eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątnica PoduchownaDostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862162476

1.5.8.) Numer faksu: 862182456

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.mielnicka@gminapiatnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminapiatnica.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297f814b-9e43-4397-bd20-4a16893255bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021549/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina Piątnica”: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) II Zaawansowane usługi cyfrowe 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) zgodnie z umową nr FERC.02.02-CS.01-001/23/2169/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 554754,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
a) przełącznik sieciowy switch – 2 szt.,
b) centralny system logowania zdarzeń sieciowych i systemowych – 1 szt.,
c) system ochrony poczty e-mail – 1 szt.,
d) urządzenie typu NAS z czterema dyskami 8TB – 9szt.,
e) urządzenie typu NAS z czterema dyskami 14TB – 4szt.,
f) zarządzane urządzenia sieciowe switch z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1x – 16 szt.,
g) 420 licencji oprogramowania antywirusowego na minimum dwa lata z konsolą zarządzania www (400 licencji EDU dla 7 szkół oraz jednostki obsługującej szkoły oraz zarządzającej antywirusem oraz 20 licencji dla sektora publicznego),
h) oprogramowanie do zarządzania, monitorowania sieci oraz służące za menadżer logów,
i) serwer dla programów dziedzinowych oraz centralnego zarządzania AV oraz oprogramowaniem do zarządzania infrastrukturą IT wraz z dyskami – 1 szt.,
j) UPS 500VA 300W – 24 szt.,
k) UPS 850VA 550W – 40 szt.,
l) UPS 800VA 480W – 10 szt.,
m) USP obudowa RACK 3000VA 1800W – 2szt.,
n) UPS typu VFI on-line – 2 szt.,
o) UPS 1000VA 900W – 33 szt.,
p) przedłużenie licencji na wcześniej zakupiony UTM FortiGate 80F w wariancie minimum rok.

Szczegółowy zakres zadania znajduje się w załączonym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670476,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670476,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670476,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381047220

7.3.3) Ulica: Plebańska

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670476,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.