eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › "Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania IT wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie cyberbezpieczeństwa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania IT wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie cyberbezpieczeństwa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miasto.hrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f543227-e4d0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania IT wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie cyberbezpieczeństwa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f543227-e4d0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031687/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnieniecyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196541

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.1.4.2023.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 383800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania IT wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie cyberbezpieczeństwa zgodnie z warunkami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.1.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zakup i dostawę
a) Laptopy typ 1- 10 szt.
b) Laptopy typ 2- 2 szt.
c) Stacje robocze: typ 1-23 szt.
d) Stacje robocze: typ 2-2 szt.
e) Monitory - 25 szt.
f) Tablety -2 szt.
g) Skanery - 5 szt.
h) Urządzenie sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu: SWITCH-4 szt.
i) Serwery -2 szt.
j) Macierz- 1 szt.
k) NAS - 1 szt.
l) Sprzęt do wideokonferencji - 3 szt.
m) UPS - 1 szt.
2) Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego - 1 szt.
3) Szkolenie pracowników w zakresie Cyberbezpieczeństwa - 8 szt.
4) Zapewnienie bezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych- 1 szt.
5) Oprogramowanie do zarządzanie infrastrukturą IT - 1 szt.
6) Oprogramowanie antywirusowe - 1 szt.
7) Specjalistyczne oprogramowanie do backup-u i archiwizacji - 1 szt.
8) Inne: System kontroli dostępu wraz z monitoringiem zdarzeniowym serwerowni - 1 szt.
9) Rozbudowa zabezpieczeń logicznych – UTM - 1 szt.
10) Rozbudowa zabezpieczeń logicznych - UTM – licencja - 1 szt.
11) wszelkie koszty i opłaty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz serwis w okresie gwarancyjnym;
4.1.2. Wymagania ogólne w zakresie dostawy sprzętu:
1) Dostarczony sprzęt musi być wolny od wad prawnych, fizycznych konstrukcyjnych, materiałowych oraz nienoszący oznak użytkowania;
2) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 18 miesięcy przed jego dostarczeniem), musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzętu.
3) Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą znajdować się na liście „end-of-sale” oraz „end-of-support” producenta.
4) Wykonawca zapewni dostawę do wskazanej lokalizacji w siedzibie Zamawiającego;
5) Wykonawca jest odpowiedzialny za skonfigurowanie połączeń fizycznych, logicznych, podłączenie i skonfigurowanie urządzenia do działania, pozwalające na rozpoczęcie pracy oraz dostarczenie odpowiedniej ilości kabli zasilających, połączeniowych w celu przygotowania zamawianego sprzętu do działania.
6) Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania zamawianego sprzętu w uzgodnieniu z Zamawiającym.
7) Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne dokumenty wymagane do dostawy, takie jak np. protokoły dostawy sprzętu zawierające: ilość, typ i numer seryjny dostarczonych urządzeń. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim;
4.2. Szczegółowy opis zamówienia obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213200-7 - Komputer tablet

38520000-6 - Skanery

32422000-7 - Elementy składowe sieci

48820000-2 - Serwery

37453300-1 - Dyski

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530315,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546181,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530315,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523306547

7.3.3) Ulica: ul. Plebańska 6 lokal 14

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530315,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.