eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi hotelowo-restauracyjne z wynajmem sal konferencyjnych w ramach Doradztwa Energetycznego



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelowo-restauracyjne z wynajmem sal konferencyjnych w ramach Doradztwa Energetycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi hotelowo-restauracyjne z wynajmem sal konferencyjnych w ramach Doradztwa Energetycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6395faab-f6cb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327625/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi hotelowo-restauracyjne z wynajmem sal konferencyjnych w ramach Doradztwa Energetycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE finansowanego przez UE ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020, Oś priorytetowa I, Poddziałanie 1.3.3 Zmniejszenie emisyjności gospodarki

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250975,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia organizację następujących szkoleń:
1) Szkolenia (bez noclegów):
 łączna liczba dni szkoleniowych: 6,
 szkolenie odbywać się będzie w 6-dniowym bloku szkoleniowym (6 dni roboczych pod rząd lub 3 x po dwa dni robocze), w zależności od zapotrzebowania,
 liczba osób na każdym szkoleniu: 15 - 30 osób,
 przewidywany czas trwania każdego dnia szkolenia: 9.00-15.00,
 na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia zamawiający poda ostateczną liczbę osób.
Szkolenie będzie się odbywać w jednym mieście na terenie województwa mazowieckiego:
lub w Ostrołęce/ lub w Radomiu/ lub w Warszawie.

Terminy, w którym mają odbyć się szkolenia zostaną wskazane Wykonawcy najpóźniej w terminie
30 dni przed pierwszym szkoleniem w danym mieście.
W ramach tych szkoleń w gestii Wykonawcy leży w szczególności zapewnienie:
 sali szkoleniowej,
 ciągłego serwisu kawowego w godzinach 9.00 - 15.00,
 obiadów.

2) Szkolenia trzydniowe z noclegami:
 liczba szkoleń: 6, po jednym w: Warszawie, Płocku, Siedlcach, Ciechanowie, Ostrołęce
i Radomiu lub na terenie powiatów tych miast,
 liczba osób na każdym szkoleniu: 15 - 30 osób,
 przewidywany czas trwania szkoleń:
1 dzień: 9.00 - 22.00 (obiad + kolacja)
2 dzień: 9.00 - 22.00 (śniadanie + obiad + kolacja)
3 dzień: 9.00 - 15.00 (śniadanie + obiad)

Zamawiający w trakcie każdego szkolenia przewiduje trzeciego dnia wizytę studyjną do wyznaczonego przez Zamawiającego obiektu, położonego w odległości maksymalnie do 70 km od miejsca zakwaterowania, w związku z tym konieczne jest zapewnienie środka transportu dla całej grupy
z hotelu do wskazanego obiektu i z powrotem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platon Zarządzanie i Finanse Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380583783

7.3.3) Ulica: Chabrowa 39/7

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.