eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówFumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze



Ogłoszenie z dnia 2025-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Tarnowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850012309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14/621-21-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rynek@muzeum.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-299c75fb-ae02-46b0-b888-6530e9511029

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-299c75fb-ae02-46b0-b888-6530e9511029

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056853/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD-271-1-1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przeprowadzenie zabiegu gazowania – fumigacji dwóch obiektów kubaturowych (spichlerza i chaty) wraz z niezbędnymi czynnościami towarzyszącymi.
Przedmiotowe obiekty zlokalizowane są w miejscowości Dołęga, gm. Szczurowa, na terenie zabytkowego zespołu dworsko-parkowego - budynek dworu wraz z otoczeniem wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-143, z dnia 26 czerwca 1969 roku, a chata wpisana jest do inwentarza muzealiów Muzeum pod nr MT-E-BL/3. Cały kompleks po generalnym remoncie w latach 2017-2018, w ramach którego między innymi dokonano odbudowy zabytkowej chaty (translokacja z użyciem części elementów oryginalnych).

Na objęty niniejszym zamówieniem zakres Zamawiający posiada pozwolenie konserwatorskie nr 64/2025/A z dnia 17 lutego 2025 roku znak DT-I.5142.15.2025.DZ na prowadzenie innych działań przy zabytku.

Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ


2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

3. Zamawiający w oparciu o art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu ustawy kodeks pracy w następującym zakresie:
- pracownicy z uprawnieniami albo kursami wykonujący czynności fumigacji o których mowa w pkt 8.1.4 lit. b) SWZ

4. 5. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.

Brak odbycia wizji będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Szczegółowe uregulowania w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165927,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARSEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384078639

7.3.3) Ulica: ul. Kutnowska 101

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.