eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024 oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024 oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3

1.5.2.) Miejscowość: Wisła

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31797378-e78a-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024 oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31797378-e78a-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027543/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255939

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.7.2024.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024:
1. Mechaniczne koszenie trawników wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów,
2. Wiosenne grabienie trawników, skupin, alejek, dróg parkowych i innych wskazanych miejsc wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów
3. Jesienne grabienie trawników skupin, alejek, dróg parkowych i innych wskazanych miejsc wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów
4. Nawadnianie trawnika w zależności od warunków pogodowych
5. Pielęgnacja krzewów liściastych (rododendrony)
6. Utrzymanie i pielęgnacja donic z iglakami
7. Utrzymanie oraz pielęgnacja rabat
8. Utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w wieżach kwiatowych
9. Pielęgnacja żywopłotów
10. Wykonanie obsady wiosennej w rabatach kwiatowych
11. Wykonanie obsady letniej w rabatach kwiatowych
12. Pielęgnacja krzewów liściastych i iglastych
13. Pielęgnacja drzew: m.in. cięcia sanitarne, usunięcie suchych gałęzi, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów
14. Dosiewanie lub darniowanie zniszczonych miejsc w trawnikach: 100 m2
15. Uzupełnienie iglaków w rabatach: 15 szt.
16. Przygotowanie podłoża pod nasadzenia
17. Utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w donicach przy pomniku „Źródeł Wisły”
18. Utrzymanie ronda – plewienie, usuwanie chwastów
19. Pielęgnacja oczka wodnego wraz z terenem przyległym
20. Utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w donicach na ul. 1 Maja
21. Wykonanie obsady wiosennej i letniej w donicach i wieżach kwiatowych.
22. Utrzymanie oraz pielęgnacja krzewów przed halą
23. Koszenie trawnika przy budynku Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Wiśle Centrum
24. Utrzymanie oczka wodnego na terenie rekreacyjnym Jonidło
25. Koszenie trawnika wokół oczka na terenie rekreacyjnym Jonidło
26. Pielęgnacja i utrzymanie rabat z iglakami
27. Pielęgnacja rododendronów

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 371595,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024: Mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków, w tym wycinka krzaków i samosiewów oraz przycinanie gałęzi, rozgarnianie kretowisk, grabienie i wywóz skoszonej trawy, gałęzi i kamieni z terenu objętego koszeniem, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów. Jesienne grabienie trawników, alejek i innych wskazanych miejsc, Mechaniczne koszenie brzegów rzeki Wisły, rozgarnianie kretowisk, grabienie i wywóz skoszonej trawy, gałęzi i kamieni z terenu objętego koszeniem, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów, Mechaniczne koszenie terenu na Jonidle („kamieniołom” po drugiej stronie rzeki), Rekultywacja terenów, obejmująca m.in. wycinkę i karczowanie samosiewów i krzaków, usunięcie kamieni i innych zalegających materiałów, wyrównanie terenu wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów, Frezowanie korzeni o średnicy do 30 cm, mechaniczne koszenie nieużytków o zróżnicowanym ukształtowaniu terenu, mechaniczne koszenie łąki kwiatowej (Jawornik)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 274716,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz 1605 ze zmianami zwanej dalej ustawą) unieważniono postępowanie dla części 1 z uwagi na cenę jedynej oferty złożonej dla części 1 przekraczającą środki Zamawiającego

Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę 270.000,00 zł którą to kwotę zamierzał przeznaczył na realizację części 1. Jedyna złożona oferta dla tej części opiewała na kwotę 346.445,70 PLN. Zamawiający nie zwiększa środków dla tej części.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229567,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262070,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229567,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ski-Forest Krzysztof Byrt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242928766

7.3.3) Ulica: Siglanów 15

7.3.4) Miejscowość: Wisła

7.3.5) Kod pocztowy: 43-460

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229567,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.