Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00204715/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00211082/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W WOLI MORAWICKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292396158
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podemłynie 3
1.5.2.) Miejscowość: Wola Morawicka
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.wola.morawicka@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.morawica.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=122&strona=1&sub=212&subsub=116
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c783e89-d53b-4fc6-89c2-54bed3cb1fd21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straż Pożarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c783e89-d53b-4fc6-89c2-54bed3cb1fd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00204390/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5. Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447405,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka.
Podstawowe wymagania, jakie powinien spełniać oferowany przedmiot zamówienia:
1) Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2024 r., poz. 1251), wraz z przepisami wykonawczymi.
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002, z 2010 r. poz. 553 z 2018 r. poz. 984 oraz z 2022 r. poz. 2282);
- Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. 2019 poz.594).
2) Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej Dz. Urz. KG PSP poz. 3, z późn. zm. Oznakowanie nadwozia pojazdu: pas wyróżniający, napisy „STRAŻ” i numery operacyjne.
3) Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej jak 2025, nadwozie typu „pick-up” podwójna kabina z fabryczną nadbudową wysoką skrzyni ładunkowej. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji lub świadectwo zgodności WE.
4) Przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji nie wcześniej jak 2025, nadwozie typu „kontenerowego”.
5) Przyczepa musi posiadać świadectwo zgodności WE dla podwozia.
6) Przyczepa musi być oznakowana numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej Dz. Urz. KG PSP poz. 3, z późn. zm. Oznakowanie nadwozia refleksyjne: pas wyróżniający, napisy „STRAŻ” i numery operacyjne. Parametry oznaczenia i oznakowania zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia.
7) Przyczepa musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy.
W sytuacji, gdy dostarczenie dodatkowych dokumentów możliwe będzie po zarejestrowaniu przyczepy, dopuszcza się ich dostarczenie po dokonaniu odbioru, jednak wszelkie koszty z tym związane pokrywa Wykonawca.
W ramach dostawy sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka należy dostarczyć:
Pompa szlamowa – szt. 1
Wąż tłoczny W52 – szt. 12
Wąż tłoczny W75 – szt. 6
Wąż tłoczny W110 – szt. 3
Kamera termowizyjna – szt. 1
Aparat powietrzny z maską, butlą stalową, pojemnikiem na maskę – szt. 1
Suchy skafander ratowniczy – szt. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34223300-9 - Przyczepy
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARONA Mariusz Marona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5741749805
7.3.4) Miejscowość: Dylów Rządowy
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Marona P.P.H.U. MARONA
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Marona P.P.H.U. MARONA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej Grabanina
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wielgorzu
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Rozniszew
- Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego
- "Zakup sprzętu, w tym ciągnika komunalnego z osprzętem, 3 sztuk posypywarek oraz 2 sztuk pługów śnieżnych na potrzeby działalności Powiatowego Zarządu Dróg" - z podziałem na 3 części
- Dostawa używanego, lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.