eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówUsługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łagowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290635400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-41) 343 70 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@lagowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopslagow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a42136bd-dd48-4abd-95cc-222cf869dac4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070752/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn. " Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany jest w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Priorytet 9. Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS 26.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – Poprawa dostępu do usług zewnętrznych dla seniora (Usługi fryzjerskie/kosmetyczne dla Seniorów).
a) Usługa realizowana jest w jednostce miary – usługa.
b) Celem wsparcia jest zapewnienie seniorom – osobom 60+ z racji dolegliwości zdrowotnych/trudnej sytuacji materialnej - dostępu do usług fryzjerskich i kosmetycznych, które nie tylko poprawiają ich wygląd, ale także podnoszą samopoczucie, pewność siebie i jakość życia. Dzięki tym usługom seniorzy mogą czuć się zadbani, co jest ważnym elementem ogólnego zdrowia psychofizycznego.
c) Usługi fryzjerskie dzielą się na:
Usługa nr 1: Porady dotyczące pielęgnacji włosów, rekomendacje odpowiednich produktów, strzyżenie i stylizacja: Regularne strzyżenie włosów, stylizacja fryzur dostosowana do preferencji i potrzeb seniorów.
d) Usługi kosmetyczne dzielą się na:
Usługa nr 1: Pielęgnacja twarzy: Zabiegi nawilżające, odżywcze, masaże twarzy, peelingi, maski dostosowane do rodzaju skóry seniorów, porady dotyczące pielęgnacji; indywidualne konsultacje dotyczące pielęgnacji skóry w wieku 60+
Usługa nr 2: Manicure i pedicure: Profesjonalna pielęgnacja paznokci rąk i stóp, z uwzględnieniem problemów takich jak zgrubienia, odciski, pielęgnacja stóp dietetycznych.
e) Usługa obejmuje łącznie 64 usługi, maksymalnie w roku 2025 – 40 usługi, maksymalnie w roku 2026 – 24 usługi. Ilość usług między latami może ulec zmianie.
f) Forma przeprowadzonych zajęć – usługi realizowane w domach beneficjentów, na terenie Gminy Łagów.
g) Łączna liczba osób – 50 seniorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 9173,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Usługi asystenckie dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami.
a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asystenckiej dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami.
b) Usługa skierowana do seniorów 60+ w tym z niepełnosprawnościami, w miarę samodzielnymi, wymagających, asystowania w załatwianiu spraw i czynności poza miejscem zamieszkania.
c) Do zadań asystenta będzie należało pomoc w codziennym funkcjonowaniu osoby starszej w miejscu zamieszkania, pomoc w czynnościach związanych z samoobsługą i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowaniem posiłków, asystowaniem przy wyjściu na spacer, do przychodni, sklepu, apteki, rodziny lub znajomych osoby starszej. Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza miejscem zamieszkania na terenie Gminy Łagów.
d) Pomoc asystenta odbywać się będzie w godzinach 7-19.
e) Usługi świadczone będą w dni powszednie, soboty, niedziele i święta.
f) Zakres wsparcia oraz wymiar godzinowy usług asystenckich dla poszczególnych zrekrutowanych do projektu seniorów 60+ będzie określany indywidualnie.
g) Usługa asystencka będzie świadczona wraz z dojazdem do poszczególnych miejsc zamieszkania uczestników projektu, tj. na terenie gminy Łagów w dni powszednie, soboty, niedziele i święta.
h) Rozkład poszczególnych dojazdów do miejsc docelowych będzie zmienny, w zależności od zrekrutowanych seniorów 60+ do uczestnictwa w projekcie. Cena oferty musi uwzględniać ryzyko związane z odległościami dla zrealizowania pełnej usługi asystenckiej. Na dzień przeprowadzanego postępowania Zamawiający dysponuje listą seniorów 60+, a w trakcie realizacji całego zamówienia lista ta będzie ulegać zmianie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 604800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena oferty najkorzystniejszej na Część nr 1 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195474,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195474,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA MKW POMAGAMY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7361732449

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.