eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Świadczenie usług przeprowadzania, we współpracy z Komornikiem Sądowym, opróżniania z osób i mienia z wytypowanych lokali mieszkalnych do zabezpieczonych na koszt Wykonawcy pomieszczeń tymczasowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przeprowadzania, we współpracy z Komornikiem Sądowym, opróżniania z osób i mienia z wytypowanych lokali mieszkalnych do zabezpieczonych na koszt Wykonawcy pomieszczeń tymczasowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552212066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przeprowadzania, we współpracy z Komornikiem Sądowym, opróżniania z osób i mienia z wytypowanych lokali mieszkalnych do zabezpieczonych na koszt Wykonawcy pomieszczeń tymczasowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dcf19b7-1993-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017870/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa opróżniania z osób i rzeczy wytypowanych lokali mieszkalnych Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu, do zabezpieczonych na koszt Wykonawcy pomieszczeń tymczasowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/787307

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/787307

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje".
Szczegóły dział X, SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Elbląg reprezentowana przez Zarząd Budynków Komunalnych z siedzibą przy ul. Ratuszowej 4, 82-300 Elbląg, reprezentowana przez: Dyrektora Zarządów Komunalnych w Elblągu.

1) Funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych pełni Zespół Ochrony Danych Elbląskiego Centrum Usług Wspólnych (ECUW), kontakt: Maria Drezner tel. 55 625-68-08, e-mail: iod@ecuw.elblag.eu
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-15/TT/2023 pn.: „Świadczenie usług przeprowadzania, we współpracy
z Komornikiem Sądowym, opróżniania z osób i mienia z wytypowanych lokali mieszkalnych będących
w administracji Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu, do zabezpieczonych na koszt Wykonawcy pomieszczeń tymczasowych” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2) ustawy Pzp;
3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, między innymi Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach prowadzenia postępowania odwoławczego.
4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych
w pkt. 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Posiadają Państwo prawo do:
− dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*
− złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Zamawiający dodatkowo informuje, że:
1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał.
Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy
i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2. Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży oświadczenie o treści:
„Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.”
(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku gdy nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-15/TT/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 233333,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na przeprowadzaniu, we współpracy z Komornikiem Sądowym, czynności faktycznych zmierzających do opróżniania z osób i ich mienia
z wytypowanych lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasto Elbląg, administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, do zabezpieczonych na koszt Wykonawcy pomieszczeń tymczasowych, w celu wykonania wyroku nakazującego eksmisję przy braku uprawnień do otrzymania lokalu socjalnego. Wykaz lokali podlegających opróżnieniu i osób w nich zamieszkujących zostanie udostępniony Wykonawcy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
2. Zakres usług obejmuje między innymi:
1) Pośrednictwo we współpracy z Komornikiem Sądowym wskazanym przez Wykonawcę, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w celu opróżnienia lokali mieszkalnych zarządzanych przez Zamawiającego z osób i ich mienia,
2) Doprowadzenie do skutecznej eksmisji oraz jej zabezpieczenie ze strony prawnej i logistycznej, w tym:
 zabezpieczenie powierzchni magazynowych i usługi dozorowania dla ruchomości (mienia) dłużników, transportu tych ruchomości, tragarzy, ślusarzy, ochrony, w razie potrzeby obsługi medycznej i psychologicznej,
 zapewnienie w razie konieczności, miejsca w schronisku dla zwierząt znajdujących się
w opróżnianym lokalu,
 współpraca z Elbląskim Centrum Usług Społecznych, w szczególnych przypadkach, w celu podjęcia czynności zmierzających do otoczenia osób eksmitowanych, opieką pracowników środowiskowych celem uniknięcia niebezpieczeństwa bezdomności osób eksmitowanych,
 zabezpieczenie pomieszczeń tymczasowych potrzebnych do przekwaterowania osób wskazanych przez Zamawiającego, które spełniać będą wymagania organu egzekucyjnego - zgodnie art. 1046 Kodeksu postępowania cywilnego zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
 pakowanie, zniesienie, załadunek i transport mebli, sprzętów i wyposażenia lokali mieszkalnych/innych pomieszczeń z budynków wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego oraz rozładunek z wniesieniem do lokali wskazanych lub ich magazynowanie,
 utylizacja: Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia na żądanie Zamawiającemu stosownych dokumentów,
 transport: przewożone ruchomości winny być zabezpieczone przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w sposób uniemożliwiający przemieszczanie się zawartości podczas transportu
i zabezpieczone stosownie do charakteru przewożonych przedmiotów,
 wymiana zamków (wkładek) do drzwi wejściowych eksmitowanych lokali lub inna forma uniemożliwiająca wejście do eksmitowanych lokali osób postronnych i nie upoważnionych,
Wyżej wymienione czynności Wykonawca będzie wykonywał przez własnych pracowników oraz własnego transportu, a w przypadku eksmisji również przy wykorzystaniu własnych opakowań (pudeł, worków, taśm przylepnych, folii bąbelkowych, folii stretch itp.), których koszt należy uwzględnić w cenie oferty.
3) W razie potrzeby zapewnienia opieki medycznej, psychologicznej dla osób uczestniczących
w egzekucji po stronie dłużnika;
4) Reprezentowania Zamawiającego przed Sądem do czasu prawomocnego zakończenia postępowania egzekucyjnego w przypadku wniesienia skargi na czynności komornicze;
5) Przedłożenia Zamawiającemu wymaganych przez organ administracyjny dokumentów w celu dokonania wymeldowania osób wskazanych do eksmisji w postaci druku zgłoszenia wymeldowania z miejsca lub protokołu z czynności komorniczych lub protokołu z dobrowolnego wydania przedmiotowego lokalu przez dłużników lub osoby do tego umocowane.
6) Przekazanie Zamawiającemu opróżnionych lokali mieszkalnych (wraz z kompletem nowych kluczy), w stanie wolnym od osób i ich mienia;
7) Inne czynności niezbędne dla realizacji celu, którym jest efektywne wykonanie eksmisji z lokali i ich przekazanie opróżnionych lokali Zamawiającemu.
8) Szacunkowe, prognozowane ilości usług objętych przedmiotem zamówienia zawarte zostały
w „Formularzu oferty” stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SWZ.
Zawarte w „Formularzu oferty” ilości usług mają jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym przypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do ich realizacji w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu.
9) Wykaz lokali podlegających opróżnieniu z osób w nich zamieszkujących i ich mienia, przekazywany będzie Wykonawcy sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy.
10) Zamawiający informuje, że liczba osób zamieszkujących w każdym lokalu, przewidzianym do eksmisji, to minimum jedna osoba.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych kryteriach oceny ofert:
X(1) x 60% + X(2) x 40%

gdzie:
X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena brutto za opróżnienie 1 lokalu
X(2) - liczba punktów przyznawana w kryterium ilość wykonanych usług

(1) Sposób obliczenia X(1):
- Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę brutto za opróżnienie lokalu mieszkalnego z osób i mienia otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

X(1) = cena (brutto) najniższa x 100 pkt
cena (brutto) badanej oferty


(2) Sposób obliczenia X(2):
- Wykonawca zamówienia, który udokumentuje, że wykonał minimalną wymaganą ilość usług tj. opróżnił z osób i mienia 10 lokali mieszkalnych otrzyma 0 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio punktów wg wzoru:
1) do 10 lokali – 0 pkt.
2) od 11 lokali do 30 lokali – 20 pkt.
3) od 31 lokali do 50 lokali – 40 pkt.
4) od 51 lokali do 70 lokali – 60 pkt.
5) od 71 lokali do 90 lokali – 80 pkt.
6) 91 lokali i więcej – 100 pkt.

Ilość wykazanych usług musi być potwierdzona referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi prawdziwość podanych informacji tj. . Okres brany pod uwagę, dla celów badania, określa się na 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu biorąc pod uwagę okres pandemii, który wykluczał możliwość realizacji wyroków eksmisyjnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wykonanych usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług polegających na opróżnianiu z osób
i mienia min. 10 lokali mieszkalnych będących zasobach komunalnych lub spółdzielni mieszkaniowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, w tym składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy.
2) odpis lub informacja Krajowego rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
 14.350,00 złotych (słownie: czternaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych),
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, za wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: w Banku PKO BP: NR 94 1020 1811 0000 0502 0389 3476
Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą
za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl: https://platformazakupowa.pl/transakcja/787307
3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiany terminu umownego wykonania zamówienia lub wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy z powodu:
 nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych lub okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
 działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności
 przedłużenia okresu trwania umowy w związku z koniecznością zakończenia podjętych czynności
w stosunku do przekazanych w ramach zawartej umowy spraw,
 gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy – przedłużony termin realizacji uwzględniać będzie czas, przez który niemożliwe było prowadzenie usługi, jak
i okres, w którym może nastąpić dalsza realizacja usługi z uwzględnieniem aktualnych warunków itp.,
2) zmiany wynagrodzenia:
a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług:
b. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:
c. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne:
d. W przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy czym określa się poziom zmian tych cen nie większy niż 5% netto w stosunku do cen wynikających z oferty Wykonawcy. Strony ustalają, że ewentualna zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie szybciej niż w terminie 1 roku od dnia zawarcia umowy, a wysokość zmiany wartości wynagrodzenia nie będzie większy niż 10% wartości umowy netto, określonej w § 3 ust.1 umowy. Ewentualna zmiana wynagrodzenia, będzie określana na podstawie wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów, ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Obowiązek udowodnienia wzrostu tych cen i ich wpływu na koszty związane z realizacją zamówienia objętego umową leży po stronie zgłaszającej taki wniosek.
(...) szczegóły zmian zostały opisane w dziale VI, SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena brutto za opróżnienie 1 lokalu – 60%
Ilość wykonanych usług – 40%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.