Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176195/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Tarnowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850012309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14/621-21-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rynek@muzeum.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-299c75fb-ae02-46b0-b888-6530e95110291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-299c75fb-ae02-46b0-b888-6530e9511029
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056853/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AD-271-1-1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przeprowadzenie zabiegu gazowania – fumigacji dwóch obiektów kubaturowych (spichlerza i chaty) wraz z niezbędnymi czynnościami towarzyszącymi.
Przedmiotowe obiekty zlokalizowane są w miejscowości Dołęga, gm. Szczurowa, na terenie zabytkowego zespołu dworsko-parkowego - budynek dworu wraz z otoczeniem wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-143, z dnia 26 czerwca 1969 roku, a chata wpisana jest do inwentarza muzealiów Muzeum pod nr MT-E-BL/3. Cały kompleks po generalnym remoncie w latach 2017-2018, w ramach którego między innymi dokonano odbudowy zabytkowej chaty (translokacja z użyciem części elementów oryginalnych).
Na objęty niniejszym zamówieniem zakres Zamawiający posiada pozwolenie konserwatorskie nr 64/2025/A z dnia 17 lutego 2025 roku znak DT-I.5142.15.2025.DZ na prowadzenie innych działań przy zabytku.
Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Zamawiający w oparciu o art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu ustawy kodeks pracy w następującym zakresie:
- pracownicy z uprawnieniami albo kursami wykonujący czynności fumigacji o których mowa w pkt 8.1.4 lit. b) SWZ
4. 5. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Brak odbycia wizji będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Szczegółowe uregulowania w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165927,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARSEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384078639
7.3.3) Ulica: ul. Kutnowska 101
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów w roku 2026
- Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
- Dostawa produktów mleczarskich do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
- Przebudowa pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w związku z realizacją ustawy o Krajowej Sieci Kardiologicznej w ramach naboru KPOD.07.02-IP.10-002/25
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz świadczenie dodatkowych usług w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, usuwanie gniazd owadów- w podziale na 6 części.
- DZP.26.258.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynku administracyjno-socjalnego oraz budynku wagowego w Zakładzie Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz dezynfekcja powierzchni pionowych i poziomych w budynku Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH - Państwowego Instytutu Badawczego.
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR" - 2 części postępowania
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





