Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303526/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu
Miasta i Gminy Płoty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOTY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Płoty
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913033405
1.5.8.) Numer faksu: 913210745
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenuMiasta i Gminy Płoty
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dbf53c4-fb23-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp
W tym przypadku zastosowanie ma art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp: ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Postępowanie wszczęte w dniu 06 lutego 2024r. w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione w dniu 15 marca 2024r. zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) ustawy z dnia z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) Zamawiający w dniu 20 marca 2024r. wszczął kolejne postępowanie pn.: „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Płoty” na okres 15 miesięcy. w związku z powyższym zaistniała pilna potrzeba udzielenia zamówienia wynikająca z konieczności zagwarantowania ciągłości zachowania usług wywozu i utylizacji odpadów z Gminy Płoty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1412555,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w granicach administracyjnych Gminy Płoty.
2) odbieranie i transport odpadów z nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Płoty,
3) odbieranie i transport odpadów gromadzonych w gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
4) Odpady należy odbierać i transportować oddzielnie dla każdej selektywnie zebranej frakcji odpadów, tak aby nie doszło do zmieszania odpadów w trakcie transportu.
5) dystrybucja przez Wykonawcę worków do gromadzenia odpadów komunalnych,
6) Wykonawca utworzy Punkt Obsługi Interesantów w miejscowości Płoty, czynny codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt przez 8 godzin dziennie:
a) Do zadań Punktu Obsługi Interesantów w szczególności należeć będzie:
• wydawanie worków do segregacji odpadów o których mowa w pkt. 7,
• ewidencjonowanie i rozliczanie wydanych worków,
• w przypadku wprowadzenia odpłatnej dystrybucji worków, pobieranie opłat wystawianie dokumentów sprzedaży, odprowadzanie pobranych opłat na rachunek bankowy gminy Płoty oraz rozliczanie wydanych worków i pobranych opłat.
• wydawanie harmonogramów odbioru odpadów,
• informowanie o sposobie segregacji odpadów,
• przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach dotyczących odbioru odpadów,
b) W ramach wywiązania się z niniejszego obowiązku, Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania tego punktu (lokalu, budynku, itp.) poprzez umieszczenie w widocznym miejscu szyldu, lub banneru itp., który będzie widzialny z ulicy. Ma zawierać co najmniej informacje takie jak:
• Punkt Obsługi Interesantów
• prowadzony przez: nazwa Wykonawcy + adres siedziby
• utworzony na potrzeby realizacji zadania udzielonego przez Gminę Płoty, pn.: „Odbieranie i transport odpadów od mieszkańców Gminy Płoty”
• godziny otwarcia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152556,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152556,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152556,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Krzysztof Grabowiecki Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-190-62-41
7.3.3) Ulica: ul. Niekładzka 4
7.3.4) Miejscowość: Gryfice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU KRZYSZTOF GRABOWIECKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FHU KRZYSZTOF GRABOWIECKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152556,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2024-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów po likwidacji z Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowany w gospodarstwach rolnych z terenu gminy Szydłów w 2024 r"
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nozdrzec w II półroczu 2024 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.