eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › DOSTAWA MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA DO 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE Z PODZIAŁEM NA 3 CZŚCI:



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA DO 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE Z PODZIAŁEM NA 3 CZŚCI:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA DO 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE Z PODZIAŁEM NA 3 CZŚCI:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bbe942c-f879-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska w podziale na trzy części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226264

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 31/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220847,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów i środków ochrony środowiska do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie oraz Krośnie Odrzańskim:

Dostawca zobowiązuje się do:
• dostarczenia produktów na koszt własny na zasadach określonych w umowie.
• wyładunku dostarczonego towaru i złożenia go na terenie magazynu we wskazanym przez Odbiorcę miejscu.
• dostawca wraz sorbentem dostarczy atest PZH, atest o nietoksyczności oraz poświadczenie o jego chłonności. Wraz z preparatami chemicznymi dostarczy ich karty charakterystyki – również w wersji elektronicznej (płyta CD-RW).
• każdy dostarczony produkt będzie opatrzony kodem kreskowym oraz etykietą sporządzoną w języku polskim, zawierającą parametry techniczne dostarczonego towaru oraz nazwę producenta.
• w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych bądź jakościowych dostarczonego towaru z zamówieniem, Odbiorca niezwłocznie powiadamia o tym fakcie Dostawcę (telefonicznie lub pisemnie), który dostarczy towar zgodny z zamówieniem na własny koszt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w – załącznik nr 10 do SWZ oraz w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39525000-8 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 203693,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów do utrzymania terenów zielonych.

Dostawca zobowiązuje się do:
• dostarczenia produktów na koszt własny na zasadach określonych w umowie.
• wyładunku dostarczonego towaru i złożenia go na terenie magazynu we wskazanym przez Odbiorcę miejscu.
• dostawca wraz środkami chemicznymi chemicznymi dostarczy ich karty charakterystyki – również w wersji elektronicznej (płyta CD-RW).
• każdy dostarczony produkt będzie opatrzony kodem kreskowym oraz etykietą sporządzoną w języku polskim, zawierającą parametry techniczne dostarczonego towaru oraz nazwę producenta.
• w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych bądź jakościowych dostarczonego towaru z zamówieniem, Odbiorca niezwłocznie powiadamia o tym fakcie Dostawcę (telefonicznie lub pisemnie), który dostarczy towar zgodny z zamówieniem na własny koszt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w – załącznik nr 10 do SWZ oraz w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39525000-8 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 5037,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa środków chemicznych i preparatów do uzdatniania wody.

Dostawca zobowiązuje się do:
• Dostawcy nie przysługują roszczenia z tytułu nie zamówienia przez Zamawiającego maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy, zamawiający nie musi wykorzystać planowanej ilości
• Rozładunek ze środka transportowego oraz wniesienie i złożenia we wskazanym przez Odbiorcę miejscu, leży po stronie Wykonawcy. Przewidywana ilość dostaw 4-5/rok.,
• Dostawca zobowiązany jest dodatkowo do dołączenia aktualnej Karty Charakterystyki każdego oferowanego produktu zawierającej m.in. pełną nazwę produktu, nazwę producenta lub marki produktu, dokładny opis oferowanego produktu. (Podstawa prawna: Dz.U.2019.1225 j.t. Ustawa o substancjach chemicznych i ich mieszaninach) oraz datę produkcji (dostarczony towar będzie mieć nie więcej niż 10 dni kalendarzowych od daty produkcji).
• z datą produkcji nie dłuższą niż 1 m-c oraz kartą charakterystyki


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w – załącznik nr 10 do SWZ oraz w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39525000-8 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 12117,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318027,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318027,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318027,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPSERW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250637992

7.3.3) Ulica: Marecka 66a

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318027,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 225 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze. zm.) ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 225 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze. zm.) ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.