Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218222/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków do segregacji odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Wykonawca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260698163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janczyce 50
1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzgok.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzgok.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f71d8da7-d482-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków do segregacji odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f71d8da7-d482-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZGOK ZP.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1. Worków do segregacji odpadów w kolorze żółtym o następujących parametrach:
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Grubość - minimum 35 mikronów
c) Pojemność – 120 l
d) Worki wyposażone w taśmę ściągającą
e) Worki nawinięte na rolkę, każdy worek na rolce nawinięty osobno – worki bez perforacji do odrywania
f) Na worku nadruk o następującej treści:
„MZGOK sp. z o.o., JANCZYCE 50, 27-552 BAĆKOWICE, tel. (41) 242 60 60
WOREK NA TWORZYWA I METALE
Do worka trzeba wrzucać:
• butelki z tworzyw sztucznych,
• butelki z tworzyw po olejach i środkach ochrony roślin,
• plastikowe opakowania po margarynach, jogurtach,
• małe doniczki z plastiku,
• czystą folię,
• kartoniki po napojach,
• puszki metalowe i aluminiowe,
Uwaga: Z butelek i innych opakowań nie musisz usuwać etykiet, zakrętek, ani korków. Nie musisz też ich myć.
Do worka nie można wrzucać:
• opakowań z zawartością, np. z żywnością, wapnem, cementem,
• pampersów,
• tworzyw sztucznych pochodzenia medycznego, mokrych i zabrudzonych folii,
• opakowań po smarach,
• puszek oraz pojemników po farbach i lakierach,
• metali łączonych z innymi materiałami, np. gumą.
• dużych elementów z tworzyw: zderzaki, kołpaki, wiadra, miski, duże doniczki.”
g) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
h) Ilość worków - 300.000 szt.
i) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków w granicach ±20%)
2. Worków do segregacji odpadów w kolorze zielonym o następujących parametrach
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Grubość - minimum 60 mikronów
c) Pojemność – 80 l
d) Worki wyposażone w taśmę ściągającą
e) Worki nawinięte na rolkę, każdy worek na rolce nawinięty osobno – worki bez perforacji do odrywania
f) Na worku nadruk o następującej treści:
„MZGOK sp. z o.o., JANCZYCE 50, 27-552 BAĆKOWICE, tel. (41) 242 60 60
WOREK NA SZKŁO
Do worka trzeba wrzucać:
• butelki i słoiki ze szkła
Uwaga: Z butelek i słoików nie musisz usuwać etykiet, zakrętek, ani korków. Nie musisz też ich myć.
Do worka nie można wrzucać:
• ceramiki (porcelana, naczynia typu acro, talerze, doniczki),
• luster,
• szklanych opakowań farmaceutycznych i chemicznych z zawartością,
• szkła budowlanego (szyby okienne, szkło zbrojone),
• szyb samochodowych,
• kineskopów.”
g) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
h) Ilość worków – 70.000 szt.
i) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków w granicach ±20%)
3. Worków na odpady zmieszane w kolorze czarnym
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Grubość - minimum 45 mikronów
c) Pojemność – 120 l
d) Worki wyposażone w taśmę ściągającą
e) Worki nawinięte na rolkę, każdy worek na rolce nawinięty osobno – worki bez perforacji do odrywania
f) Worki bez nadruku
g) Ilość worków – 7.000 szt.
h) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków w granicach ±20%)
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96830 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124439,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112151,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.”MARCIN” Artur Tarczynski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610230966
7.3.3) Ulica: Majdany 6
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. MARCIN Artur Tarczyński
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. MARCIN Artur Tarczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112151,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych dla WSSE w Rzeszowie w ramach realizacji projektu Interreg
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.