Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223423/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00223507/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00246591/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni boiska i placów zabaw (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni boiska i placów zabaw (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bef00683-f3a4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025488/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja nawierzchni placu zabaw w Parku na Wyspie, placu zabaw w rejonie ul. Salezjańskiej/Mickiewicza oraz boiska na ul. Komuny Paryskiej/Wyrzyskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223423/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.24.22.EB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Park na Wyspie – Zadanie IRemont nawierzchni obejmuje m.in. usunięcie wybranych fragmentów warstwy wykończeniowej i podbudowy, wykonanie miejscowych napraw ubytków i wykonanie warstwy wykończeniowej EPDM.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu.
Nawierzchnia poliuretanowa w kolorze ceglasto-czerwonym, jednolitym na całej remontowanej powierzchni.
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na:
− robotach związanych z przygotowaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych (rozbiórki, demontaże, roboty ziemne),
− robotach związanych z pracami budowlanymi związanymi z wykonywaniem nawierzchni sztucznej boiska sportowego lub placów zabaw zgodnie z przyjętą technologią,
− robotach związanych z pracami budowlanymi polegającymi na wykonaniu utwardzeń terenu,
− robotach związanych ze sprzątaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4. W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik dokumentacja projektowo-kosztorysowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 65310,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ul. Komuny Paryskiej/ Kapucyńska – Zadanie IIRemont nawierzchni obejmuje m.in. usunięcie istniejących zdegradowanych, luźnych fragmentów warstwy natryskowej oraz zasadniczej, uzupełnienie ubytków warstwą SBR oraz ułożenie sztucznej trawy i obsypanie piaskiem kwarcowym.
Wymagania sztucznej trawy zgodnie z załączoną opinią techniczną.
Zamawiający dopuszcza trawę produkowaną metodą tuftowania. Jej minimalne parametry muszą spełniać wymagania zawarte w opinii technicznej dot. trawy tkanej.
Zgodnie z uwagami końcowymi opinii technicznej dotyczącej stanu technicznego boiska wielofunkcyjnego, wszelkie materiały przewidziane do zastosowania muszą posiadać deklaracje zgodności, atest PZH, certyfikaty pozwalające na dopuszczenie do stosowania w budownictwie i należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na:
− robotach związanych z przygotowaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych (rozbiórki, demontaże, roboty ziemne),
− robotach związanych z pracami budowlanymi związanymi z wykonywaniem nawierzchni sztucznej boiska sportowego lub placów zabaw zgodnie z przyjętą technologią,
− robotach związanych z pracami budowlanymi polegającymi na wykonaniu utwardzeń terenu,
− robotach związanych ze sprzątaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4. W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik dokumentacja projektowo-kosztorysowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
4.5.5.) Wartość części: 191268,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ul. Salezjańska/ Mickiewicza – Zadanie IIIRemont nawierzchni placu zabaw dla dzieci młodszych obejmuje wymianę istniejących płytek poliuretanowych na nowe o HIC 1,5.
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na:
− robotach związanych z przygotowaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych (rozbiórki, demontaże, roboty ziemne),
− robotach związanych z pracami budowlanymi związanymi z wykonywaniem nawierzchni sztucznej boiska sportowego lub placów zabaw zgodnie z przyjętą technologią,
− robotach związanych z pracami budowlanymi polegającymi na wykonaniu utwardzeń terenu,
− robotach związanych ze sprzątaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4. W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik dokumentacja projektowo-kosztorysowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 84152 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyżej wymienionym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Odbudowa budynku ze Świętej
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych, świeżych produktów mącznych i produktów mącznych mrożonych
- Gazy medyczne II
- Leki, substancje recepturowe IV
- ZAKUP MYJNI - DEZYNFEKTOR DO NARZĄDZI I ZGRZEWARKI ROTACYJNEJ
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre.
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej
- Budowa integracyjnego i ogólnodostępnego placu zabaw w Starym Polu - inwestycja dofinansowana w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".
- Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI PLACÓW ZABAW I SIŁOWNI NA TERENIE MIASTA ZŁOTOWA
- Bezpieczna droga i bezpieczny plac zabaw w nowej odsłonie w miejscowości Bogusławice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.