Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219708/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowe wdrożenie systemu EZD RP w formule on-premise na własnych zasobach infrastrukturalnych Zamawiającego. Część I - Dostawa infrastruktury technicznej systemu EZD RP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220934198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybaki Górne 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-861
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfos.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87eb1509-a52f-4f4f-9a22-469d4d25ca121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe wdrożenie systemu EZD RP w formule on-premise na własnych zasobach infrastrukturalnych Zamawiającego. Część I - Dostawa infrastruktury technicznej systemu EZD RP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87eb1509-a52f-4f4f-9a22-469d4d25ca12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667638/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.2210.005.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291616,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wchodzących w skład infrastruktury technicznej systemu EZD RP.Część I: dostawa serwera i macierzy dyskowej, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 219050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wchodzących w skład infrastruktury technicznej systemu EZD RP.Część II: dostawa drukarek i skanerów kodów kreskowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
4.5.5.) Wartość części: 6230,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wchodzących w skład infrastruktury technicznej systemu EZD RP.Część III: dostawa skanerów dokumentów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 13476,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wchodzących w skład infrastruktury technicznej systemu EZD RP.Część IV: dostawa licencji oprogramowania Windows Server 2025 CPS User CAL oraz CSP Windows Server Standard Core 2025 (Windows Server 2025 Standard - 16 Core ) lub równoważnego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.5.5.) Wartość części: 52860,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207956,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240971,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207956,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atrasys Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221146050
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207965,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4981,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5977,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4981,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015210384
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4981,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10565,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17060,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10565,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015210384
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10565,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62198,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63283,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62198,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atrasys Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221146050
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62198,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów elektroporacji serca wraz z dzierżawą generatora dla UCK
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- "Rozbudowa placu zabaw przy ul. Reduta Dzik w Gdańsku". Zadanie realizowane jest w ramach BO 2021, 2022 oraz inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2021 pn "Plac zabaw dla dzieci przy ul. Reduta Dzik"
- "Modernizacja i rozbudowa hydrantów wewnętrznych w budynku magazynu Archiwum Państwowego w Gdańsku Oddział w Gdyni"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół Gminy Przygodzice z podziałem na 5 części
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- KR-01/08/25, Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na oprogramowanie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu w Parku Wolności w Bydgoszczy (program BBO)
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.
więcej: Maszyny produkujące etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.