eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7766ecc7-f552-40ba-a92d-0e882a437ee1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7766ecc7-f552-40ba-a92d-0e882a437ee1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066642/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaz klimatyzatorów do budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 207000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku, która obejmuje zakup nowych, nieużywanych urządzeń klimatyzujących wolnych od wad fizycznych i praw-nych (wewnętrznych i zewnętrznych jednostek), ich dostawę, montaż i uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników z obsługi sprzętu.
2. Wykonawca zapewni urządzenia posiadające wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, oraz spełniające właściwe normy.
3. Zamawiający wymaga klimatyzowania pomieszczeń na I piętrze budynku przy ul. Ognio-wej 8/10 we Włocławku, w oparciu o system VRF.
4. Wykonawca zapewni jednostki wewnętrzne, do 22 pomieszczeń, o następujących parame-trach:
a. ilość: 22 szt.,
b. moc chłodnicza: min 3,5Kw,
c. zasilanie: 230V 50 Hz,
d. wbudowany zawór EXV lub zawór rozprężny kapilara,
e. pilot bezprzewodowy z bateriami,
f. możliwość sterowania ruchem żaluzji góra-dół oraz blokady położenia żaluzji,
g. możliwość ustawienia samodzielnie temperatury chłodzenia,
h. dźwięk (dBA) = max 49(Wysoki bieg);
5. Wykonawca zapewni jednostki wewnętrzne, do 2 pomieszczeń – sale szkoleniowe większe od pozostałych pokoi- o następujących parametrach:
a. ilość: 5 szt.,
b. moc chłodnicza: min 5,5kW,
c. zasilanie: 230V 50 Hz,
d. wbudowany zawór EXV lub zawór rozprężny kapilara
e. pilot bezprzewodowy z bateriami,
f. możliwość sterowania ruchem żaluzji góra-dół oraz blokady położenia żaluzji,
g. możliwość ustawienia samodzielnie temperatury chłodzenia,
h. dźwięk (dBA) max = 49 (Wysoki bieg);
6. Wielkości pomieszczeń wraz ze wskazanym miejscem montażu jednostek wewnętrznych określone są w rzucie piętra, w osobnym pliku. Dokumentacja powykonawcza w branży elektrycznej, sporządzona po adaptacji pomieszczeń budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, znajduje się w odrębnych dwóch plikach.”
7. Jednostka zewnętrzna:
a. typ: Inverter VRF,
b. zasilanie: (380-415V/3PH/50Hz),
c. współczynnik EER - min 3,8,
d. współczynnik SEER – min 6,2.
8. Instalacja freonowa jednostek wewnętrznych powinna być poprowadzona w przestrzeni nad sufitem podwieszanym. Wszelkie okablowania, rury powinny być zamaskowane, mając na uwadze bezpieczeństwo i estetykę pomieszczeń.
9. Odprowadzenie skroplin z jednostek wewnętrznych grawitacyjnie lub za pomocą pompek skroplin na zewnątrz lub do istniejących odpływów. Nie dopuszcza się prowadzenie od-pływu skroplin po frontowej elewacji budynku.
10. Jednostka zewnętrzna posadowiona na poziomie gruntu. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, aby jednostka/jednostki zewnętrzne były zlokalizowane na frontowej ścianie budynku (od strony wejścia głównego). Dokładne miejsce montażu jednostki/jednostek zewnętrznych zostanie ustalone z Wykonawcą po podpisaniu umowy. Instalację od jednostki zewnętrznej do jednostek wewnętrznych należy prowadzić w korytach po elewacji budynku.
11. Dopuszcza się wykonanie instalacji klimatyzacji w oparciu o dwa układy VRF.
12. Wykonawca musi posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca zobowiązuje się do instalacji urządzeń z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie ze sztuką budowlaną i chłodniczą, w taki sposób aby nie zniszczyć oraz nie uszkodzić wyposażenia lub ścian pomieszczeń, w których będą prowadzone prace w zakresie związanym z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt naprawić zakres wyrządzonych szkód oraz przywrócić ich stan pierwotny.
14. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji wszystkie czynności serwisowe wskazane w książkach na-praw serwisowych i gwarancyjnych, instrukcjach obsługi i eksploatacji wykonane będą na koszt Wykonawcy. W okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy gwarancyjne będą wykonane bezpłatnie.
15. Termin realizacji max. 40 dni robocze (bez sobót i niedziel i dni wolnych od pracy) od dnia podpisania umowy.
16. Wykonawca wykona niezbędne do realizacji przedmiotu umowy prace od poniedziałku do piątku, w dni robocze, w godzinach od 7.00-20:00. Wykonywanie prac, które wymagają czasowego wyłączenia pomieszczenia lub ciągu komunikacyjnego pracowników wymaga wyraźnej zgody Zamawiającego.
17. Obszar prowadzonych robót będzie oznaczony i zabezpieczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, na bieżąco będzie zabezpieczał i usuwał zgodnie z przepisami w tym zakresie wszelkie odpady i śmieci będące efektem realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARIS GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653027740

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 11

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja zamówienia: 40 dni robocze (bez sobót i niedziel i dni wolnych od pracy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.