eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StężycaDostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Stężyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stężyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 882-89-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stezyca@gminastezyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminastezyca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d6827e-45fb-4416-8744-33722e1edcbd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664587/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup pomocy dydaktycznych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca - edukacja przedszkolna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca” współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach projektu „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca” Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działanie 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227242

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.34.2025/EFS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 27795,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca”.
2. Zamówienie obejmuje 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:
a) Bębenek - 7 sztuk
b) Zestaw Instrumentów perkusyjnych - 1 zestaw
c) Bębenek na rączce - 14 sztuk
d) Grzechotki - 14 zestawów
e) Tamburyn z membraną - 14 sztuk
f) Dzwonki na rękę - 14 zestawów
g) Pałeczka z dzwoneczkami - 7 sztuk
h) Dzwoneczki z uchwytem - 6 sztuk
i) Dzwoneczki na pas - 8 sztuk
j) Talerze - 7 zestawów
k) Flet - 14 sztuk
l) Dzwonki chromatyczne - 7 sztuk
m) Marakasy - 14 zestawów
n) Tuby dźwiękowe - 3 sztuki
o) Bębenek oceaniczny - 6 sztuk
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28.05.2025 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – EDU-PARTNER Agnieszka Skierka, Starowiejska 105, 83-307 Kiełpino i przesłał w dniu 05.06.2025 r. umowę do podpisu elektronicznego na adres e-mail podany w ofercie.
Wykonawca w dniu 06.06.2025 r. złożył rezygnację z podpisania umowy z uwagi na brak możliwości spełnienia warunków umowy, dostawy w ciągu 15 dni roboczych i tym samym został zmuszony zrezygnować z udziału postępowaniu, gdyż w tych okolicznościach dochowanie warunków umownych będzie niemożliwe.
Reasumując Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami z uwagi na fakt ich odrzucenia a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36210 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36210 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.