Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00187918/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ignatianum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268746d4-c2cb-4c2f-9046-e8b5938935fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Uniwersytet Ignatianum w Krakowie Uczelnią dostępną dla wszystkich” (nr projektu: FERS.03.01-IP.08-0181/24-00)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/2025/201
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85426,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach przy ul. Kopernika nr 26 i 15c w Krakowie) fabrycznie nowych 44 szt. biurek elektrycznych, na potrzeby realizacji Projektu pn. Uniwersytet Ignatianum w Krakowie Uczelnią dostępną dla wszystkich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)/ Formularz Oferty Technicznej (FOT)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Oferty Technicznej (SOPZ/ FOT)” oraz § 6a i 6b projektowanych postanowień umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 83250,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynku przy ul. Kopernika nr 26 w Krakowie) 2 szt. fabrycznie nowych foteli i 1 zestawu złożonego z dwóch stolików, na potrzeby realizacji Projektu pn. Uniwersytet Ignatianum w Krakowie Uczelnią dostępną dla wszystkich,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)/ Formularz Oferty Technicznej (FOT)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Oferty Technicznej (SOPZ/ FOT)” oraz § 6a i 6b projektowanych postanowień umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39143310-2 - Stoliki
4.5.5.) Wartość części: 2176,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79472,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241104,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79472,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-15-10-863
7.3.3) Ulica: Lasówka 42
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79472,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, w zakresie części nr 2 tego zamówienia zostały złożone dwie oferty: oferta Wykonawcy
Brosco Sp. z o. o., ul. Domaniewska nr 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa z ceną 2 198,00 zł brutto i oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona nr 2a, 01-237 Warszawa z ceną 8 443,95 zł brutto. Oferta Wykonawcy Brosco Sp. z o. o., ul. Domaniewska nr 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa została odrzucona na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp w zw. z art. 107 ust. 1 i 2 tej ustawy, jako że została złożona bez wymaganych przedmiotowych środków dowodowych i pomimo wezwania Zamawiającego na podstawie i w trybie art. 107 ust. 2 Pzp - Wykonawca nie przedstawił wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie opisanych w SWZ norm EN, PN-EN i standardu
dotyczącego higieniczności. Decyzja o odrzuceniu oferty Wykonawcy Brosco Sp. z o. o., ul. Domaniewska nr 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa ma swoją podstawę również w art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, jako że Wykonawca w podjętym na podstawie i w trybie art. 224 ust. 1 i 2 ustawy Pzp postępowaniu wyjaśniającym nie obalił domniemania rażąco niskiej ceny. W myśl art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny jedynej pozostającej w postępowaniu i tym samym najtańszej oferty Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona nr 2a, 01-237 Warszawa, Zamawiający podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie zamówienia objętego CZĘŚCIĄ NR 2 - DOSTAWA 2 SZT. FOTELI TYPU „USZAK” I JEDNEGO ZESTAWU ZŁOŻONEGO Z DWÓCH STOLIKÓW.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 91/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Budowa miasteczka rowerowego Rowerowe Love przy SP Nr 61, ul. Popławskiego 17, Budżet Obywatelski - edycja 2024.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 17 000 (siedemnastu tysięcy) licencji na oprogramowanie antywirusowe dla pracowników UJ.
- Dostawa odczynników chemicznych - część II
- dostawa urządzenia wysokiej precyzji do obrazowania i pomiaru wielkości oraz geometrii ziarna dla WMN - DE-dzp.272-431/25
- 92/2025 Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie i członków ich rodzin
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem asortymentu wyposażenia wnętrz w postaci: foteli biurowych obrotowych, foteli welurowych, mebli biurowych .
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu Publiczny Żłobek w Rypinie - I etap
- Dostawa z montażem mebli do przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Grębocicach w ramach zadania: "Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646 w m. Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania ternu działki".
- Przebudowa pomieszczeń Konsultacyjnych Poradni Specjalistycznych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu FEMP.05.11-IZ.00-0243/24 pn. Rozwój AOS
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (cześć nr 3 - pozostałe meble) - II procedura
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.