eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla nadleśnictw: Bierzwnik, Karwin, Lubniewice, Mieszkowice, Międzychód, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla nadleśnictw: Bierzwnik, Karwin, Lubniewice, Mieszkowice, Międzychód, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Słowackiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-434

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: +91 4328700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokarwin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla nadleśnictw: Bierzwnik, Karwin, Lubniewice, Mieszkowice, Międzychód, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78974e49-e729-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151474/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla nadleśnictw: Bierzwnik, Karwin, Lubniewice, Mieszkowice, Międzychód, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NN.270.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199525 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla Nadleśnictwa Bierzwnik o zasięgu terytorialnym 381,01 km2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) zarządzanie projektami fotogrametrycznymi;
2) obsługa kamer lotniczych;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Na termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy:
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli - maksymalnie do 30 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej

4.5.5.) Wartość części: 22861 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla Nadleśnictwa Mieszkowice o zasięgu terytorialnym 555,60 km2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) zarządzanie projektami fotogrametrycznymi;
2) obsługa kamer lotniczych;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Na termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy:
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli - maksymalnie do 30 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej

4.5.5.) Wartość części: 33336 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla Nadleśnictw: Karwin, Międzychód o zasięgu terytorialnym 847,51 km2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) zarządzanie projektami fotogrametrycznymi;
2) obsługa kamer lotniczych;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Na termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy:
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli - maksymalnie do 30 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej

4.5.5.) Wartość części: 50850 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć lotniczych oraz opracowanie na ich podstawie ortofotomapy dla Nadleśnictw: Lubniewice, Ośno Lubuskie, Rzepin, Sulęcin o zasięgu terytorialnym 1 541,29 km2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) zarządzanie projektami fotogrametrycznymi;
2) obsługa kamer lotniczych;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Na termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy:
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli - maksymalnie do 30 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej

4.5.5.) Wartość części: 92478 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21627,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36555,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22963,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GISPRO TECHNOLOGIES Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GISPRO SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555752

7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 19

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-637

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22963,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-12 do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30638,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53295,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33486,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GISPRO TECHNOLOGIES Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GISPRO SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555752

7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 19

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-637

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33486,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-12 do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45057,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87379,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51079,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GISPRO TECHNOLOGIES Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GISPRO SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555752

7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 19

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-637

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51079,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-12 do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82905,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154694,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92894,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GISPRO TECHNOLOGIES Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GISPRO SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555752

7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 19

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-637

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92894,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-12 do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Terminy realizacji Przedmiotu Umowy :
1) wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych - do 31 sierpnia 2022 r.;
2) przekazanie Zamawiającemu produktów do kontroli w terminie 11 dni od daty wykonania lotniczych zdjęć fotogrametrycznych, zgodnie ze złożoną w Postępowaniu Ofertą;
3) przekazanie kompletu produktów - 14 dni od zakończenia kontroli

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.