażer samochodu osobowego z systemami sterowania.
Serwisowanie (przegląd) polega na kontroli poprawności i bezpieczeństwa działania wszystkich elementów trenażera samochodu osobowego, okresowej wymianie elementów eksploatacyjnych (zgodnie z zaleceniami producenta), dokonanie pomiarów w zakresie ciśnienia i szczelności instalacji gazu, porównanie wyników ze wskazaniami i ewentualną regulacją do ustawień fabrycznych ( wskazanych przez producenta ), usprawnienie elementów systemu lub ich wymiana na sprawne, przeprowadzenie prac konserwacyjnych ( zgodnie z zaleceniami producenta lub mających na celu bezawaryjną pracę ).
Szczegółowy wykaz wymaganych czynności kontrolnych podczas każdego z dwóch przeglądów (w protokole końcowym zawiera się informację dotyczącą każdego z poniższych punktów):
1) Wizualna ogólna ocena sprawności wszystkich elementów i instalacji;
2) Ocena stanu technicznego komponentów;
3) Pomiar ciśnienia gazu dostarczanego do trenażera samochodu osobowego (wraz z wynikiem pomiaru);
4) Kontrola ręcznego zaworu odcinającego;
5) Kontrola czystości zewnętrznego filtra gazu;
6) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelności;
7) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji, urządzeń itp.;
8) Kontrola instalacji elektrycznej pod względem możliwości uszkodzenia wskutek oddziaływania wysokich temperatur;
9) Kontrola skrzyni zasilającej wraz z jej elementami ( zabezpieczenia nadprądowe i różnicowoprądowe, zasilacze układu zapłonowego;
10) Kontrola systemu alarmowego poprzez załączenie automatyczne – awaria, brak zasilania w energię elektryczną, wyłączanie ręczne przy pomocy przycisku alarmowego, sprawdzenie odcięcia dopływu gazu do punktów ogniowych, sprawdzenie resetowania systemu po wyłączeniu systemu alarmowego i jego ponownego uruchomienia, kontrola wizualna braku uszkodzeń przy elementach systemu alarmowego;
11) Kontrola poprawności działania pilota zdalnego sterowania, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
12)Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji trenażera samochodu osobowego i jego elementów ( blach zewnętrznych i osłonowych, palników itp.), oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
13) Kontrola prawidłowości działania wszystkich punktów ogniowych:
a) Wąż – rurociąg doprowadzający gaz do palników;
b) Rurociągi doprowadzające gaz do palników inicjujących, oczyszczenie z osadu, kontrola palnika inicjującego;
c) Rurociągi doprowadzające gaz do palników obwodowych punktów ogniowych, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego;
d) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne;
e) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy;
f) Sprawdzenie wszystkich stopni rozgorzenia punktów ogniowych;
g) Sprawdzenie ciśnienia gazu doprowadzonego do punktów ogniowych (wyniki w protokole);
h) Wymiana filtrów;
i) Oględziny i ocena stanu technicznego ekranów pochłaniającego ciepło;
j) Oględziny i ocena stanu technicznego punktów ogniowych;
14) Wymiana okresowa elementów punktów ogniowych:
a) Wymiana modułów zapłonowych
b) Wymiana dysz gazowych
c) Wymiana iskrowników
15) Kontrola prawidłowości działania urządzenia hukowego:
a) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność;
b) Kontrola membrany
16) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji stojaka transportowego na butle.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (art. 108 ustawy Pzp) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie wymagań Zamawiającego w postępowaniu nastąpi w myśl zasady spełnia/nie spełnia zgodnie z oświadczeniem złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP oraz oświadczeń zawartych w Informacji o Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Każdy Wykonawca do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest złożyć:
1) Formularz ofertowy – według Załącznika nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 108 ustawy Pzp) - aktualne na dzień składania ofert Załącznik
nr 3 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy
z Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia.
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497) - aktualne na dzień składania ofert Załącznik nr 4 do SWZ.
4) Informacje o Wykonawcy – oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 5;

5) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
W przypadku gdy dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy został wystawiony jako dokument w postaci papierowej należy przekazać cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz - art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo
o notariacie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

►Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
2) Przepisy dotyczące „pojedynczego” Wykonawcy stosuje się odpowiednio i takim samym skutkiem prawnym do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.
4) Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
5) W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa uprawniającego do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wobec treści art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia Zmiany do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy;
Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec nowego podwykonawcy określone w SWZ.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
2) zmiany zakresu podwykonawstwa;
Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem i dokumentami (w zakresie pkt. 1 Wykonawca będzie zobowiązany załączyć dodatkowo oświadczenie podwykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy).
Zamawiający przewiduje zgodnie z treścią art. 439 ustawy Pzp możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w części stanowiącej koszty ponoszone na zakup materiałów lub koszty związane z realizacją umowy, przy czym przez zmianę kosztów rozumie się zarówno wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w umowie (co oznacza, że wynagrodzenie może ulec zarówno podwyższeniu jak i obniżeniu).
W opisanym przypadku jedna ze Stron umowy jest zobowiązana do wystąpienia z wnioskiem do drugiej ze Stron, z określeniem uzasadnienia zmiany, propozycji zmiany wynagrodzenia oraz wykazania wpływu zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Rozpatrzenie wniosku nastąpi w terminie 21 dni roboczych od daty otrzymania kompletu dokumentów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-25 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=65857630

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.