eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiszynZakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiszynie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 095 727 71 30

1.5.8.) Numer faksu: 095 727 71 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c935f4ac-0340-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023056/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 zakup ciągnika na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa: fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiszynie.
Osprzęt powinien być kompatybilny z ciągnikiem i obejmuje:
a) Kosiarkę bijakową -1 sztuka,
b) Pług do odśnieżania - 1 sztuka,
c) Posypywarkę – 1 sztuka,
d) Zamiatarkę mechaniczna - 1 sztuka,
e) Ładowacz czołowy – 1 sztuka
f) Odchwaszczarkę 1 sztuka
• Wymagania dodatkowe:
Wykonawca przed dostarczeniem pojazdu winien :
 dysponować minimum jednym, autoryzowanym, serwisem obsługi dla ciągnika rolniczego, w odległości maksymalnie 150 km, od granic administracyjnych gmi-ny Lubiszyn, lub dysponować serwisem mobilnym, oddalonym w odległości większej niż 150 km, od granic administracyjnych Gminy Lubiszyn, o ile nie bę-dzie pobierał kosztów za dojazd serwisu mobilnego, bądź też zobowiąże się do bezpłatnego transportu ciągnika,
do i z siedziby Zamawiającego, do ASO, w przypadku, gdy naprawa będzie nie-możliwa w siedzibie Zamawiającego.
 gwarantować serwis, dostarczonego przedmiotu zamówienia, w czasie do 48 h, od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, za pośrednictwem poczty elek-tronicznej. Wykonawca, po przystąpieniu do naprawy, winien wyznaczyć termin jej ukończenia, po diagnostyce trwającej maksymalnie 24h, a naprawę wykonać
w terminie maksymalnie 10 dni roboczych.
 Wykonawca, w chwili dostarczenia pojazdu, winien przekazać dokumenty pojazdu:
• instrukcję obsługi kompletnego pojazdu i jego osprzętu, sporządzoną zgodnie z paragrafem 58 i 59, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008r., w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn, w języku polskim (Dz. U. 2008 nr 199 poz. 1228), w wersji papierowej bądź elektronicznej,
• dokumenty potwierdzające gwarancję,
• dokumenty umożliwiające rejestrację na terenie RP,
• katalog części zamiennych, dla ciągnika i jego osprzętu, w języku polskim, w wersji papierowej bądź elektronicznej,
• ciągnik i jego osprzęt winien być oznakowany, zgodnie z paragrafem 56 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn, w tym znakiem „CE”,
• wszystkie opisy na maszynie i jej podzespołach, dotyczące bezpieczeństwa pracy i prawidłowej eksploatacji. winny być wykonane w języku polskim, w wersji papierowej bądź elektronicznej.

• Ponadto:
 pojazd winien być dopuszczony do ruchu na terenie RP,
 pojazd winien być wyposażony w koło zapasowe, gaśnicę (zalegalizowaną), ap-teczkę, trójkąt ostrzegawczy luzem, klucz do kół, podnośnik, a wyposażenie to, winno być na stałe przymocowane do pojazdu(np. za pomocą stojaków czy wie-szaków),
 wykonawca, winien dostarczyć Zamawiającemu ciągnik wraz z osprzętem, na swój koszt pod wskazany przez Zamawiającego adres oraz, od dnia jego dostarczenia, przeprowadzić minimum dwudniowe szkolenie (minimum 16 h),z kompleksowej obsługi ciągnika i jego osprzętu, dla operatorów zatrudnionych przez Zamawiającego. Fakt, odbycia szkolenia, winien być potwier-dzony wydaniem stosownego zaświadczenie przez Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa:
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany wcześniej i spełniać wymogi określone w załączniku nr 3
2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z formularzem oferty wypełniony załącznik nr 3a.
3. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Zakładu Usług Komunalnych pod adres:, ul. Dworcowa 30, 66-433 Lubiszyn.
4. Zawarte w niniejszej SWZ wraz załącznikami informacje nt. parametrów dostarczanego sprzętu i funkcji są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza za-oferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
5. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranno-ści.
6. W przypadku przywołania w Opisie Przedmiotu Zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „równoważne".

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta . Dlatego tez, Zamawiający w oparciu o art. 255 pkt 1 unieważnił przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.