eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StężycaDostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. „INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Stężyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stężyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 882-89-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stezyca@gminastezyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminastezyca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. „INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae8be871-6618-4e52-a505-13c78f75eae5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664587/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Stężyca - edukacja ogólna

1.2.7 Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych do szkół Gminy Stężyca - edukacja ogólna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.33.2025/EFS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 100658,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Zakup wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:
a) Piłka fitness - 5 sztuk
b) Skakanka - 10 sztuk
c) Bieżnia - 1 sztuka
d) Mata do akupresury - 10 sztuk
e) Paletka do tenisa stołowego - 12 zestawów
f) Zestaw do badmintona - 10 zestawów
g) Tęczowe szarfy - 5 zestaw
h) Piłki - 1 zestaw
i) Rękawice bokserskie - 6 par
j) Podstawy do fakturowych kładek - 1 zestaw
k) Fakturowa kładka – poduszka - 1 sztuka
l) Fakturowa kładka – sztuczna trawa - 1 sztuka
m) Fakturowa kładka – wałeczki - 1 sztuka
n) Fakturowa kładka – duża kratka -1 sztuka
o) Fakturowa kładka – wąż – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

37423100-0 - Liny gimnastyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37461520-8 - Rakietki do tenisa stołowego

37461510-5 - Piłeczki do tenisa stołowego

37452120-8 - Rakietki do badmintona

37452110-5 - Lotki do badmintona

37433000-2 - Rękawice bokserskie

37451700-1 - Piłki do piłki nożnej

37452200-3 - Piłki do koszykówki

37452900-0 - Piłki do siatkówki

37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 27914,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Zakup pomocy dydaktycznych na zajęcia z przedsiębiorczości - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:
a) Multimedialny program o zawodach- 1 zestaw
b) Gra edukacyjna 1 - 1 sztuka
c) Gra edukacyjna 2 - 1 zestaw
d) Gra edukacyjna 3 - 1 sztuka
e) Gra edukacyjna 4 - 1 sztuka
f) Gra edukacyjna 5 - 1 sztuka
g) Gra edukacyjna 6 - 1 sztuka
h) Gra edukacyjna 7 - 1 sztuka
i) Gra edukacyjna 8 - 1 sztuka
j) Gra edukacyjna 9 - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524200-9 - Gry planszowe

37524100-8 - Gry edukacyjne

4.5.5.) Wartość części: 9485,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Dostawa strojów na zajęcia teatralne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:
a) Strój księżniczki - 2 zestawy
b) Strój rycerza - 4 zestawy
c) Strój czerwonego kapturka - 2 zestawy
d) Strój wilka - 2 zestawy
e) Strój babci - 2 zestawy
f) Strój lekarza - 2 zestawy
g) Strój pielęgniarki - 2 zestawy
h) Strój policjantki - 2 zestawy
i) Strój policjanta - 2 zestawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18222100-2 - Zestawy ubraniowe

18410000-6 - Odzież specjalna

4.5.5.) Wartość części: 6525,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Dostawa materiałów na zajęcia teatralne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:
a) Farby metaliczne do malowania twarzy - 3 zestawy
b) Farby jasne do malowania twarzy - 3 zestawy
c) Farby ciemne do malowania twarzy - 3 zestawy
d) Farba do twarzy – czarna - 3 sztuki
e) Farba do twarzy – biała - 3 sztuki
f) Farba do twarzy – brązowa - 3 sztuki
g) Farba do twarzy – niebieska - 3 sztuki
h) Farba do twarzy – żółta - 3 sztuki
i) Farba do twarzy – złota - 3 sztuki
j) Farba do twarzy – czerwona - 3 sztuki
k) Farba do twarzy – jasnoróżowa - 3 sztuki
l) Kredki do malowania twarzy - 3 zestawy
m) Kredki do twarzy metaliczne - 3 zestawy
n) Kurtyna – las - 1 sztuka
o) Kurtyna – czerwona - 1 sztuka
p) Kurtyna – miasteczko - 1 sztuka
q) Kurtyna – ocean - 1 sztuka
r) Tablica flipchart - 3 sztuki
s) Blok flipchart - 3 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44812000-5 - Farby do celów artystycznych

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

30195913-5 - Sztalugi flipchart

22816000-3 - Bloki papierowe

4.5.5.) Wartość części: 23782,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Dostawa narzędzi na zajęcia techniczne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:
a) Zestaw narzędzi do metalu i do drewna - 3 zestawy
b) Klucze - 3 zestawy
c) Gałązki drewna - 4 zestawy
d) Drut - 3 sztuki
e) Plastry z drewna - 4 zestawy
f) Ściski stolarskie - 3 zestawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44531100-2 - Wkręty do drewna

44512300-5 - Młotki

24910000-6 - Kleje

43132300-0 - Wiertła

44512100-3 - Dłuta

39224210-3 - Pędzle malarskie

43312100-4 - Strugarki

39241130-3 - Noże specjalistyczne

44512210-7 - Obcęgi

44512200-4 - Szczypce

30192130-1 - Ołówki

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

44511500-0 - Piły ręczne

37822000-6 - Rysiki

44522200-7 - Klucze

03419000-0 - Drewno cięte

44333000-3 - Drut

4.5.5.) Wartość części: 20268,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:
a) Gra kasa edukacyjna - 1 sztuka
b) Gra edukacyjna mnożenie - 1 sztuka
c) Domino - 1 sztuka
d) Zestaw brył - 1 zestaw
e) Zestaw matematyczny - 1 zestaw
f) Zestaw figur geometrycznych - 1 zestaw
g) Gra edukacyjna klocki - 1 sztuka
h) Gra liczenie i porównywanie - 1 sztuka
i) Gra ułamki - 1 sztuka
j) Tor kulkowy - 1 sztuka
k) Tarcze ćwiczeń - 1 zestaw
l) Plansza układ współrzędnych - 1 sztuka
m) Ułamki w kształcie koła - 1 zestaw
n) Karty z zadaniami - 1 zestaw
o) Układanki – jednostki miary długości - 1 zestaw
p) Układanka – waga - 1 zestaw
q) Gra zegar - 1 sztuka
r) Liczydło - 1 sztuka
s) Zestaw do budowania brył - 3 zestawy
t) Gra - Tabliczka mnożenia - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524200-9 - Gry planszowe

37524100-8 - Gry edukacyjne

4.5.5.) Wartość części: 12682,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54531,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65951,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54531,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54531,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9975,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9975,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9975,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051

7.3.3) Ulica: Starowiejska 4

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w części III Dostawa strojów na zajęcia teatralne do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08 maja 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30977,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35874,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35874,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161718089

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 46

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35874,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33167,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38388,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33167,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161718089

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 46

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33167,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12853,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13472,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13472,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13472,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.