Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00234413/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lniano
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Lniano
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-141
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lniano.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lniano.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11054271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Cyberbezpieczny Samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b4955f-effa-446b-b1a7-66c13b90773d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048997/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GŚiZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch audytów – wstępnego i obowiązkowego (końcowego) – wdrożonego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w pełnym zakresie KRI, wykonanie opracowania szacowania ryzyka zgodnego z Rozporządzenie KRI oraz przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu podstaw cyberbezpieczeństwa dla pracowników i kadry kierowniczej Zamawiającego, szkolenia dla pracownika IT z obecnych i dostarczonych rozwiązań oraz z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wykonanie testów socjotechnicznych i penetracyjnych wobec pracowników Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne, specyfikację oraz zakres wdrożenia Zamawiającego określono w Załączniku nr 1a do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na audyt wdrożonego systemu bezpieczeństwa informacji oraz cykl szkoleń w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
72222300-0 - Usługi w zakresie technologii informacji
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 56457,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w siedzibie Zamawiającego.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje:
a) dostawę w zakresie:
- serwer (1 sztuka)
- serwerowy system operacyjny (4 sztuki)
- macierz (1 sztuka)
- UPS (1 sztuka)
- przełącznik sieciowy (1 sztuka)
- Access Point (3 sztuki)
- Serwer NAS z dyskami
- Mini UPS (26 sztuk)
b) wdrożenie w zakresie:
- serwer z macierzą
- przełączników sieciowych
- instalację punktów dostępowych (AP)
- System NAS
- UPS
- testy powdrożeniowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne, specyfikację oraz zakres wdrożenia Zamawiającego określono w Załączniku nr 1b do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę i wdrożenie sprzętu informacyjnego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72225000-8 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu
48821000-9 - Serwery sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
30233132-5 - Napędy dyskowe
4.5.5.) Wartość części: 173848,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego do siedziby Zamawiającego.
Agregat powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami:
• 2006/42/CE Bezpieczeństwo maszyn.
• Kompatybilność elektromagnetyczna 2014/30/UE.
• 2014/35/UE sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia
• 2000/14/WE Poziom hałasu. Emisja hałasu na zewnątrz urządzenia. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2005/88/WE)
• Emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych 97/68/WE. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2012/46/EU)
• EN 12100, EN 13857, EN 60204
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne, specyfikację oraz zakres wdrożenia Zamawiającego określono w Załączniku nr 1c do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę i wdrożenie sprzętu informacyjnego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 61500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56457,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56457,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56457,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Direction A.Strycharz, P.Strycharz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811496217
7.3.3) Ulica: Gajnik
7.3.4) Miejscowość: Międzylesie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIRECTION A. STRYCHARZ, P. STRYCHARZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DIRECTION A. STRYCHARZ, P. STRYCHARZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56457,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części. Jednocześnie zamawiający, po weryfikacji możliwości zwiększenia kwoty sfinansowania zamówienia, ustalił, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń.
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
więcej: Napędy dyskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





