Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257578/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00267252/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00280888/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00364941/01 - Wynik z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont części budynku nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Motoryzacji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000036044
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jagiellońska 55
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: instytut@pimot.lukasiewicz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pimot.lukasiewicz.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285581
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00257578
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy o którym mowa w §1 ust. 1 pkt 2, w wysokości do 30% wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §9 ust. 1 pkt 2.
2. Wykonawca zainteresowany otrzymaniem zaliczki zobligowany jest przedstawić Zamawiającemu pisemny wniosek o udzielenie zaliczki wskazujący:
a) wartość wnioskowanej zaliczki
b) formę, w jakiej zostanie wniesione zabezpieczenie zaliczki
c) numer rachunku bankowego, na który Zamawiający ma dokonać przelewu zaliczki
3. Wniosek o udzielenie zaliczki Wykonawca może złożyć nie wcześniej niż w dniu odbioru przez Zamawiającego prac objętych etapem 1, o którym mowa w §1 ust. 1 pkt 1.
4. Warunkiem otrzymania zaliczki jest wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej. Należy dostarczyć Zamawiającemu oryginał dokumentu gwarancji.
5. Zaliczka przekazana będzie jednorazowo w całości na rachunek bankowy Wykonawcy podany we wniosku, o którym mowa w ust. 2.
6. Wypłata zaliczki nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu. Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury zaliczkowej nie wcześniej niż w dniu wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
7. Wysokość zabezpieczenia wynosi 100% wartości udzielanej zaliczki. Przewiduje się możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji Umowy, lecz nie może to być inna forma niż wskazana w ust. 4.
8. Dokument gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego kwoty zaliczki w przypadku jej nieterminowego rozliczenia lub zwrotu. Z treści gwarancji nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego ani potwierdzania podpisów na żądaniu zapłaty przez notariusza lub bank. Ważność dokumentu gwarancyjnego powinna mijać nie wcześniej niż 50 dni od dnia, w którym przypada termin rozliczenia zaliczki lub zwrotu zaliczki.
9. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi bank zagraniczny lub zagraniczny zakład ubezpieczeń oprócz wymagań zawartych w niniejszym paragrafie, dokumenty te winny zawierać klauzulę, iż wszelkie prawa i obowiązki wynikające z wystawionych dokumentów podlegają ustawodawstwu polskiemu oraz dodatkowo należy do nich dołączyć tłumaczenie przysięgłe na język polski.
10. Gwarancja podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory związane z wniesieniem, zabezpieczeniem, zwrotem zaliczki będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
11. Wykonawca ma obowiązek uzgodnić treść gwarancji z Zamawiającym. Zamawiający ma prawo nie przyjąć gwarancji której treść nie była z nim uzgodniona.
12. Zabezpieczenie zaliczki będzie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni po jej całkowitym rozliczeniu lub zwróceniu. Zamawiający zwróci oryginał dokumentu zabezpieczenia zaliczki na adres siedziby Wykonawcy, a w przypadku gdy dokument ma formę elektroniczną - na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający dokona wypłaty z zabezpieczenia zaliczki jeżeli:
a) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zaliczka nie zostanie rozliczona w terminie określonym w ust. 13 - w takiej sytuacji Zamawiający dokona rozliczenia zaliczki wypłacając z zabezpieczenia zaliczki kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą udzielonej zaliczki a kwotą rozliczenia zaliczki uznaną na dzień określony w ust. 14;
b) Wykonawca nie zwrócił zaliczki w terminie, o którym mowa w ust. 15 - w takiej sytuacji Zamawiający dokona wypłaty kwoty zabezpieczenia zaliczki z zabezpieczenia zaliczki.
14. Udzielona zaliczka powinna zostać rozliczona w terminie do dnia płatności wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w §1 ust. 1 pkt 2.
(...)
pozostała treść w § 9A Wzoru Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie licencji subskrypcyjnych rozwiązań security firmy Cisco ISE w CSD sieci OST 112 wraz ze wsparciem technicznym producenta na okres 36 miesięcy
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Dostawa w formie depozytu płyt oraz śrub do zabiegów w ramach chirurgii szczękowo-twarzowej
- Zakup wyposażenia gospodarstwa domowego i kuchennego oraz multimedialnego w latach 2025-2027.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 - klubu dziecięcego"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody"
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.