Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00179393/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00187253/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00194416/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-076/2025 Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.synowka@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fd178c9-5a7a-426f-9def-60e1ae8ca4161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-076/2025 Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd178c9-5a7a-426f-9def-60e1ae8ca416
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.42 Materiały promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-076/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 931501,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej
2. Kod CPV:
39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie kompletnego asortymentu na własny koszt i transportem oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego: Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, Magazyn Centralny, budynek A-1, poz. -1, pok. 40 B. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad i zgodny z wymaganymi Zamawiającego.
Poprawne wersje logotypów Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 812777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 812777,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 812777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932130860
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 812777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/32/2025
- Usługa organizacji i realizacji szkoleń dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce - w podziale na 15 zadań
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 103 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Wykonanie wanien hydroszczelnych w szybach dźwigów Fb1, Fb2, Fb3 i Fb5
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi w zakresie przewozu pacjentów karetką transportową z miejsca zamieszkania do Poradni Leczenia Ran Przewlekłych u Zamawiającego i powrót II
- Wdrożenie projektu korekty docelowej organizacji ruchu na ul. Wieczystej i ul. Łódzkiej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa toreb ekologicznych oraz sadzonek roślin dla ZZO Olszowa dofinansowanych w ramach projektu edukacyjnego z WFOŚiGW w Poznaniu.
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu Politechniczna sieć VIA CARPATIA.
- ORGANIZACJA WYDARZEŃ Z ZAKRESU OCHRONY POWIETRZA W FORMIE EDUKACYJNO-INFORMACYJNEJ DLA MIESZKAŃCÓW GMINY REGIMIN W RAMACH PROJEKTU PN.: "MAZOWSZE BEZ SMOGU".
- BZP.272.41.2025.ŁC POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.