Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00216493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Wieruszów do szkół w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieruszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1-7
1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wieruszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieruszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip3.wokiss.pl/wieruszowm/bip/zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Wieruszów do szkół w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e40407c9-f072-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037930/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkół 01.09.2022-30.06.2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216493/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.20.2022.ZC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r. ) według przedstawionych tras dowozu i odwozu:Nazwa trasy Przebieg trasy
A1 Wieruszów (Św. Roch) - Kuźnica Skakawska - Dobrydział – Szkoła Podstawowa nr 2 w Wieruszowie – 9 km, (dowóz) 62 osoby
A2 Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 2 - św. Roch - Kuźnica Skakawska -Dobrydział – Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów - 9km (odwóz) 14.00
A3 Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 2 - św. Roch - Kuźnica Skakawska -Dobrydział – Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów - 9km (odwóz) 15.50
B1 Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 2 - Mirków – Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów – 7km, (dowóz 36 osób)
B2 Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 2 - Mirków – Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów– 7km, (odwóz godz. 13.50)
B3 Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 2 - Mirków – Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów – 7km, (odwóz godz. 15.40)
C1 Kuźnica Skakawska. ul. Kępińska – cegielnia – dworzec PKS – Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów - 9 km (dowóz) (12 osób bus)
C2 Kuźnica Skakawska. ul. Kępińska – cegielnia – dworzec PKS – Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów - 9 km (odwóz) (12 osób bus)
D1 Wieruszów - Lubczyna – Szkoła Podstawowa Wyszanów - Lubczyna – Wieruszów 16km – (dowóz 26 osoby)
D2 Wieruszów - Lubczyna – Szkoła Podstawowa Wyszanów – Lubczyna – Wieruszów - 16km, (odwóz godzina 13.20)
D3 Wieruszów - Lubczyna – Szkoła Podstawowa Wyszanów – Lubczyna – Wieruszów - 16km, (odwóz godzina 15.10)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 10,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r. ) według przedstawionych tras dowozu i odwozu:Nazwa trasy Przebieg trasy
E1 Wieruszów – Szkoła Podstawowa Teklinów - Teklinów Nawrotów - Jutrków Parcele - Jutrków - Teklinów - Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 2 – 18km (autobus dowóz 46 osób)
E2 Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów – Szkoła Podstawowa Teklinów - Teklinów Nawrotów - Jutrków Parcele - Jutrków - Teklinów - Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 2 – 18km (odwóz godzina 14.00 bus 33 osoby)
E3 Szkoła Podstawowa nr 2 Wieruszów – Szkoła Podstawowa Teklinów - Teklinów Nawrotów – Jutrków Parcele – Jutrków - Teklinów – Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 2 – 18km (odwóz godzina 14.40 lub 15:30 – w zależności od planu zajęć uczniów w danym dniu tygodnia - bus 12 osobowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 6,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r. ) według przedstawionych tras dowozu i odwozu:Nazwa trasy Przebieg trasy
F1 Wieruszów – Osowa – Kowalówka ( posesja nr 48 ) - Kolonia Osiek-
Cieszęcin – Kowalówka Sopel – Polesie – Wieruszów Szkoła
Podstawowa nr 3 - Wieruszów Szkoła Podstawowa nr Około 24 km (dowóz 55 osób)
F2 Szkoła Podstawowa nr 1 Wieruszów – Szkoła Podstawowa nr 3 Wieruszów -Polesie - Sopel – Kowalówka – Cieszęcin - Kolonia Osiek – Kowalówka – Osowa Wieruszów – około 24 km, (odwóz godzina 13.45)
F3 Szkoła Podstawowa nr 1 Wieruszów – Szkoła Podstawowa nr 3 Wieruszów -Polesie - Sopel – Kowalówka – Cieszęcin - Kolonia Osiek – Kowalówka – Osowa Wieruszów – około 24 km, (odwóz godzina 14.40) (środa dodatkowy odwóz o godzinie 15.25)
G1 Wieruszów (Sedal) - Mieleszynek -Klatka– Szkoła Podstawowa Pieczyska – Szkoła Podstawowa nr -3 Wieruszów – Szkoła Podstawowa nr 1 Wieruszów – 11 km, (dowóz 25 osób)
G2 Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 1 – Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 3 –Szkoła Podstawowa Pieczyska - Mieleszynek – Klatka (skrzyżowanie) – Wieruszów – około 11 km (odwóz 25 osób około godziny 13.40) od poniedziałku do piątku włącznie
G3 Wieruszów Szkoła Podstawowa Nr 1- Wieruszów Szkoła Podstawowa Nr 3 – Szkoła Podstawowa Pieczyska – Mieleszynek – Klatka (skrzyżowanie) - Wieruszów – około 11 km (odwóz 30 osób godzina 15.40) ( od poniedziałku do czwartku włącznie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 7,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r. ) według przedstawionych tras dowozu i odwozu:Nazwa trasy Przebieg trasy
H1 Wieruszów – Dobrydział – Kuźnica Skakawska – Opatów – Słupia pod Kępnem Szkoła Podstawowa w Słupi – Wieruszów ok. 40 km (dowóz 5 osób)
H2 Wieruszów -Słupia pod Kępnem Szkoła Podstawowa w Słupi – Opatów- Kuźnica Skak.- Dobrydział -Wieruszów około 40 km, (odwóz godzina 14.00 )
H3 Wieruszów – Lubczyna – SOSW w Ostrzeszowie – Wieruszów ok. 79 km (dowóz 3 osób raz w tygodniu)
H4 Wieruszów - SOSW w Ostrzeszowie – Lubczyna – Wieruszów około 79 km, (odwóz 3 osób raz w tygodniu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 3,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Konrad Płuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970163227
7.3.3) Ulica: Brzozowa 3A
7.3.4) Miejscowość: Wieruszów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Konrad Płuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970163227
7.3.3) Ulica: Brzozowa 3A
7.3.4) Miejscowość: Wieruszów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Konrad Płuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970163227
7.3.3) Ulica: Brzozowa 3A
7.3.4) Miejscowość: Wieruszów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Konrad Płuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970163227
7.3.3) Ulica: Brzozowa 3A
7.3.4) Miejscowość: Wieruszów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- Realizacja Programu ochrony ludności i obrony cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wieruszów w zakresie zadań własnych
- Usługa korepetycji z języka angielskiego i matematyki dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej wszystkich branż dla rozbudowy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Wieruszowie o budowę sali gimnastycznej
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ MIESZKAŃCÓW GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOOPOMOCY W WINIARACH I ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY ŚWIT W MIŁOCICACH W ROKU 2026
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne do szkół i placówek specjalnych oraz opieka podczas dowozu w roku 2026
- "DOWÓZ DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO DO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W NR 2 W BYDGOSZCZY"
- Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 116 w Łodzi
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPR. (PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH) DO SOS-W W JASTROWIU ORAZ DOWÓZ UCZNIA NIEPEŁNOSPR. (SPRAWNEGO RUCHOWO) DO OREW ZŁOTÓW
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





