eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › "Zakup,dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
“Zakup,dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej
w Miłoszycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Łubkowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witosa, 24

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 381 71 52, 71 381 71 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia@jelcz-laskowice.pl; um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Zakup,dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej
w Miłoszycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e0c4a87-d74b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037525/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup,dostawa i montaż wyposażenia do PSP w Miłoszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167494/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach.
1) Część 1 – Różne meble i wyposażenie.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Głównej 24 w Miłoszycach zgodnie z załączonym zestawieniem.
3. Zestawienie zawierające rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną zostało zawarte w załączniku do OPZ, tj.:
1) Załącznik nr 1 do OPZ – Część 1 – Różne meble i wyposażenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39121000-6 - Biurka i stoły

39112000-0 - Krzesła

39141100-3 - Regały

39141300-5 - Szafy

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39531000-3 - Dywany

4.5.5.) Wartość części: 212121,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach.
Część 2 -Pomoce dydaktyczne, tablice, sprzęt gimnastyczny, AGD.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Głównej 24 w Miłoszycach zgodnie z załączonym zestawieniem.
3. Zestawienie zawierające rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną zostało zawarte w załącznikach do OPZ, tj.:
1) Załącznik nr 2 do OPZ – Część 2 – Pomoce dydaktyczne, tablice, sprzęt gimnastyczny, AGD
2) Załącznik nr 2a do OPZ – Tabliczki na drzwi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła

42968300-2 - System do podawania papieru toaletowego

34912100-4 - Wózki popychane

4.5.5.) Wartość części: 69018,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach.
Część 3 - Urządzenia RTV.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Głównej 24 w Miłoszycach zgodnie z załączonym zestawieniem.
3. Zestawienie zawierające rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną zostało zawarte w załączniku do OPZ, tj.:
1) Załącznik nr 3 do OPZ – Część 3 – Urządzenia RTV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 77804,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach.
Część 4 - Żaluzje.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Głównej 24 w Miłoszycach zgodnie z załączonym zestawieniem.
3. Zestawienie zawierające rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną zostały zawarte w załączniku do OPZ, tj.:
1) Załącznik nr 4 do OPZ - Część 4 - Żaluzje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39515440-1 - Żaluzje pionowe

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242728,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380322,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242728,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912

7.3.3) Ulica: ul. Długa 43

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242728,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97290,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137910,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97290,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Encoretech PL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244

7.3.3) Ulica: ul. Zagnańska 27

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-953

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97290,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający błędnie określił stawkę podatku w wysokości 23% dla wszystkich pozycji postępowania. Dla wybranych pozycji powinno zastosować się stawkę VAT 0%, z uwagi na fakt , że wyposażenie zostanie dostarczone do placówki edukacyjnej. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43052,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dyskret Kiersztyn Sławomir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221648773

7.3.3) Ulica: Borowina Sitaniecka 52B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.