eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ignatianum.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268746d4-c2cb-4c2f-9046-e8b5938935fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Uniwersytet Ignatianum w Krakowie Uczelnią dostępną dla wszystkich” (nr projektu: FERS.03.01-IP.08-0181/24-00)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/2025/201

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85426,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach przy ul. Kopernika nr 26 i 15c w Krakowie) fabrycznie nowych 44 szt. biurek elektrycznych, na potrzeby realizacji Projektu pn. Uniwersytet Ignatianum w Krakowie Uczelnią dostępną dla wszystkich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)/ Formularz Oferty Technicznej (FOT)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Oferty Technicznej (SOPZ/ FOT)” oraz § 6a i 6b projektowanych postanowień umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 83250,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynku przy ul. Kopernika nr 26 w Krakowie) 2 szt. fabrycznie nowych foteli i 1 zestawu złożonego z dwóch stolików, na potrzeby realizacji Projektu pn. Uniwersytet Ignatianum w Krakowie Uczelnią dostępną dla wszystkich,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)/ Formularz Oferty Technicznej (FOT)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Oferty Technicznej (SOPZ/ FOT)” oraz § 6a i 6b projektowanych postanowień umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113100-8 - Fotele

39143310-2 - Stoliki

4.5.5.) Wartość części: 2176,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79472,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241104,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79472,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-15-10-863

7.3.3) Ulica: Lasówka 42

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-718

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79472,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, w zakresie części nr 2 tego zamówienia zostały złożone dwie oferty: oferta Wykonawcy
Brosco Sp. z o. o., ul. Domaniewska nr 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa z ceną 2 198,00 zł brutto i oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona nr 2a, 01-237 Warszawa z ceną 8 443,95 zł brutto. Oferta Wykonawcy Brosco Sp. z o. o., ul. Domaniewska nr 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa została odrzucona na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp w zw. z art. 107 ust. 1 i 2 tej ustawy, jako że została złożona bez wymaganych przedmiotowych środków dowodowych i pomimo wezwania Zamawiającego na podstawie i w trybie art. 107 ust. 2 Pzp - Wykonawca nie przedstawił wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie opisanych w SWZ norm EN, PN-EN i standardu
dotyczącego higieniczności. Decyzja o odrzuceniu oferty Wykonawcy Brosco Sp. z o. o., ul. Domaniewska nr 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa ma swoją podstawę również w art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, jako że Wykonawca w podjętym na podstawie i w trybie art. 224 ust. 1 i 2 ustawy Pzp postępowaniu wyjaśniającym nie obalił domniemania rażąco niskiej ceny. W myśl art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny jedynej pozostającej w postępowaniu i tym samym najtańszej oferty Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona nr 2a, 01-237 Warszawa, Zamawiający podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie zamówienia objętego CZĘŚCIĄ NR 2 - DOSTAWA 2 SZT. FOTELI TYPU „USZAK” I JEDNEGO ZESTAWU ZŁOŻONEGO Z DWÓCH STOLIKÓW.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.