eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Remont kot³owni gazowej w budynku Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Czersku



Og³oszenie z dnia 2022-08-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kot³owni gazowej w budynku Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Czersku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Czersku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092355763

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523984485

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zozczersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zozczersk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kot³owni gazowej w budynku Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Czersku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7aac4922-1223-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00286931

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00247851/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont kot³owni gazowej w SP ZOZ w Czersku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W sytuacjach awaryjnych z wyj±tkiem sk³adania ofert zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê elektroniczn± poprzez email:
dyrektor@zozczersk.pl lub przychodnia@zozczersk.pl
Adres strony internetowej do komunikacji:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z za³. nr 2 do „Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan±
uznane za z³o¿one nieskutecznie. 5. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 6.1. ze wzglêdu
na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem
kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2.pliki w innych formatach ni¿ pdf zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 6.3. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie
podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 8.
Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej
metody podpisania plików oferty. 9. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 10. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert. 11. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego
ze skompresowanych plików. 12. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty.
13. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
13.2. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej
pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 14. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, okre¶la w pkt 7.9 SWZ niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zosta³a zawarta w pkt 30 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zosta³a zawarta w pkt 30 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont kot³owni gazowej w budynku Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Czersku.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Roboty demonta¿owe.
1.2. Roboty monta¿owe – kot³ownia.
1.3. Roboty monta¿owe – instalacja wod.-kan.
1.4. Roboty monta¿owe – wentylacja.
1.5. Roboty monta¿owe – przewody spalinowe.
1.6. Roboty monta¿owe – instalacja gazowa.
1.7. Roboty budowlane.
1.8. Roboty elektryczne.
2. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy harmonogram prac.
3. Teren prac budowlanych musi byæ odpowiednio zabezpieczony i odgrodzony.
4. Wykonawca zg³osi Zamawiaj±cemu z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem prace budowlane, które mog± utrudniæ funkcjonowanie SP ZOZ w Czersku np. czasowy brak ciep³ej wody.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby ci±gi komunikacyjne i ewakuacyjne, w tym droga po¿arowa, by³y wolne od przeszkód, materia³ów budowlanych i sprzêtu budowlanego.
6. Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego ustawi kontener na materia³y budowlane rozbiórkowe oraz inne materia³y budowlane, które potem na w³asny koszt zutylizuje.
7. Wykonawca, po skoñczonych pracach ka¿dego dnia, doprowadzi ci±gi komunikacyjne i strefy przyjmowania pacjentów do takiego stanu, który umo¿liwi bezpieczne i swobodne poruszanie siê po budynku.
8. Zamawiaj±cy wymaga, aby ci±gi komunikacyjne i ewakuacyjne, po skoñczonych pracach ka¿dego dnia, by³y wolne od przeszkód, materia³ów budowlanych i sprzêtu budowlanego utrudniaj±cych komunikacjê.
9. Wykonawca po zakoñczonych robotach budowlanych przywróci teren wokó³ budynku do stanu pierwotnego.
10. Przedmiot zamówienia szczegó³owo zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
11. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyja¶nieniach do przetargu Zamawiaj±cy wskazuje nazwy producentów materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów itp., oznacza to, ¿e Wykonawca mo¿e przyj±æ rozwi±zania wskazane przez Zamawiaj±cego lub równowa¿ne. Wykonawca musi jednak wykazaæ, ¿e zastosowane materia³y, urz±dzenia itp. s± równowa¿ne.
12. Wszystkie okre¶lenia i nazwy materia³ów s³u¿± jedynie do okre¶lenia parametrów jako¶ciowych u¿ytych materia³ów. Brak okre¶lenia szczególnych wymogów przez Zamawiaj±cego w przedmiocie standardu wykonania (jako¶ci materia³ów, sprzêtu, urz±dzeñ, itp.) oznacza, ¿e Wykonawca wywi±¿e siê ze swoich obowi±zków, kiedy zachowa ¶redni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiaj±cego.
13. Zamawiaj±cy uzna, ¿e oferta jest równowa¿na, je¿eli przedstawia przedmiot zamówienia o w³a¶ciwo¶ciach funkcjonalnych i jako¶ciowych takich samych lub lepszych od tych, które zosta³y okre¶lone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, ¿e produkt równowa¿ny to produkt, który nie jest identyczny, to¿samy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiaj±cego, zbli¿one do produktu referencyjnego cechy i parametry.
14. Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonywanie robót demonta¿owych,
2) wykonanie robót ogólnobudowlanych,
3) wykonywanie robót monta¿owych w zakresie monta¿u pieca, instalacji wod-kan, wentylacji, przewodów spalinowych, instalacji gazowej,
4) wykonanie robót elektrycznych,
Obowi±zki Wykonawcy z tytu³u spe³nienia niniejszego wymogu okre¶laj± Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz okres gwarancji - 40%, zgodnie z pkt 21 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na na podstawie art. 108 ust. 1
Pzp oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego i spe³niaj±
warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy
wskazania osoby, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ca siê kwalifikacjami zawodowymi i
do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Wykonawca na funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e
osobê, któr± musi mieæ dostêpn± na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±c± nastêpuj±ce wymagania:
1.1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy bran¿y sanitarnej,
posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeñ, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2021 r. poz.
2351 ze zm.) oraz Rozporz±dzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.
z 2019 r. poz. 831)
2. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im
uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im
uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. – Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz
ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j.-Dz. U.
z 2021 r. poz. 1646).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. - Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz
osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie
us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie
czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. 1. Wraz z ofert± wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ: 1.1. o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w 1.1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
1.3. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr
4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
1.4. pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê do wystêpowania w imieniu wykonawcy, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Oferta powinna byæ: 2.1. sporz±dzona na
podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim, 2.2. z³o¿ona przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, 2.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przewidywany zakres zmian.
1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, w przypadku:
1.1.1. wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno – projektowej, co mo¿e powodowaæ brak mo¿liwo¶ci dotrzymania pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji zawartej umowy,
1.1.2. przed³u¿aj±cego siê terminu uzyskania uzgodnieñ i pozwoleñ osób trzecich,
1.1.3. przerw w realizacji robót budowlanych powsta³ych z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy,
1.1.4. powierzenia przez Zamawiaj±cego wykonania zamówieñ dodatkowych lub robót zamiennych, je¿eli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji umowy,
1.1.5. konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich albo w³a¶ciwych organów,
1.1.6. wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z odmowy lub opó¼nienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
1.1.7. wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du, lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy,
1.1.8. wstrzymania realizacji prac objêtych umow±, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy,
1.1.9. wyst±pienia „si³y wy¿szej”, wydarzeñ nieprzewidywalnych i poza kontrol± stron niniejszej umowy, wystêpuj±cych po podpisaniu umowy i powoduj±cych niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu np. wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, wichury, nawa³nice klêski ¿ywio³owe, huragan, powód¼, katastrofy transportowe,
po¿ar, eksplozje, wojna, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wp³ywaj±ce istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie le¿y poza zasiêgiem i kontrol± uk³adaj±cych siê stron. Strony s± zobowi±zane do powiadomienia siê nawzajem w formie pisemnej w ci±gu 3 dni o wyst±pieniu i zakoñczeniu zdarzenia okre¶lonego jako „si³a
wy¿sza” wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami,
1.1.10. wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania
terminu realizacji przedmiotu umowy,
1.1.11. zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego.
1.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, ¿e jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
1.3. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane – zmiana w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.
1.4. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
1.5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w zwi±zku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace.
1.6. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w zwi±zku z konieczno¶ci± wykonania zamówienia dodatkowego.
1.7. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w zwi±zku z aktualizacj± rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.
1.8. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.
1.9. Zmiana Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spe³nienia wymagañ okre¶lonych w SIWZ i umowie na roboty budowlane,
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pe³en zakres zmian umowy znajduje siê w pkt 23 SWZ oraz w par. 17 PPU - za³. nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego, z uwzglêdnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, je¿eli zawiadomienie to zosta³o przes³ane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, je¿eli zosta³o przes³ane w inny sposób. 2.
Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w pkt 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jednąofertê.
3. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejsz±, bêdzie
zobowi±zany zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ. Umowa zostanie uzupe³niona o zapisy wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty. 4. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przed³o¿yæ: 4.1. harmonogram prac, 4.2 w przypadku konsorcjum lub
spó³ki cywilnej - umowê reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców dzia³aj±cych wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spó³ki cywilnej), 4.3. dokument potwierdzaj±cy wniesienie przez Wykonawcê zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, 4.4. kosztorys wraz z tabelami elementów scalonych, którego warto¶æ musi byæ zgodna z cen± oferty wpisan± w formularzu ofertowym.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.