eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Motycz › Aktywny Senior w Gminie Konopnica - Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Osób Starszych i Niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Aktywny Senior w Gminie Konopnica - Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Osób Starszych i Niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A

1.5.2.) Miejscowość: Motycz

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.konopnica.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktywny Senior w Gminie Konopnica - Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Osób Starszych i Niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64abbdd0-e71c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024390/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Aktywny senior w Gminie Konopnica - zakup artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.Oś priorytetowa: 11 Włączenie społeczne, Działanie: 11.2. Usługi społeczne i zdrowotne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201367/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73498,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia; Aktywny Senior w Gminie Konopnica - Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu dla Osób Starszych i Niepełnosprawnych w Maryninie.
Zamówienie realizowane w ramach projektu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.Oś priorytetowa: 11 Włączenie społeczne, Działanie: 11.2. Usługi społeczne i zdrowotne
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów i artykułów spożywczych do dziennego domu pobytu w Maryninie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zamieszczony w załącznikach od nr 1.1 do 1.6 do SWZ. Podane ilości poszczególnych produktów są wielkościami szacunkowymi, dlatego też zastrzega się możliwość zmiany zamawianych ilości w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych produktów danego dnia, według zamówień. Zamawiający gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia na poziomie 50 %.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, kilka części lub wszystkie części.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi sukcesywnie zgodnie z zamówieniami dokonywanymi przez Zamawiającego transportem Wykonawcy oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Towar dostarczany będzie wg zamówienia ilościowo – asortymentowego, codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 8.00. w umówionych z intendentem stołówki ilościach i terminach
6. Dostarczane towary powinny być:
1) najwyższej jakości, świeże, bez oznak zepsucia, pleśni lub powtórnego mrożenia
2) oferowane produkty muszą spełniać wymogi SANEPIDU oraz IŻŻ, obowiązujące normy jakości żywieniowej oraz wymagania oceny organoleptycznej. Produkty powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Dostarczone produkty powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 20% całkowitego okresu do spożycia).
3) dostarczane pieczywo musi być z wypieku wykonanego w dniu dostawy (dot. CZĘŚCI - II),
4) w przypadku kwestionowanej jakości dostawca jest zobowiązany do wymiany i dostarczenia nowego towaru w tym samym dniu do godz. 9.00
5) cena powinna być ustalona na cały okres trwania umowy,
6) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w sprawie sposobu i warunków dostarczenia produktów i artykułów spożywczych do miejsc zbiorowego żywienia,
7. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły spożywcze, zgodnie z Formularzem ofertowym (załącznik 1) i Formularzem cenowym załącznikami 1.1-6 do SWZ lub produkty równoważne. Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadający te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez zamawiającego. Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez zamawiającego pojemności, gramaturze, wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda zamawiający (informację o wyższej lub niższej gramaturze należy podać w uwagach). W przypadku gdy wykonawca będzie oferował artykuły spożywcze równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo – cenowym, wpisując asortyment równoważny w rubryce uwagi. Poza tym należy dołączyć dokumenty potwierdzające że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego.
8. Aspekty społeczne – za które wykonawca otrzyma punkty zgodnie z deklaracją w złożonej ofercie.
Wykonawca zobowiązuje się:
1) zatrudnić przy wykonaniu zamówienia osobę bezrobotną w dowolnym zawodzie związanym z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, wykonującą prace w miejscu realizacji zamówienia, na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy lub z miejskiego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 tj. z późn. zm.)
2) zatrudnienie, o którym mowa wyżej przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca realizacji zamówienia a rozpocząć się nie później niż dwa tygodnie od zawarcia umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego.
3) w przypadku niewywiązania się z obowiązku zadeklarowanego spełnienia aspektów społecznych Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 5 % wartości brutto całego zamówienia.
4) w przypadku, gdy Wykonawcą jest osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej zapisy powyższe stosuje się do osoby składającej ofertę i osoba ta musi spełniać warunek na dzień składania oferty. Jeżeli osoba fizyczna nieprowadząca działalność gospodarczą złoży ofertę i nie spełnia klauzuli społecznej, to nie otrzyma punktów w tym kryterium.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w poniższy sposób:
1) Część I – mrożonki
2) Część II – pieczywo i wyroby cukiernicze
3) Część III – mięso, wędliny, drób
4) Część IV – warzywa, owoce i podobne
5) Część V – różne produkty spożywcze
6) Część VI - garmażerka
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, kilka części lub na wszystkie części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 8844,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w CZĘŚCI I niniejszego ogłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 9808,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w CZĘŚCI I niniejszego ogłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 12343,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w CZĘŚCI I niniejszego ogłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 11146,34 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w CZĘŚCI I niniejszego ogłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 26075,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w CZĘŚCI I niniejszego ogłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 5280,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9238,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9238,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92368,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE IRENEUSZ WELMAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151006808

7.3.3) Ulica: ul. ŻYTNIA 21B

7.3.4) Miejscowość: KRAŚNIK

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9238,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.