eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Przebudowa przejść dla pieszych w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1bb16a-24fe-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa przejść dla pieszych w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00207950/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.14.2021.BŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570553,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w ciągu ulicy Grunwaldzkiej w Ostródzie w km 1+340”
Przejście dla pieszych zlokalizowane są w obrębie skrzyżowania ulic Grunwaldzkiej (droga powiatowa Nr 3012N) z ulicą Kilińskiego w km 1+340 w Ostródzie.
Zakres prac zamówienia:
­ doświetlenie przejścia dla pieszych wraz z dojściem dwoma latarniami
z dedykowanymi czterema oprawami oświetleniowymi, doprowadzenie zasilania
z istniejącego obwodu oświetleniowego,
­ poprawa ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych, przejścia dla pieszych i strefy oczekiwania,
­ przejście dla pieszych w poziomie w nawierzchni barwy czerwonej,
­ zastosowanie systemu informacji fakturowej,
­ budowa wygrodzeń “barierki” w celu naprowadzenia pieszych do przejścia dla pieszych U-12a,
­ zastosowanie znaku D-6 “Przejście dla pieszych” z tabliczką T-27 na tle folii pryzmatycznej odblaskowej fluoroscencyjnej żółtej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 57996,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w ciągu ulicy Czarnieckiego w Ostródzie w km 1+585”.
Przejście dla pieszych w ciągu ulicy Czarnieckiego w pobliżu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostródzie oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zakres prac zamówienia:
­ doświetlenie przejścia dla pieszych dwoma latarniami z dedykowanymi oprawami oświetleniowymi, doprowadzenie zasilania z istniejącego obwodu oświetleniowego.
­ poprawa ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych, przejścia dla pieszych i strefy oczekiwania,
­ zastosowanie systemu informacji fakturowej,
­ zastosowanie znaku D-6 “Przejście dla pieszych” na tle folii pryzmatycznej odblaskowej fluoroscencyjnej żółtej,
­ poprawa warunków widoczności poprzez przebudowę miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych, zmiana sposobu parkowania z prostopadłego na równoległe do jezdni.
­ budowa wygrodzeń w celu naprowadzenia pieszych do przejścia dla pieszych,
­ wykonanie nawierzchni jezdni o zwiększonej szorstkości na długości co najmniej 20 m przed przejściem dla pieszych,
­ zastosowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ze znakiem C9/U-5a
w sposób nie ograniczający widoczności pieszych przebywających w strefie oczekiwania (na azylu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 67217,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w ciągu ulicy Czarnieckiego w Ostródzie w km 1+660”.
Przejście dla pieszych w ciągu ulicy Czarnieckiego w pobliżu Zespołu Szkół Rolniczych
im. W. Witosa w Ostródzie oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zakres prac zamówienia:
­ doświetlenie przejścia dla pieszych dwoma latarniami z dedykowanymi oprawami oświetleniowymi, doprowadzenie zasilania z istniejącego obwodu oświetleniowego.
­ poprawa ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych, przejścia dla pieszych i strefy oczekiwania,
­ zastosowanie systemu informacji fakturowej,
­ zastosowanie znaku D-6 “Przejście dla pieszych” na tle folii pryzmatycznej odblaskowej fluoroscencyjnej żółtej,
­ budowa wygrodzeń w celu naprowadzenia pieszych do przejścia dla pieszych,
­ wykonanie nawierzchni jezdni o zwiększonej szorstkości na długości co najmniej 20 m przed przejściem dla pieszych,
­ zastosowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ze znakiem C9/U-5a w sposób nie ograniczający widoczności pieszych przebywających w strefie oczekiwania (na azylu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 56786,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa przejść dla pieszych wraz z doświetleniem w obrębie skrzyżowania ulicy Jagiełły w km 1+300 i w km 1+340 oraz ulicy Pieniężnego w km 0+847 i w km 0+873 w Ostródzie”
Przejścia dla pieszych zlokalizowane są w obrębie skrzyżowania ulic Jagiełły (droga powiatowa Nr 3105N) km 1+300 i w km 1+340 oraz ulicy Pieniężnego (droga powiatowa Nr 3035N) km 0+847 i w km 0+873 w Ostródzie.
Zakres prac zamówienia:
­ doświetlenie przejścia dla pieszych ośmioma latarniami z dedykowanymi oprawami oświetleniowymi, doprowadzenie zasilania z istniejącego obwodu oświetleniowego.
­ poprawa ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych, przejścia dla pieszych i strefy oczekiwania,
­ przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Pieniężnego w poziomie nawierzchni. Przejścia na nawierzchni barwy białej na czerwonym tle.
­ zastosowanie systemu informacji fakturowej,
­ zastosowanie znaku D-6 “Przejście dla pieszych” ze znakami T-27 “Tabliczka informująca, że przejście dla pieszych jest szczególnie uczęszczane przez dzieci” na tle folii pryzmatycznej odblaskowej fluoroscencyjnej żółtej.
!!! Uwaga: W PFU w przedmiarze robót został wykreślony pkt. 9 pierwotnie ujęty do realizacji !!!

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 113085,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w obrębie skrzyżowania ulicy Piłsudskiego w km 0+310 i ulicy Sportowej w km 0+147
w Ostródzie”.
Przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulicy Piłsudskiego (droga powiatowa
Nr 3037N) i ulicy Sportowej (droga powiatowa Nr 3049N) w Ostródzie.
Zakres prac zamówienia:
­ doświetlenie przejść dla pieszych czterema latarniami z dedykowanymi oprawami oświetleniowymi, doprowadzenie zasilania z istniejącego obwodu oświetleniowego.
­ poprawa ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych, przejścia dla pieszych i strefy oczekiwania,
­ przejście dla pieszych z wyniesione w nawierzchni w ciągu ulicy Piłsudskiego, przejście dla pieszych w ciągu ulicy Sportowej w poziomie,
­ zastosowanie systemu informacji fakturowej,
­ zastosowanie znaku D-6 “Przejście dla pieszych”+ tabliczka T-27 na tle folii pryzmatycznej odblaskowej fluoroscencyjnej żółtej,
­ budowa wygrodzeń w celu naprowadzenia pieszych do przejścia dla pieszych
U-12a,
­ wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulicy Sportowej i ulicy Piłsudskiego
w okolicy przejść dla pieszych,
­ wykonanie remontu chodnika w okolicy skrzyżowania w obrębie przejścia ulic Piłsudskiego i ulicy Sportowej jako odpowiednie dojścia piesze do przejść (wymiana nawierzchni istniejącego chodnika z płytek chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 138028,39 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w ciągu ulicy Wyszyńskiego w Ostródzie w km 0+035”.
Przejście dla pieszych w ciągu ulicy Wyszyńskiego (droga powiatowa Nr 3031N)
w pobliżu Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Staszica w Ostródzie oraz Galerii Handlowej.
Zakres prac zamówienia:
­ doświetlenie przejścia dla pieszych jedną latarnią z dedykowanymi oprawami oświetleniowymi, doprowadzenie zasilania z istniejącego obwodu oświetleniowego.
­ poprawa ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych, przejścia dla pieszych i strefy oczekiwania,
­ przejście dla pieszych z wyniesionej wyspy z materiałów Zamawiającego oprócz elementów mocujących,
­ zastosowanie systemu informacji fakturowej,
­ zastosowanie znaku D-6 “Przejście dla pieszych” na tle folii pryzmatycznej odblaskowej fluoroscencyjnej żółtej,
­ budowa wygrodzeń w celu naprowadzenia pieszych do przejścia dla pieszych
U-12a,
­ wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulic, remont chodników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 62671,96 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w ciągu ulicy Mickiewicza w Morągu w km 1+105”.
Przejście dla pieszych zlokalizowane jest w obrębie skrzyżowania ulic Mickiewicza (droga powiatowa Nr 3076N) w km 1+105 z ulicą Kujawską (droga powiatowa Nr 3071N) w Morągu.
Zakres prac zamówienia:
­ doświetlenie przejścia dla pieszych dwiema latarniami z dedykowanymi oprawami oświetleniowymi, doprowadzenie zasilania z istniejącego obwodu oświetleniowego.
­ poprawa ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych, przejścia z wysunięta platformą dla pieszych i strefy oczekiwania,
­ urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci barierek chodnikowych
U-12a,
­ przejście dla pieszych w poziomie o nawierzchni barwy czerwonej,
­ zastosowanie systemu informacji fakturowej,
­ zastosowanie znaku D-6 “Przejście dla pieszych” ze znakami T-27 “Tabliczka informująca, że przejście dla pieszych jest szczególnie uczęszczane przez dzieci” na tle folii pryzmatycznej odblaskowej fluoroscencyjnej żółtej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 74766,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65759,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne ,,EUROASFALT” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510052189

7.3.3) Ulica: ul. Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71448,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne ,,EUROASFALT” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510052189

7.3.3) Ulica: ul. Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55360,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne ,,EUROASFALT” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510052189

7.3.3) Ulica: ul. Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono, na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp- „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
W postępowaniu w Części Nr 4 wpłynęły dwie oferty. Obie oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono, na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp- „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
W postępowaniu w Części Nr 5 wpłynęły trzy oferty. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty z kwotą 169 980,00 zł, Wykonawca złożył pismo, że uchyla się od podpisania umowy w przedmiotowej części postępowania. Pozostałe dwie oferty w znacznym stopniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76924,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142331,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76924,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne ,,EUROASFALT” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510052189

7.3.3) Ulica: ul. Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76924,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87502,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90963,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90963,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne ,,EUROASFALT” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510052189

7.3.3) Ulica: ul. Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90963,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Projekt dofinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym oraz z Urzędem Miejskim w Ostródzie / Morągu , w zakresie oświetlenie oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 90 dni od dnia podpisania umowy a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające na przebudowa przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- użytkowym (załącznik nr
1a-1g).
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;
g) w momencie zakończenia prac budowlanych Wykonawca umieści 1 tablicę pamiątkową, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.