Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00207238/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00214102/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. „INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Stężyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stężyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 882-89-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stezyca@gminastezyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminastezyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. „INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae8be871-6618-4e52-a505-13c78f75eae5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664587/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Stężyca - edukacja ogólna
1.2.7 Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych do szkół Gminy Stężyca - edukacja ogólna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.33.2025/EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100658,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zakup wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Piłka fitness - 5 sztuk
b) Skakanka - 10 sztuk
c) Bieżnia - 1 sztuka
d) Mata do akupresury - 10 sztuk
e) Paletka do tenisa stołowego - 12 zestawów
f) Zestaw do badmintona - 10 zestawów
g) Tęczowe szarfy - 5 zestaw
h) Piłki - 1 zestaw
i) Rękawice bokserskie - 6 par
j) Podstawy do fakturowych kładek - 1 zestaw
k) Fakturowa kładka – poduszka - 1 sztuka
l) Fakturowa kładka – sztuczna trawa - 1 sztuka
m) Fakturowa kładka – wałeczki - 1 sztuka
n) Fakturowa kładka – duża kratka -1 sztuka
o) Fakturowa kładka – wąż – 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37423100-0 - Liny gimnastyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37461520-8 - Rakietki do tenisa stołowego
37461510-5 - Piłeczki do tenisa stołowego
37452120-8 - Rakietki do badmintona
37452110-5 - Lotki do badmintona
37433000-2 - Rękawice bokserskie
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
37452200-3 - Piłki do koszykówki
37452900-0 - Piłki do siatkówki
37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 27914,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zakup pomocy dydaktycznych na zajęcia z przedsiębiorczości - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Multimedialny program o zawodach- 1 zestaw
b) Gra edukacyjna 1 - 1 sztuka
c) Gra edukacyjna 2 - 1 zestaw
d) Gra edukacyjna 3 - 1 sztuka
e) Gra edukacyjna 4 - 1 sztuka
f) Gra edukacyjna 5 - 1 sztuka
g) Gra edukacyjna 6 - 1 sztuka
h) Gra edukacyjna 7 - 1 sztuka
i) Gra edukacyjna 8 - 1 sztuka
j) Gra edukacyjna 9 - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 9485,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Dostawa strojów na zajęcia teatralne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Strój księżniczki - 2 zestawy
b) Strój rycerza - 4 zestawy
c) Strój czerwonego kapturka - 2 zestawy
d) Strój wilka - 2 zestawy
e) Strój babci - 2 zestawy
f) Strój lekarza - 2 zestawy
g) Strój pielęgniarki - 2 zestawy
h) Strój policjantki - 2 zestawy
i) Strój policjanta - 2 zestawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18222100-2 - Zestawy ubraniowe
18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.5.) Wartość części: 6525,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Dostawa materiałów na zajęcia teatralne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Farby metaliczne do malowania twarzy - 3 zestawy
b) Farby jasne do malowania twarzy - 3 zestawy
c) Farby ciemne do malowania twarzy - 3 zestawy
d) Farba do twarzy – czarna - 3 sztuki
e) Farba do twarzy – biała - 3 sztuki
f) Farba do twarzy – brązowa - 3 sztuki
g) Farba do twarzy – niebieska - 3 sztuki
h) Farba do twarzy – żółta - 3 sztuki
i) Farba do twarzy – złota - 3 sztuki
j) Farba do twarzy – czerwona - 3 sztuki
k) Farba do twarzy – jasnoróżowa - 3 sztuki
l) Kredki do malowania twarzy - 3 zestawy
m) Kredki do twarzy metaliczne - 3 zestawy
n) Kurtyna – las - 1 sztuka
o) Kurtyna – czerwona - 1 sztuka
p) Kurtyna – miasteczko - 1 sztuka
q) Kurtyna – ocean - 1 sztuka
r) Tablica flipchart - 3 sztuki
s) Blok flipchart - 3 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44812000-5 - Farby do celów artystycznych
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
30195913-5 - Sztalugi flipchart
22816000-3 - Bloki papierowe
4.5.5.) Wartość części: 23782,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V Dostawa narzędzi na zajęcia techniczne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Zestaw narzędzi do metalu i do drewna - 3 zestawy
b) Klucze - 3 zestawy
c) Gałązki drewna - 4 zestawy
d) Drut - 3 sztuki
e) Plastry z drewna - 4 zestawy
f) Ściski stolarskie - 3 zestawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44531100-2 - Wkręty do drewna
44512300-5 - Młotki
24910000-6 - Kleje
43132300-0 - Wiertła
44512100-3 - Dłuta
39224210-3 - Pędzle malarskie
43312100-4 - Strugarki
39241130-3 - Noże specjalistyczne
44512210-7 - Obcęgi
44512200-4 - Szczypce
30192130-1 - Ołówki
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
44511500-0 - Piły ręczne
37822000-6 - Rysiki
44522200-7 - Klucze
03419000-0 - Drewno cięte
44333000-3 - Drut
4.5.5.) Wartość części: 20268,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Gra kasa edukacyjna - 1 sztuka
b) Gra edukacyjna mnożenie - 1 sztuka
c) Domino - 1 sztuka
d) Zestaw brył - 1 zestaw
e) Zestaw matematyczny - 1 zestaw
f) Zestaw figur geometrycznych - 1 zestaw
g) Gra edukacyjna klocki - 1 sztuka
h) Gra liczenie i porównywanie - 1 sztuka
i) Gra ułamki - 1 sztuka
j) Tor kulkowy - 1 sztuka
k) Tarcze ćwiczeń - 1 zestaw
l) Plansza układ współrzędnych - 1 sztuka
m) Ułamki w kształcie koła - 1 zestaw
n) Karty z zadaniami - 1 zestaw
o) Układanki – jednostki miary długości - 1 zestaw
p) Układanka – waga - 1 zestaw
q) Gra zegar - 1 sztuka
r) Liczydło - 1 sztuka
s) Zestaw do budowania brył - 3 zestawy
t) Gra - Tabliczka mnożenia - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 12682,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54531,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65951,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54531,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54531,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9975,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9975,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9975,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051
7.3.3) Ulica: Starowiejska 4
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w części III Dostawa strojów na zajęcia teatralne do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08 maja 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30977,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35874,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35874,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161718089
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 46
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35874,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33167,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38388,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33167,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161718089
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 46
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA KREATYWNOŚCI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STREFA KREATYWNOŚCI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33167,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12853,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13472,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13472,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA KREATYWNOŚCI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STREFA KREATYWNOŚCI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13472,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego i technicznego Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
więcej: Drewno cięte »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.