Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253744/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00268455/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00274701/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00284503/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
- 2021/BZP 00297225/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2022/BZP 00069995/01 - Wynik z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi fizjoterapeutycznej i lekarskiej w fazie eksperymentu medycznego w ramach projektu „VRneck SOLUTION"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY
1.2.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw.wyszomirski@umed.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286757
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00253744/04
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 10, Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 11, Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 12, Część zamówienia nr 12) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 13, Część zamówienia nr 13) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 9, Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
11
Po zmianie:
10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, zgodnie z podziałem Zamawiającego na Pakiety I-XIII.
Wykonawca może złożyć ofertę tylko w odniesieniu do jednej części zamówienia.
Termin wykonania: 11 miesięcy od daty podpisania umowy, nie później niż do 30.09.2022 r. – dotyczy wszystkich pakietów.
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, zgodnie z podziałem Zamawiającego na Pakiety I-XIII.
Wykonawca może złożyć ofertę tylko w odniesieniu do jednej części zamówienia.
Termin wykonania: nie dłużej niż 10 miesięcy od daty podpisania umowy, jednakże nie dłużej niż do 30.09.2022 r. – dotyczy wszystkich pakietów.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa pałek policyjnych.
- 49/D/25 "Dostawa odczynników i materiałów pomocniczych do 2 sztuk analizatorów ABL90 FLEX PLUS będących własnością Zamawiającego - powtórka"
- DEA OZPA 272.18.2025Dostawa Testów Molekularnych do Badań
- Dostawa 4 sztuk monitorów wielkoformatowych
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych pochodzących z działalności Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie opieki zdrowotnej dla pracowników Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej w formie ubezpieczenia lub abonamentu medycznego
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Sandomierz
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników CNK i członków ich rodzin na lata 2025- 2027
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepień ochronnych
- Świadczenie usług lekarskich w zakresie wykonywania badań profilaktycznych i badań kierowców na potrzeby funkcjonariuszy i pracowników Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.