eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Zagospodarowanie odpadów z SKM



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów z SKM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,159211,f769ae329473cab70b28b60f9ecfd4bb.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów z SKM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305ac88e-e077-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049722/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zagospodarowanie odpadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254447

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1014674,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego o kodzie - 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, w szacunkowej ilości 1062 Mg, odpady pochodzące z prowadzenia własnej działalności działu zieleni oraz prowadzenia PSZOK, w odległości nie większej niż 45 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na instalację komunalną (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego).
Odbiór odpadów odbywać się będzie obligatoryjnie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku transportem Zamawiającego w godzinach min. od 7:00 do 18:00. Odpady o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji będą dostarczane przez Zamawiającego do Wykonawcy luzem.
W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację komunalną u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 4 grudnia 2012 r. o odpadach
Szacunkowa maksymalna ilość odpadów w trakcie trwania umowy to 1062 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 435420,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zagospodarowanie odpadów innych

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wyszczególnionych odpadów poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 45 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na instalację komunalną (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego).
Odbiór odpadów odbywać się będzie obligatoryjnie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku transportem Zamawiającego w godzinach min. od 600 do 1800.
W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację komunalną u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów.
Odpady będą przekazywane Wykonawcy na podstawie karty przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO określającej kod odpadu (rodzaj) i ilość przekazanych odpadów. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się jeden raz w miesiącu, po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego na podstawie wystawionej faktury.
Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 4 grudnia 2012 r. o odpadach

Tabela zawierająca szacunkową maksymalną ilość odpadów do zagospodarowania w trakcie realizacji zamówienia znajduje się w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 498514,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych poprzez stację segregacji odpadów lub punkt zagospodarowania odpadów, lub poprzez spalarnię odpadów Wykonawcy położonej w odległości nie większej niż 110 km od siedziby Zamawiającego – odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 tony. Organizacja transportu leży po stronie Zamawiającego. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 - 1500 Usługa dotycząca odpadów będzie świadczona każdorazowo na podstawie kierowanych przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnych (wysłanych pocztą, faksem, drogą mailową) lub telefonicznych zleceń odbioru. W razie braku możliwości odbioru, zagospodarowania odpadów poprzez stację segregacji odpadów, punkt zagospodarowania odpadów bądź poprzez spalarnię odpadów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór, rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Odpady będą przekazywane na podstawie kart przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy. W terminie do 7 dni od dnia odebrania od Zamawiającego odpadów i ich zagospodarowania Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę. Minimalny wymagany termin płatności faktury to 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności faktury należy wskazać w formularzu ofertowym.

Tabela zawierająca szacunkową maksymalną ilość odpadów do zagospodarowania w trakcie realizacji zamówienia znajduje się w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 80740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458784,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458784,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458784,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-292-43-62

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458784,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, w terminie składania ofert została złożona jedna oferta na część 2.
Zamawiający na realizację części 2 przeznaczył kwotę w wysokości 538.395,12 złotych brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi 696.016,80 złotych brutto i jest o 157.621,68 złotych wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w tej części.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca nie spełnił obowiązku wskazania stawki podatku VAT, który wynikał z treści SWZ (Rozdział VIII pkt), co w rozumieniu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, przesądza o niezgodności treści oferty z treścią SWZ. Niespełnienie obowiązku wskazania stawki podatku VAT należy uznać także za podstawę kwalifikowania tego rodzaju działania jako błąd w obliczeniu ceny skutkujący koniecznością odrzucenia oferty na podstawie art. 223 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.