eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dokończenie rozbudowy budynku Przedszkola nr 47 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Rybniku, dz. Ochojec



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie rozbudowy budynku Przedszkola nr 47 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Rybniku, dz. Ochojec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5fa05ce-c95a-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie rozbudowy budynku Przedszkola nr 47 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Rybniku, dz. Ochojec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fa05ce-c95a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Dokończenie rozbudowy budynku Przedszkola nr 47 przy ZSP3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3041643,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozpoczętej rozbudowy wraz z przebudową budynku Przedszkola nr 47 będącego częścią Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 im. Jana Pawła II w Rybniku dz. Ochojec wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla tego obiektu.
Ogólne założenia projektowe
Zaprojektowano parterowy budynek mieszczący 3 sale przedszkolne z łazienkami (każda przeznaczona do przebywania 25 dzieci) i szatnię dla całego przedszkola, które zostały ukształtowane promieniście, po wycinku koła, kontynuując koncentryczny zamysł planu pierwotnego twórcy. Wydzielono także pomieszczenie pracowników z zapleczem sanitarnym oraz toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych (przeznaczoną dla pracowników, dzieci niepełnosprawnych oraz jako toaleta ogólnodostępna dla innych użytkowników korzystających z budynku).
Projektowaną rozbudowę odsunięto od istniejącego budynku wytwarzając łukowy dziedziniec wewnętrzny wykorzystujący istniejący taras. Problemem było zapewnienie wystarczającego doświetlenia istniejących sal przedszkolnych, a zwłaszcza sali znajdującej w głębi rozbudowywanego kompleksu, dlatego obniżono projektowaną bryłę w miejscu korytarza - części projektowanego przedszkola przyległą do dziedzińca. Dzięki temu, uzyskano lepsze doświetlenie istniejących sal przedszkolnych. Projektowaną ścianę wewnętrzną dziedzińca maksymalnie przeszklono, w celu optycznego powiększenia dziedzińca.
Na dziedzińcu planuje się zieleń - niskie drzewa i zimozielone krzewy mające na celu zapewnienie odrobiny zieleni dla istniejącej sali, która straciła bezpośredni wgląd w teren.
W obrębie istniejącego budynku projektuje się likwidację głównego wejścia oraz wiatrołapu, pomieszczenia personelu oraz toalety personelu oraz wydzielenie pomieszczenia pomocniczego, pomieszczenia porządkowego. Likwiduje się także istniejącą szatnię w centralnym pomieszczeniu przedszkola i pozostawia się jedynie jako komunikację wewnętrzną.
Projektowaną rozbudowę oraz część istniejącego budynku wydziela się jako odrębną strefę pożarową ZL II od innych pomieszczeń budynku.
Poziom podłogi w projektowanych pomieszczeniach zlokalizowano co najmniej 0,3 m powyżej terenu urządzonego przy budynku oraz zaprojektowano ciągi piesze umożliwiające pokonanie tej wysokości przez osoby niepełnosprawne (o maksymalnym nachyleniu podłużnym 6%). Z uwagi na prowadzenie ewakuacji z sal przedszkolnych na taras pomiędzy projektowaną a istniejącą częścią, nawierzchnię tarasu projektuje się na poziomie -0,02 ze spadkiem poprzecznym w kierunku odwodnienia liniowego wynoszącym 3% (maksymalny spadek poprzeczny ciągów pieszych).
Szczegółowy zakres określa SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3492065,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4987063,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3492065,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-002-22-24

7.3.3) Ulica: Mikołowska

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-203

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3492065,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.