eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie wraz
z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów
w formule zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 15

1.5.2.) Miejscowość: Jakubów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c66db135-eb28-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie wraz
z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów
w formule zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c66db135-eb28-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020907/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.8.2013.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5314715,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4320907,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie gminnej oczyszczalni ścieków
w Leontynie, gmina Jakubów w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie, gmina Jakubów wraz z budową sieci wodociągowej
w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działce ewidencyjnej nr 33, położonej
w miejscowości Leontyna, stanowiącej własność Gminy Jakubów.
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Oczyszczalnia docelowo będzie kontynuacją istniejącego ciągu, nie dopuszcza się zmian technologicznych oraz zmian w sterowaniu procesami w stosunku do rozwiązań istniejących.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:
1) Materiały przygotowawcze:
a. wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz zgody na realizację inwestycji,
b. wystąpienie i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c. uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,
d. uzyskanie zgody na odprowadzenie ścieków do odbiornika,
e. wykonanie aktualnych badań warunków gruntowo-wodnych,
f. uzyskanie warunków przyłączeniowych od gestorów sieci,
g. dostosowanie rozwiązań koncepcji funkcjonalno-użytkowej i koncepcji zagospodarowania terenu, do przepisów i uzgodnień z Zamawiającym
i Użytkownikiem,
h. prezentacja koncepcji w celu akceptacji przez Zamawiającego.
2) Projekt budowlany wszystkich branż sporządzony zgodnie z aktualnymi przepisami w tym:
a. projekt zagospodarowania terenu,
b. projekt architektoniczno – budowlany,
c. projekt techniczny:
- branża konstrukcyjna
- branża technologiczna
- branża sanitarna
- branża elektryczna
- branża drogowa,
- inne w razie potrzeb celem prawidłowej realizacji inwestycji,
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4) Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
5) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie.
6) Charakterystykę energetyczną obiektów.
7) Instrukcję eksploatacji obiektu.
8) Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji.
9) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną.
Etap II: budowa i przebudowa przedmiotowego obiektu, w tym:
1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Dokumentacja projektowa musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
2) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanego obiektu.
3) Wykonanie rozruchu oczyszczalni.
4) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej
i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków.
5) Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni.
6) Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń.
7) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych.
8) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
3. Wykonawca w ramach realizacji projektu powinien zweryfikować rozwiązania technologiczne zaproponowane przez Zamawiającego, dokonać doboru szczegółowych rozwiązań technologicznych wraz z przedłożeniem rozwiązań do akceptacji przez Zamawiającego. Po akceptacji rozwiązań Wykonawca powinien dokonać przedłożenia rozwiązań materiałowych (do akceptacji wymagane jest przedłożenie karty materiałowej), a następnie realizacji na podstawie zatwierdzonych dokumentów. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń nie gorszych niż te, które precyzują zapisy Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokonanie stosownej procedury administracyjnej dla zakresu realizowanych prac, jeżeli będzie ona wymagana przepisami prawa.
4. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy – projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.
5. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania projektowe oraz sposób prowadzenia robót zapewniał utrzymanie ruchu i eksploatacji na wszystkich istniejących obiektach i przewodach oczyszczalni oraz zapewnione były właściwe parametry w zakresie ścieków i osadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 4278262,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie, gmina Jakubów wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działkach ewidencyjnych nr 361/4, 369/2, 372/2, 375/2, 378/2, 381/2, 383/2, 386/2, 389/2, 392/2 (ul. Wspólna), położonych w miejscowości |Jakubów, stanowiących własność Gminy Jakubów.

Zamawiający wstępnie określił ilość oraz szacunkowe łączne długości sieci wodociągowej. Przedstawione poniżej średnice ilości oraz długości sieci mają umożliwić wycenę prac projektowych i robót budowlanych do oferty na jednakowych warunkach dla wszystkich Wykonawców.

LP ELEMENT ŚREDNICA DŁUGOŚĆ ŁĄCZNA ILOŚĆ
- - mm m Szt
1 Sieć wodociągowa PVC Ø 110 131 -

Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:
1) Materiały przygotowawcze:
a. wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz zgody na realizację inwestycji (jeżeli będzie wymagana),
b. wystąpienie i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c. uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,
d. prezentacja koncepcji w celu akceptacji przez Zamawiającego.
2) Projekt budowlany sieci wodociągowej sporządzony zgodnie z aktualnymi przepisami.
3) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót.
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
5) Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
6) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie budowy sieci wodociągowej.
Etap II: budowa sieci wodociągowej, w tym:
1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Dokumentacja projektowa musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
2) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania
wybudowanej sieci.
3) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych.
4) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
5) Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy – projektanta, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski
uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych
i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 10 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.
Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 10 nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku,
o którym mowa w ust. 9, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 10. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego.
W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności
w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 10.
W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 9-11, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 42645,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8487000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne San-System Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471613479

7.3.3) Ulica: Mazurska 30B

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49077,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SANBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220000035

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 172

7.3.4) Miejscowość: Stara Niedziałka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dokumentacja projektowa z uzyskaniem pozwolenia na budowę MK PROJEKT Bartosz Kowalczyk


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49077,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.