eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych
i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez
Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240404177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Liburnia 2a

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (33)8522560

1.5.8.) Numer faksu: (33)8513363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zbm-cieszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych
i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez
Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da8aa36f-fdff-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBM/DI/1/2231/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 853689 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Usługa obejmuje sprzątanie budynków mieszkalnych wraz z terenami przynależnymi, administrowanymi przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie sp. z o.o. zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ,
2) Usługa obejmuje: a. sprzątanie komunalnych budynków mieszkalnych wraz z zimowym utrzymaniem terenów przynależnych,
b. utrzymanie czystości i porządku terenów przynależnych do nieruchomości będących
własnością Spółki wraz z zimowym utrzymaniem, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ,
3) Usługa obejmuje sprzątanie budynków Wspólnot Mieszkaniowych wraz z terenami przynależnymi zarządzanymi przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie sp. z o.o. zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ,
4) Usługa obejmuje sprzątanie budynków wspólnot mieszkaniowych wraz z zimowym utrzymaniem terenów przynależnych,
5) Usługa obejmuje również utrzymanie w czystości i porządku stanowisk gdzie zlokalizowane są pojemniki na odpady zmieszane i segregowane oraz terenów zielonych przynależnych
do nieruchomości,
6) Usługa, o której mowa w pkt 1 obejmuje również:
a) wymianę żarówek, żarników lub świetlówek na korytarzach, klatkach schodowych,
piwnicach, strychach,
b) dorabianie kluczy do wejść do budynków, piwnic i strychów dla osób sprzątających budynki.
c) usunięcie padniętych gryzoni i innych zwierząt z terenów administrowanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796108,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898502,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796108,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DevePoler Artur Niestój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386144085

7.3.3) Ulica: Rynek Główny 34/15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-010

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796108,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 728 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.