eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoDostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczne Nisko"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczne Nisko”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a234d6-c4eb-4390-a102-6f367f418ddc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczne Nisko”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a234d6-c4eb-4390-a102-6f367f418ddc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031729/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych (Cyberbezpieczne Nisko)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Cyberbezpieczne Nisko” dofinansowany w ramach programu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Centralny System Bezpieczeństwa. Oprogramowanie klasy SIEM z elementami XDR Extended Detection and Response, EDR EndpointDetection and Response, oraz monitoringiem infrastruktury IT- 1szt.
4.2. Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych- 1 szt.
4.3. Oprogramowanie do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych -1szt.
4.4. UTM -2 szt. wraz z:
4.4.1. Certyfikowanym szkoleniem z obsługi urządzeń klasy UTM oraz szkolenie stacjonarne – 1 szt.;
4.5. Serwer -1szt.
4.6. System operacyjny do serwera -1szt.
4.7. Licencje dostępowe do serwera - 100 szt.
4.8. NAS Network Attached Storage - 1szt.
4.9. UPS -2szt.
4.10. Switch zarządzalny sieciowy z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X – 4szt.wraz z:
4.10.1. Certyfikowanym szkoleniem z obsługi switchy zarządzalnych oraz szkolenie stacjonarne – 3 szt.;
4.11. Dostosowanie usług katalogowych dla użytkowników, wraz z wdrożeniem Centralnego Systemu Bezpieczeństwa – 1 usługa w wysokości max. 420 godzin;
Z uwagi na minimalizowanie ingerencji w prace Urzędu, wdrożenie usług katalogowych wraz z wdrożeniem Centralnego Systemu Bezpieczeństwa nie może trwać dłużej niż 420 roboczogodzin, realizowanych w trakcie 120 dni przeznaczonych na realizacji projektu.
4.12. Specjalistyczne wsparcie IT w zakresie cyberbezpieczeństwa w wymiarze 8 h stacjonarnie, 30h online - miesięcznie – łącznie usługa wsparcia trwać będzie nie dłużej jak do 22 kwietnia 2026 r.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ
5. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych:
5.1. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentach zamówienia zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne"i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnychnazw producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia.
5.2. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji znajdują się odniesienia do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wszędzie tam Zamawiający dodaje do tych nazw wyrazy "lub równoważne" i wszędzie tam Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
5.3. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.
5.4. Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie.
5.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych w pkt. 5.4. należy załączyć do oferty przetargowej.
5.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i w załącznikach do niej.
Wątpliwości, co do czynności koniecznych do wykonania tak, aby przedmiot zamówienia w pełni służył swojemu celowi, a nieujętych w opisie winny zostać zgłoszone Zamawiającemu w trybie zapytań do SWZ w trakcie sporządzania oferty. Szczegółowy tryb składania zapytań do SWZ określony został w niniejszej SWZ.
7. Składanie ofert częściowych:
7.1. Zamawiający NIE DOPUSZCZA składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu zamówienia dotyczącego danej części zostaną odrzucone.
7.2. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
7.2.1. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, gdyż ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
7.2.2. Brak podziału zamówienia na części nie utrudnia dostępu do zamówienia małym i średnim przedsiębiorcom. Podzielenie zamówienia na części
z uwagi na planowany zakres uniemożliwi zrealizowanie zamówienia
w sposób kompleksowy i zgodny z oczekiwaniami zamawiającego przy zachowaniu wysokiej jakości wykonanych dostaw. Podział na części spowodowałby znaczne utrudnienia związane z koordynacją wykonawców.
7.2.3. Realizowanie zadania przez różnych Wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu przedmiotu zamówienia. Brak podziału zamówienia pozwala na uzyskanie przez zamawiającego korzystnej oferty cenowej przy jednoczesnym zachowaniu konkurencji na rynku.
7.2.4. Z uwagi na charakter i zakres realizacji planowanego zamówienia, niezasadne byłoby dokonanie podziału zamówienia na części ze względów technicznych, organizacyjnych, jak również ekonomicznych. Wykonanie zamówienia przez więcej niż jednego wykonawcę mogłoby skutkować niezrealizowaniem zamówienia w sposób skoordynowany i terminowy.
7.2.5. W związku z powyższym tylko kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia spowoduje prawidłowe jego wykonanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773323,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773323,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773323,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InfoSoftware Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180769749

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 5A

7.3.4) Miejscowość: Szczepańcowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-457

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773323,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.