eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów spożywczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwesytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@usk.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skhs.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b42d487-f878-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045894/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.35 Artykuły sypkie

1.2.37 Koncentraty

1.2.39 Przyprawy

1.2.41 Olej, zupy w proszku i płynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/112/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły spożywcze - 30 pozycji asortymentowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15612100-2 - Mąka pszenna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15614000-5 - Ryż przetworzony

15613380-5 - Płatki owsiane

15863000-5 - Herbata

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15851100-9 - Makaron niegotowany

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15611000-4 - Ryż łuskany

03221210-1 - Fasola

03212211-2 - Soczewica

15821200-1 - Herbatniki słodkie

15882000-4 - Produkty dietetyczne

15833100-7 - Desery

03142500-3 - Jaja

15831000-2 - Cukier

4.5.5.) Wartość części: 161293,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły spożywcze - 14 pozycji asortymentowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15872100-2 - Pieprz

03142300-1 - Jadalne produkty pochodzenia zwierzęcego

15871270-7 - Mieszanki przypraw

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15871100-5 - Ocet i substytuty octu

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15891400-4 - Zupy

15891500-5 - Buliony

4.5.5.) Wartość części: 10400,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły spożywcze - 26 pozycji asortymentowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332296-5 - Dżem truskawkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332294-1 - Dżem wiśniowy

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

03142100-9 - Miód naturalny

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15871250-1 - Musztarda

15871273-8 - Majonez

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15331462-3 - Groch puszkowany

15331470-2 - Kukurydza słodka

15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

15322100-2 - Sok pomidorowy

15321000-4 - Soki owocowe

15332140-7 - Przetworzone jabłka

15321100-5 - Sok pomarańczowy

15321600-0 - Sok jabłkowy

15411100-3 - Olej roślinny

4.5.5.) Wartość części: 125692,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113073,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116096,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113073,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALKOWIAK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701

7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113073,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6828,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8161,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6828,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALKOWIAK Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701

7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6828,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w postępowaniu w zakresie Pakietu nr 3 zostały odrzucone przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.