eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceBudowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff1223a3-e8ca-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff1223a3-e8ca-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054888/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 719268,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach” w ramach zadań budżetowych pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach – Polski Ład” i „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach”. Zadanie jest dofinansowane z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja3PGR/2021/185/PolskiLad.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy,
b) montaż wyposażenia boiska - bramki do gry w piłkę ręczną, zestawy do koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego,
c) wykonanie utwardzenia pasa wokół boiska kostką betonową,
d) montaż ogrodzenia boiska typu „piłkochwyt”,
e) wykonanie instalacji elektrycznych z instalacją oświetleniową boiska,
f) montaż dodatkowego wyposażenia boiska (ławki, kosze na odpady, skrzynia na sprzęt sportowy, stojak na rowery),
g) przebudowę istniejącego boiska trawiastego (renowacja nawierzchni trawiastej, przeniesienie piłkochwytów, montaż nowych bramek, itp.).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszego zamówienia, które składają się z:
a) projektu zagospodarowania terenu pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego, przebudowa boiska trawiastego oraz budowa elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia 0,4 kV” autorstwa firmy „eM Pracownia Projektowa Architektury i Architektury Krajobrazu”,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) opisów pozycji przedmiaru robót.
3) Dokumenty wymienione w ust. 2) stanowią podstawę realizacji robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy.
4) Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentach inwestycji, a podczas realizacji obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) opisy pozycji przedmiaru robót,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
5) Wykonawca oświadcza, że na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2) niniejszego punktu posiadł wszelkie informację niezbędne do podpisania umowy dla niniejszego zamówienia z niezmiennym wynagrodzeniem ryczałtowym.
6) Wszystkie roboty będące przedmiotem niniejszej zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach.
7) W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowano z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
8) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, nowych i w pierwszym gatunku jakościowym.
9) Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
10) Za dopuszczone do stosowania w realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się wyroby (materiały urządzenia), które zgodnie z odrębnymi przepisami oznakowano znakiem CE. W przypadku wyrobu nie posiadającego oznakowania CE dopuszczony do realizacji zamówienia będzie:
a) wyrób wyprodukowany na terytorium Polski w zgodzie z istniejącą Polską Normą, dla którego wyrobu osobno Wykonawca/producent załączył deklarację właściwości użytkowych lub:
- w przypadku braku Polskiej Normy to wyprodukowany w zgodzie z uzyskaną aprobatą techniczną, a Wykonawca/producent załączył deklarację zgodności z tą aprobatą,
- posiada znak budowlany świadczący o zgodności z Polską Normą wyrobu albo aprobatą techniczną, a Wykonawca/producent załączył odpowiednią informację o wyrobie,
b) wyrób wyprodukowany poza terytorium Polski, na który udzielono mu aprobaty technicznej, a Wykonawca/producent załączył do wyrobu deklarację właściwości użytkowych,
11) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń/wyrobów/materiałów o innych wymiarach do tych wskazanych w dokumentacji zamówienia pod warunkiem że spełniają one wymagania określone w ust. 8 – 10 oraz:
a) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych funkcji użytkowych oraz
b) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w dokumentach inwestycji.
12) Zamieszczone w dokumentacji inwestycji zdjęcia stanowią charakter poglądowy, wzory konstrukcji.
13) W przypadku gdy w dokumentacji pojawiają się nazwy własne ich charakter jest przykładowym, wzorem konstrukcji. Zamawiający nie wymaga stosowania produktów o wskazanych nazwach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

39293300-5 - Sztuczna trawa

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

34928200-0 - Ogrodzenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 942795 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1126311 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 942795 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161220930

7.3.3) Ulica: Reymonta 8

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska ze sztucznej trawy, BUD-ZIEM SP. Z O.O.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 924795 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy.

Termin wykonania zamówienia
1. Strony ustalają następujące terminy wykonania robót:
a) rozpoczęcie: w dniu przekazania placu budowy, nie później niż w terminie do 14 dni od dnia podpisaniu umowy,
b) zakończenie: do 4 miesięcy od daty przekazania placu budowy.
2. Za termin zakończenia wykonywania robót przyjmuje się datę złożenia przez Wykonawcę pisemnego zgłoszenia w siedzibie Zamawiającego o zakończeniu robót. Warunkiem uznania przez Zamawiającego robót za zakończone jest złożenie przez Wykonawcę zgłoszenia o zakończeniu robót, na którym fakt wykonania wszystkich robót objętych umową potwierdził
przedstawiciel Zamawiającego.
3. Rozpoczęcie i przeprowadzenie przez Zamawiającego czynności odbiorowych nastąpi zgodnie z zapisami §14 projektu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.