Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00242120/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup przyczepy jednoosiowej wraz z namiotem pneumatycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRSKIE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.3.) Oddział zamawiającego: GRUPA REGIONALNA GÓRSKIEGO OCHOTNICZEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO - GRUPA BIESZCZADZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 49
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4632204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bieszczady.gopr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bieszczady.gopr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ded35098-9ee1-4b94-aaa3-63d28167b49b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup przyczepy jednoosiowej wraz z namiotem pneumatycznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ded35098-9ee1-4b94-aaa3-63d28167b49b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: Zakup samochodów ratowniczych, przyczepy oraz dronów na potrzeby prowadzenia akcji ratowniczych przez Grupę Regionalną Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Grupę Bieszczadzką, nr FEPK.02.05-IZ.00-0080/23, program regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 89024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup jednej sztuki nowej, nieużywanej, bez wad i uszkodzeń przyczepy jednoosiowej wraz z namiotem pneumatycznym na potrzeby ratowników Grupy Regionalnej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Grupy Bieszczadzkiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przyczepa jednoosiowa wraz z namiotem pneumatycznym musi być fabrycznie nowa, nieużywana, nie poddawana jakimkolwiek naprawom, pochodząca z produkcji 2025 roku, pełnowartościowa, kompletna, wolna od wad, w tym wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, a ponadto spełniająca wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych w tym wynikające z ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych.
4. Rozwiązania równoważne.
Ilekroć w SWZ lub w załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę jak również norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i przyjmuje się , że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz i szczegółowy opis oferowanych rozwiązań równoważnych. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dobra
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2025 i 2026/2027 (II postępowanie)
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa minikoparki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Zakup agregatów prądotwórczych wraz z ich oprzyrządowaniem
- Zakup minikoparki wraz z osprzętem do 2800 kg
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczo-interwencyjnego i ochrony osobistej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji zadań OLiOC w Gminie Lipnica Wielka
- Zakup przyczepek do transportu agregatów prądotwórczych na ujęcia wody
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





