eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie Śląskie › Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55

1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 748117711

1.5.8.) Numer faksu: +48 748117732

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stronie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stronie.ezamawiajacy.pl/pn/stronie/demand/76009/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c807984c-f86c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013454/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, działanie 3.1. Produkcja i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych (konkurs nr RPDS.03.01.00-02-0002/21)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235748/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKP.271.47.2022.JC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 621467,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Budowa instalacji PV o mocy 9,97 kWp dla Domu Seniora w Stroniu Śląskim.
Zamówienie obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej typu ”On-grid” o mocy 9,97 kWp
połączonej z publiczną siecią energetyczną poprzez instalację wewnętrzną obiektu Domu Seniora – w celu kompensacji poboru energii elektrycznej przez obiekt energią z OZE. Instalacja fotowoltaiczna realizowana będzie na dwóch obiektach:
• na części połaci dachu skośnego pokrytego blachodachówką budynku Hali Sportowej ( generator PV ) przy ul. Kościelnej 12
• w budynku Seniora przy ul. Kościelnej 4 w Stroniu Śląskim ( montaż inwertera rozdzielnicy RPV i wpięcie do instalacji elektrycznej)


Zamówienie obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej typu ”On-grid” o mocy 9,97 kWp
połączonej z publiczną siecią energetyczną poprzez instalację wewnętrzną obiektu Domu Seniora – w celu kompensacji poboru energii elektrycznej przez obiekt energią z OZE. Instalacja fotowoltaiczna realizowana będzie na dwóch obiektach:
• na części połaci dachu skośnego pokrytego blachodachówką budynku Hali Sportowej ( generator PV ) przy ul. Kościelnej 12
• w budynku Seniora przy ul. Kościelnej 4 w Stroniu Śląskim ( montaż inwertera rozdzielnicy RPV i wpięcie do instalacji elektrycznej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 60353,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Budowa instalacji PV o mocy 99,96 kWp przy ul. Ogrodowej w Stroniu Śląskim.
Zamówienie obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej typu ”On-grid” o mocy 99,96 kWp, na działce nr 324 o powierzchni 14 557 m2 przy ul. Ogrodowej w Stroniu Śląskim, produkującą energię elektryczną z OZE do sieci OSD Tauron.
Budowa instalacji fotowoltaicznej polegać będzie na:
- montażu konstrukcji wsporczych
- montażu paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej wraz z okablowaniem
- montażu inwerterów trójfazowych
- montażu rozdzielnic RPV (DC/AC) .
- montażu instalacji AC wraz z podłączeniem do sieci elektroenergetycznej OSD
Tauron ( układ pomiarowy półpośredni )
- montażu instalacji odgromowej w celu zapewnienia ochrony odgromowej paneli i
pozostałych elementów instalacji PV
- montażu kabli łączących poszczególne elementy systemu PV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 569782,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60353,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60353,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60353,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZENITSOLAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 81864902

7.3.3) Ulica: pl. Solny 14/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60353,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502964,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502964,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502964,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZENITSOLAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8971864902

7.3.3) Ulica: p. Solny 14/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502964,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.