Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207279/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi ul. Ciągłówka w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182020430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dmajerczyk@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi ul. Ciągłówka w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1629733-cccf-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja drogi ul. Ciągłówka w Zakopanem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 548232,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
2. Przewidywany zakres:
„Modernizacja drogi ul. Ciągłówka” – na odcinku ok. 470 m od zakrętu za przepustem do płyt drogowych na wysokości budynku Ciągłówka 36.
3. Wykonanie robót obejmować będzie m.in. asortymenty robót ujęte w przedmiarach.
4. Szczegółowy zakres robót objętych umową opisują zasady sztuki budowlanej, obowiązujące przepisy i normy techniczne, uzgodnienia dokonane w trakcie realizacji umowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, złożona przez Wykonawcę oferta oraz zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Uwaga: Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy.
6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z zakresem robót budowlanych oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu Umowy lub etapowania robót na innych zasadach niż określone w Umowie w zależności od posiadanych środków finansowych maksymalnie o 30% wartości zawartej w kosztorysie ofertowym.
8. Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót.
9. Wykonawca udzieli gwarancji nie mniejszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego poszczególnych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638157,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853201,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638157,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368526412
7.3.3) Ulica: Kościuszki 5
7.3.4) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska
7.3.5) Kod pocztowy: 34-530
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK
jakie przetargi wygrała firma
Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638157,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zakopane"
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.