Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167494/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00178422/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
“Zakup,dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej
w Miłoszycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Łubkowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa, 24
1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 381 71 52, 71 381 71 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia@jelcz-laskowice.pl; um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Zakup,dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowejw Miłoszycach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e0c4a87-d74b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037525/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup,dostawa i montaż wyposażenia do PSP w Miłoszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167494/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach.1) Część 1 – Różne meble i wyposażenie.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Głównej 24 w Miłoszycach zgodnie z załączonym zestawieniem.
3. Zestawienie zawierające rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną zostało zawarte w załączniku do OPZ, tj.:
1) Załącznik nr 1 do OPZ – Część 1 – Różne meble i wyposażenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39121000-6 - Biurka i stoły
39112000-0 - Krzesła
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39531000-3 - Dywany
4.5.5.) Wartość części: 212121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach.Część 2 -Pomoce dydaktyczne, tablice, sprzęt gimnastyczny, AGD.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Głównej 24 w Miłoszycach zgodnie z załączonym zestawieniem.
3. Zestawienie zawierające rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną zostało zawarte w załącznikach do OPZ, tj.:
1) Załącznik nr 2 do OPZ – Część 2 – Pomoce dydaktyczne, tablice, sprzęt gimnastyczny, AGD
2) Załącznik nr 2a do OPZ – Tabliczki na drzwi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
42968300-2 - System do podawania papieru toaletowego
34912100-4 - Wózki popychane
4.5.5.) Wartość części: 69018,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach.
Część 3 - Urządzenia RTV.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Głównej 24 w Miłoszycach zgodnie z załączonym zestawieniem.
3. Zestawienie zawierające rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną zostało zawarte w załączniku do OPZ, tj.:
1) Załącznik nr 3 do OPZ – Część 3 – Urządzenia RTV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 77804,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach.
Część 4 - Żaluzje.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Głównej 24 w Miłoszycach zgodnie z załączonym zestawieniem.
3. Zestawienie zawierające rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną zostały zawarte w załączniku do OPZ, tj.:
1) Załącznik nr 4 do OPZ - Część 4 - Żaluzje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39515440-1 - Żaluzje pionowe
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242728,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380322,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242728,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912
7.3.3) Ulica: ul. Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242728,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97290,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137910,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97290,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Encoretech PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: ul. Zagnańska 27
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97290,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający błędnie określił stawkę podatku w wysokości 23% dla wszystkich pozycji postępowania. Dla wybranych pozycji powinno zastosować się stawkę VAT 0%, z uwagi na fakt , że wyposażenie zostanie dostarczone do placówki edukacyjnej. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43052,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dyskret Kiersztyn Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221648773
7.3.3) Ulica: Borowina Sitaniecka 52B
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
więcej: Monitory dotykowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.