eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY SANITARNEJ Z PRZEZNACZENIEM DLA POSZCZEGÓLNYCH SOI DO 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY SANITARNEJ Z PRZEZNACZENIEM DLA POSZCZEGÓLNYCH SOI DO 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY SANITARNEJ Z PRZEZNACZENIEM DLA POSZCZEGÓLNYCH SOI DO 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63df9758-f3d3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa materiałów branży sanitarnej z przeznaczeniem dla poszczególnych SOI do 45 WOG w Wędrzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187599,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów branży sanitarnej z przeznaczeniem dla poszczególnych SOI do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie.

Wykonawca zobowiązuje się do:
• dostarczenia przedmiotu umowy według wykazu asortymentowego, na własny koszt, na własne ryzyko i odpowiedzialność,
• dołączenia do każdej dostawy, dokumentów określających jakość przedmiotu umowy (certyfikaty jakości, aprobaty techniczne, atesty, gwarancje itp.);
• dostarczenia asortymentu zgodnie ze wykazem w § 3 (wzoru umowy) we wskazanych ilościach, oryginalne zgodnie z podaną przez Zamawiającego nazwą, symbolem/nr katalogowym/kodem producenta/specyfikacją;
• Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały sanitarne stanowiące przedmiot umowy powinny mieć na opakowaniu oznaczenie fabryczne tzn. nazwę wyrobu, symbol/nr katalogowy, datę ważności (jeżeli producent określa), oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;

• Wykonawca udziela gwarancji producenta na jakość dostarczonych materiałów na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44411000-4 - Wyroby sanitarne

42131160-5 - Hydranty

44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

42131390-6 - Osprzęt zaworowy

44167400-2 - Kolanka

44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

34312500-2 - Uszczelki

44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych

35311400-1 - Lance

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44423740-0 - Pokrywy włazów

44532000-8 - Łączniki bez gwintu

44531600-7 - Nakrętki

44531400-5 - Śruby

44165100-5 - Węże

42131147-8 - Zawory bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168683,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185714,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168683,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA" Paweł Bronikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957

7.3.3) Ulica: Norbertańska 3

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168683,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.