Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187337/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00197712/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00209876/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej administrowanych przez MZD w Opolu na terenie miasta Opola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej administrowanych przez MZD w Opolu na terenie miasta Opola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b0250f6-de7d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004579/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.43.2023.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.) do punktów poboru energii elektrycznej (zwanych PPE) sygnalizacji świetlnej, urządzeń systemu ITS i urządzeń pochodnych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego Opisu przedmiotu zmówienia, rozmieszczonych w granicach administracyjnych miasta Opola. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zamówienie obowiązuje przez okres 13 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji sprzedaży energii elektrycznej przez cały okres obowiązywania Umowy, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie realizacji sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich PPE nastąpi nie później niż 30 dni od dnia zawarcia Umowy. Ilość punktów poboru energii wynosi 82 sztuki. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii, wraz z ich charakterystyką, przedstawiono w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404227,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404227,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404227,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010296402
7.3.3) Ulica: Adama Naruszewicza 27 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404227,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
- Dostawa rowerów tandemowych w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- D/51/2025/A1 Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup profesjonalnych środków czystości
- "Przywrócenie parametrów użytkowych obiektów inżynierskich w ciągu drogi wojewódzkiej nr 419 w m. Branice Zamek - po powodzi w km 16+000 i 16+080"
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Zakup wraz z dostawą urządzeń do odciągania, analizy, przechowywania i podgrzewania mleka kobiecego celem doposażenia Banku Mleka Kobiecego (z podziałem na 5 zadań)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Kapitańska 8-8b w Świnoujściu na okres 01.01.2026-31.12.2028
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wierzbinek - dostawa
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY NAGŁOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.