Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00232942/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00240703/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwesytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@usk.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skhs.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b42d487-f878-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045894/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.35 Artykuły sypkie
1.2.37 Koncentraty
1.2.39 Przyprawy
1.2.41 Olej, zupy w proszku i płynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/112/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze - 30 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 15612100-2 - Mąka pszenna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15614000-5 - Ryż przetworzony
15613380-5 - Płatki owsiane
15863000-5 - Herbata
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15851100-9 - Makaron niegotowany
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15611000-4 - Ryż łuskany
03221210-1 - Fasola
03212211-2 - Soczewica
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15833100-7 - Desery
03142500-3 - Jaja
15831000-2 - Cukier
4.5.5.) Wartość części: 161293,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze - 14 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
03142300-1 - Jadalne produkty pochodzenia zwierzęcego
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15891400-4 - Zupy
15891500-5 - Buliony
4.5.5.) Wartość części: 10400,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze - 26 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 15332296-5 - Dżem truskawkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332294-1 - Dżem wiśniowy
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
03142100-9 - Miód naturalny
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871250-1 - Musztarda
15871273-8 - Majonez
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15331462-3 - Groch puszkowany
15331470-2 - Kukurydza słodka
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15322100-2 - Sok pomidorowy
15321000-4 - Soki owocowe
15332140-7 - Przetworzone jabłka
15321100-5 - Sok pomarańczowy
15321600-0 - Sok jabłkowy
15411100-3 - Olej roślinny
4.5.5.) Wartość części: 125692,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113073,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116096,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113073,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALKOWIAK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113073,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6828,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8161,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6828,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALKOWIAK Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6828,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu w zakresie Pakietu nr 3 zostały odrzucone przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, SYPKICH I PAKOWANYCH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.