eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargPełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy - Nowa Biała w 2025r.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy – Nowa Biała w 2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Targ

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bulwarowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugnowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy – Nowa Biała w 2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ef663b4-a365-4bd3-84b3-4ea39f4e1094

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018313/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy – Nowa Biała w 2025r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI-ZP.271.1.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy – Nowa Biała w 2025r.
Pełnienie gotowości obejmuje: zapewnienie podjęcia działań naprawczych w celu usuwania awarii i usunięcia awarii na wszystkich obiektach i rurociągach wchodzących w skład wodociągu Krempachy - Nowa Biała tj. studnie, zbiorniki, SUW, rurociągi, armatura, oraz w zakresie elektryki, automatyki, lokalizowania (szukania awarii) i usuwania awarii na przyłączach i sieciach wodociągowych, utrzymanie magazynu materiałów.
Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50513000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów odcinających

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione.
Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 160 000,00 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych brutto), natomiast oferta z najniższą ceną nr 1: SPOT INSTAL TADEUSZ OGÓREK, 34-407 CICHE 698 wynosi 1 034 000,00 zł brutto i znacząco przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.