eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówOpracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0cbb89-2b71-41ce-9d28-6d428ee157ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062359/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zagęszczenie/Założenie osnowy geodezyjnej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.272.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującej gminy: 143501_2 Brańszczyk, 143502_2 Długosiodło, 143503_2 Rząśnik, 143504_2 Somianka. Prace polegają na opracowaniu projektu modernizacji i jego realizacji. Dotyczą odtworzenia zniszczonych i zagęszczenie istniejących punktów szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej.
2. Celem modernizacji jest uzupełnienie i zwiększenie liczby punktów szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej. Aktualizacja bazy osnowy zapewni polepszenie procedury pozyskiwania wysokości szczegółów terenowych, lepsze dostosowanie do zmieniających się uwarunkowań terenowych. Modernizacja obejmie obszary o niewystarczającej liczbie lub zniszczonych punktach szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej.
3. Cel będzie osiągnięty przez:
• Opracowanie projektu modernizacji i jego realizacja,
• Sporządzenie dokumentacji technicznej i danych umożliwiających aktualizację Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych prowadzonej w systemie BANK OSNÓW 4.0.

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały:
• w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ
• w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ
• w Warunkach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki Nr 7 i 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72316000-3 - Usługi analizy danych

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK Rzeszów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333537

7.3.3) Ulica: Geodetów 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Szczegółowy zakres prac planowanych do powierzenia podwykonawcom nie jest wiadomy na etapie podpisania umowy. Dane podwykonawców nie są wiadome na etapie podpisywania umowy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.